eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólŚwiadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni krytej Solan w Nowej Soli



Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni krytej Solan w Nowej Soli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Św. Barbary 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 387 55 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 387 55 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir-nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni krytej Solan w Nowej Soli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-389e9533-ff52-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036719/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa usługa w zakresie ratownictwa wodnego na Pływalni Krytej Solan w Nowej Soli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152299/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOSR.271.0001.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na obiekcie pływalni krytej Solan zwanej dalej obiektem zlokalizowanej przy ul. Zjednoczenia w Nowej Soli obejmująca:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu,
b) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników,
c) obsługę ratowniczą obiektu pływalni, w skład której wchodzą:
- basen sportowy o długości 25m i szerokości 12,5m z 6 torami (głębokość: od 120cm do 180cm, o pow. lustra wody 312,5m2),
- basen rekreacyjny - kształt nieregularny: z dwoma torami do nauki pływania dla dzieci (głębokość 0,75m), plus część rekreacyjna z atrakcjami (głębokość 1,1m), o pow. lustra wody 76,33m2:
- brodzik dla dzieci z atrakcjami (głębokość 0,30m), o pow. lustra wody 27,8m2:
- dwie wanny hydromasażowe (jacuzzi) o średnicy 2,53m, dla 5 osób każda, o pow. lustra wody 8m2
- zespół saun (sucha i parowa),
2. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany jest do:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350) wraz z aktami wykonawczymi,
b) prowadzenia nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z obiektu obowiązujących regulaminów obiektu, przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o przepisach obowiązujących na terenie obiektu,
c) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu,
d) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu,
e) utrzymywanie w należytym stanie sprzętu ratowniczego, urządzeń sygnalizacyjnych i ostrzegawczych oraz sprzętu medycznego – po stronie zamawiającego leży obowiązek zapewnienia wyposażenia w sprzęt ratowniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, a także jego bieżące uzupełniania lub wymiany na wniosek wykonawcy,
f) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu ratowniczego,
g) zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem wybranych świąt oraz tzw. przerwy technologicznej,
h) ustanowienia w ramach obsługi ratowniczej trzech stałych dedykowanych osób - tzw. szef zmiany ratowniczej - osoby te powinny być planowane w grafikach dyżurów jako przełożeni ratowników na poszczególnych zmianach od poniedziałku do niedzieli, dodatkowo jedna z tych osób powinna być wyznaczona jako koordynator ratowników, który będzie odpowiedzialny ze strony wykonawcy między innymi za przygotowanie comiesięcznych harmonogramów dyżurów oraz pełną kontrolę i nadzór nad prawidłowością realizacji zadań całej kadry ratowniczej,
i) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym Dziennika pracy ratowników i Dziennika pracy punktu sanitarnego, sporządzania innych dokumentów, wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących powierzonych obowiązków np. protokół powypadkowy,
k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach ratowniczych określonych w załączniku nr 1 do SWZ, a także określonych w ramach przygotowanej przez zamawiającego analizy zagrożeń na obiekcie,
l) przestrzegania wszelkich procedur oraz regulaminów obowiązujących w obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401244,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wodna Służba Ratownicza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 361741969

7.3.3) Ulica: ul. Kleczkowska 50

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.