Og³oszenie z dnia 2021-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00251852/01 - Wynik z dnia 2021-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Prace adaptacyjne zwi±zane z przystosowaniem budynku szko³y Podstawowej w Mi³ocinie na potrzeby przedszkola”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wojciechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojciechów 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wojciechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 51 77 241
1.5.8.) Numer faksu: (81) 51 77 665
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wojciechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wojciechow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace adaptacyjne zwi±zane z przystosowaniem budynku szko³y Podstawowej w Mi³ocinie na potrzeby przedszkola”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-732c21a6-1558-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00180218
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008078/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 „Prace adaptacyjne zwi±zane z przystosowaniem budynku szko³y Podstawowej w Mi³ocinie na potrzeby przedszkola”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Weso³e przedszkolaki” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Dzia³anie 12.01 Edukacja przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020. Konkurs nr RPLU.12.01.00-IZ.00-06-001/20.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.wojciechow.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem bezp³atnej Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP dostêpnej pod adresem https://pzp.wojciechow.pl.
Szczegó³owe informacje na ten temat dostêpne s± w Rozdziale 11 SWZ. https://pzp.wojciechow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem
Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://pzp.wojciechow.pl. Wykonawca zamierzaj±cy
wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto na Platformie
Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://pzp.wojciechow.pl/#/authentication/register gdzie zostanie
powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. 2.Wykonawca przystêpuj±c
do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c w
przypadku posiadania konta w Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki
korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
https://pzp.wojciechow.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. 3.Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.) okre¶la
nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o
nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z
wyj±tkiem Internet Explorer; d)w³±czona obs³uga JavaScript; e)zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.; f)pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê. 4.a) dopuszczalne
formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .zip, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz innych formatach plików okre¶lonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
wyj±tkiem formatów wykonywalnych (takich jak np. EXE, COM, DLL, BAT). b)informacje na temat
kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ
Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po
up³ywie terminu sk³adania ofert. 5.Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±
oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika,
Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej
wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê
akceptuje zasady korzystania z Platformy wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. 6.Sporz±dzenie i
przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgodne z wymaganiami
okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie. 7.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze
znacznikiem czasu UTC. Dalsze informacje i wskazówki zawarto w SWZ Rozdzia³ 11.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca
przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Prace
adaptacyjne zwi±zane z przystosowaniem budynku szko³y Podstawowej w Mi³ocinie na potrzeby
przedszkola” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia
2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której
dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ
Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w
drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INR.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa czê¶ci budynku szkolnego na przedszkole poprzez przebudowê uk³adu funkcjonalnego, obejmuj±ca:
• Roboty ziemne – wykopy pod fundament murka ogniowego;
• Wykonanie podstawy murka oraz jego izolacji, tynków i obróbek;
• Usuniêcie zniszczonych chodników i opasek;
• Wykonanie schodów terenowych, chodników (palisady i nawierzchnie z kostki brukowej);
• Usuniêcie ¶cian wewnêtrznych, usuniêcie wewnêtrznej i zewnêtrznej stolarki okiennej i drzwiowej;
• Usuniêcie posadzek;
• Wykonanie nowych posadzek;
• Wykonanie instalacji wewnêtrznych sanitarnych i elektrycznych wg projektów technicznych;
• Wykonanie nowych ¶cian dzia³owych, zamurowañ w po³udniowej elewacji oraz wstawienie stolarki drzwiowej i okiennej; Wymienia siê 2 okna, bêd± 2 nowe parapety, wymiary wed³ug rysunku. Jest do wstawienia 10 szt. nowych drzwi, 8 wewnêtrznych i 2 pary zewnêtrzne. Nale¿y zastosowaæ tynk barwiony w masie.
• Wykonanie ocieplenia z we³ny mineralnej grubo¶ci 15cm na po³udniowej elewacji;
• Wykonanie zabudowy instalacji wentylacyjnej w zakresie wskazanym w projekcie instalacji sanitarnych;
• Naprawa istniej±cych tynków i malowanie ca³o¶ci ¶cian i sufitów oraz wykonanie ok³adzin z glazury w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz kuchni i zmywalni do wys. min 2m od posadzki.
UWAGA: w zakres robót budowlanych nie wchodzi wymiana po³aci dachowej, wykonanie izolacji termicznej stropu oraz nowej po³aci dachowej z zachowaniem istniej±cej geometrii budynku; Wykonanie obróbek i orynnowania;
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) wykona roboty budowlane w zakresie przebudowy czê¶ci budynku szkolnego na przedszkole,
2) dostarczy materia³y i urz±dzenia niezbêdne do wykonania robót,
3) bêdzie uczestniczyæ w czynno¶ciach odbiorowych inwestycji,
4) przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porz±dkowe
5) zapewni obs³ugê geodezyjn± inwestycji w tym dokona inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
6) przygotuje wymagane dokumenty odbiorowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materia³y i zamontowane urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o
których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych,strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z
nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia
niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu
wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz
akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia
nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w
przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania
robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót
budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub
eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które
Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia
nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót
budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji
projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym
przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na
usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o
liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji
wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian,
powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot
zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni
niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia
uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania
decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie
mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie,
stanowi±cej za³±cznik do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym
mowa w § 6 ust. 1,
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1, mo¿e nast±piæ w
przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od
za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub
konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ
technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni
niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda
zamawiaj±cego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcê zamówienia
podstawowego w sposób odmienny od sposobu okre¶lonego w umowie, cd. w sekcji "Informacje
dodatkowe"
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://pzp.wojciechow.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
7) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robótzleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych,
8) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni
wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy,
9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca
powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest
obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca
samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany
w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu
odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
10) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy
wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie
Zamawiaj±cego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie
zadania.
11) wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z
wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w
szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych
przepisów,
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania
przez obydwie strony umowy.
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy. --- Ze
wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w Za³±czniku Nr 2 do
SWZ - Projekt umowy par. 9
INNE PRZETARGI WOJCIECHÓW
- "Przebudowa dróg gminnych na obszarze po PGRowskim"
- "Remont budynku Szko³y Podstawowej w £ubkach na dzia³ce nr ewid. 643/1 w miejscowo¶ci £ubki, gm. Wojciechów"
- "Remont budynku Szko³y Podstawowej w £ubkach (elewacja wschodnia i po³udniowa)"
wiêcej: przetargi WOJCIECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w P³ocku i terenu dzia³ki nale¿±cych do WFO¦iGW w Warszawie
- "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbêdn± infrastruktur± drogow±."
- Remont pomieszczeñ na II piêtrze w nowej czê¶ci budynku laboratorium Zak³adu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
- Zagospodarowanie turystyczne terenów nad Jeziorem Powidzkim
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli ro¶lin ogrodniczych "
- Remont niektórych pomieszczeñ budynku S±du Rejonowego w Wadowicach - czê¶æ II
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.