eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ówRemont drogi powiatowej nr 1117 O na odcinku £±czany - Ziemie³owice



Og³oszenie z dnia 2025-04-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1117 O na odcinku £±czany - Ziemie³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Namys³owski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421963

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Namys³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 36 95

1.5.8.) Numer faksu: 77 410 39 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.namyslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d46174e-65d1-4ec1-a383-cfbca75f1677

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1117 O na odcinku £±czany - Ziemie³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7d46174e-65d1-4ec1-a383-cfbca75f1677

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00180328

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00050266/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont drogi powiatowej nr 1117 O na odcinku £±czany - Ziemie³owice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00117944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZM.273.5.2025.AK-G.

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 805196,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 1: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych:
2.1. Wykonanie robót drogowych w zakresie:
1) roboty pomiarowe na d³ugo¶ci 1.213,50 mb,
2) roboty rozbiórkowe,
3) remont, oczyszczenie i skropienie istniej±cej nawierzchni,
4) regulacja urz±dzeñ obcych,
5) wykonanie warstwy remontowo-wyrównawczej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S w ilo¶ci do 50 kg/m2 cm, na odcinku jezdni,
6) wykonanie warstwy ¶cieralnej jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S gr. 5cm, - na odcinku jezdni i zjazdach,
7) wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego pod zjazdami,
8) wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego na szeroko¶ci od 0,75 m do 1,00 m,
9) konserwacja rowów przydro¿nych na wlocie i wylocie przepustów,
10) oczyszczenie czê¶ci przelotowych przepustów,
11) wykonanie wymiany oznakowania pionowego,
2.2. Wykonanie robót towarzysz±cych w zakresie:
1) regulacja studzienek,
2) ¶cinanie i karczowanie gêstych krzaków znajduj±cych siê w pasie drogowym. Uporz±dkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, skarp, rowów, plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni).
3) wykonanie oraz wprowadzenie projektu zmiany organizacji ruchu.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach: nr 3 do SWZ o nazwie „Dokumentacja techniczna”; nr 4 do SWZ o nazwie „Projekt docelowej organizacji ruchu”; nr 5 do SWZ o nazwie „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)”; nr 6 do SWZ o nazwie „Przedmiar robót”.
4. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia, ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zmianami), dokumentacj± techniczn±, Szczegó³owymi Specyfikacjami Technicznymi (SST), docelow± organizacj± ruchu, przedmiarem robót a tak¿e innymi dokumentami opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej zapewniaj±c bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla u¿ytkowników dróg.
5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
6. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia (tj. w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, zestawieniach, formularzach) nazw producentów, patentów, marek, znaków towarowych, b±d¼ aprobat technicznych, norm, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jako¶ciowych i u¿ytkowych na takim samym poziomie lub lepszych ni¿ wskazane w dokumentacji oraz nieprowadz±cych do zmiany technologii. Wykonawca, który zastosuje podczas wykonywania zamówienia rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego w SWZ, bêdzie obowi±zany uprzednio uzgodniæ zmiany na pi¶mie z Zamawiaj±cym i wykazaæ, ¿e zastosowane przez niego w ramach realizacji umowy materia³y, urz±dzenia, sprzêt lub wyposa¿enie spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ. Ewentualna równowa¿no¶æ musi byæ wykazywana g³ównie tam, gdzie Zamawiaj±cy ustali³ opis przedmiotu umowy przy pomocy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty. Natomiast je¿eli Zamawiaj±cy dopu¶ci³ rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentacji, ale nie poda³ minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y, Wykonawca obowi±zany bêdzie zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach takich samych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (potwierdzaj±cych zgodno¶æ cech technicznych, jako¶ciowych i funkcjonalnych z cechami technicznymi, jako¶ciowymi i funkcjonalnymi wskazanymi w SWZ).
7. Wykonawca mo¿e realizowaæ przedmiot umowy o cechach odpowiadaj±cych cechom wskazanym w opisie przedmiotu umowy lub lepszych od nich, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym.
8. Zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, o których mowa wy¿ej, bez uprzedniej pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, zostanie uznane przez Zamawiaj±cego, ¿e przedmiot umowy nie zosta³ wykonany w sposób prawid³owy i odmówi jego odbioru.
9. Wszystkie materia³y zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia musz± byæ w gatunku pierwszym i musz± posiadaæ atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty nale¿y dostarczyæ Zamawiaj±cemu do koñcowego protoko³u odbioru robót).
10. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:
45233140-2 Roboty drogowe.
Przedmioty dodatkowe:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 Roboty na placu budowy
45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg,
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg,
45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu,
45233200-1 Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni,
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 Instalowanie urz±dzeñ ochronnych,
45432112-2 K³adzenie nawierzchni.
11. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ odpowiedni sprzêt i materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia.
12. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z zamówieniem i w nastêpstwie podpisania umowy.
13. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji – 48 miesiêcy. maksymalnie 84 miesi±ce, licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 48 miesiêcy, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
14. Wszystkie materia³y, w tym odpady powsta³e w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu musz± byæ zagospodarowane (ponownie u¿yte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym przepisami ochrony ¶rodowiska (w sposób przyjazny ¶rodowisku). Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów nale¿y uwzglêdniæ w cenie oferty.
15. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
16. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
17. Miejsce realizacji zamówienia: dzia³ka nr 171 obrêb £±czany, gm. Namys³ów oraz dzia³ka nr 174/4 obrêb Ziemie³owice, gm. Namys³ów, teren dzia³ania Wykonawcy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urz±dzeñ ochronnych

45432112-2 - K³adzenie nawierzchni

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 795440,70 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 2: NADZÓR INWESTORSKI. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla przedmiotowego zadania.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje us³ugê inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalno¶ci drogowej oraz w innych bran¿ach, które wyst±pi± w dokumentacji projektowo-wykonawczej, realizowanego w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego, obejmuj±cego obowi±zki zwi±zane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrol± i rozliczeniem zadania inwestycyjnego „Remont drogi powiatowej nr 1117 O na odcinku £±czany – Ziemie³owice”, na terenie powiatu namys³owskiego, w województwie opolskim.
2.Obowi±zki podmiotu ¶wiadcz±cego us³ugi nadzoru inwestorskiego:
1) Przejêcie od Zamawiaj±cego obowi±zków nadzoru.
2) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów zwi±zanych z przekazaniem placu budowy.
3) Kontrolê procesu budowy.
4) Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji robót budowlanych z dokumentacj± zamówienia, obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
5) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu materia³ów niezaakceptowanych na pi¶mie przez Zamawiaj±cego (w przypadku stosowania rozwi±zañ równowa¿nych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.
6) Sprawdzanie, odbiory (czê¶ciowe / koñcowy) robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do u¿ytkowania.
7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e kontrolowanie rozliczeñ budowy i prawid³owo¶ci zafakturowania wykonanych robót.
8) Kontrolê zgodno¶ci przebiegu robót z obowi±zuj±c± dokumentacj± zamówienia oraz terminowo¶ci ich wykonania.
9) Sporz±dzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiaj±cego.
10) Koordynacjê dzia³añ, w zakresie wspó³pracy z projektantem oraz rozwi±zywanie problemów w przypadku wyst±pienia jakichkolwiek trudno¶ci w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczno¶ci zatwierdzenia rozwi±zañ dodatkowych lub zamiennych.
11) Kontrolê zgodno¶ci realizacji z dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, obowi±zuj±cymi przepisami, aktualn± wiedz± techniczn±, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.
12) Kontrolowanie zgodno¶ci realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsiêwziêcia inwestycyjnego.
13) Kontrolê jako¶ci i ilo¶ci wykonanych robót i czê¶ciowe ich odbiory oraz kontrola jako¶ci zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶ci z dokumentacj± projektow± oraz obowi±zuj±cymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu.
14) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcê robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizacjê przedsiêwziêcia inwestycyjnego, ustaw± Prawo Budowlane i przepisami z nim zwi±zanymi, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowi±zuj±cymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a tak¿e udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególno¶ci dotycz±cymi procedur i standardów realizacji inwestycji.
15) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowywanych materia³ów.
16) Kontrolê, czy stosowane przez Wykonawców robót wyroby s± dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym oraz archiwizacja dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie tych materia³ów do obrotu i stosowania w budownictwie.
17) Sprawdzanie prawid³owo¶ci protoko³u odbioru robót oraz faktury pod wzglêdem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodno¶ci z zawart± umow± z Wykonawc± robót.
18) Powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pe³ni±cy nadzór inwestorski.
19) Zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji zg³oszonych przez Wykonawcê robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegó³owieñ, rozwi±zañ projektowych i innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego.
20) Informowanie Zamawiaj±cego o problemach, jakie wyst±pi³y, jak równie¿ o problemach przewidywanych, sposobach ich unikniêcia lub niezbêdnych dzia³aniach koryguj±cych.
21) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie lub spowodowa³aby niedopuszczaln± niezgodno¶æ z obowi±zuj±cymi przepisami.
22) U³atwienie polubownego rozstrzygania sporów.
23) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym i Wykonawcami robót (w³±cznie z przygotowaniem i archiwizacj± protoko³ów ze wszystkich formalnych narad) dotycz±cych bie¿±cych i przysz³ych robót (w razie konieczno¶ci), w których udzia³ braæ bêdzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiaj±cy, jak równie¿ zapewnienie wdra¿ania podjêtych decyzji wp³ywaj±cych na postêp i terminowo¶æ wykonywanych robót. W przypadkach koniecznych Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ zwo³ania narady w okre¶lonym przez siebie terminie.
24) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceñ dotycz±cych usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ, tak¿e tych wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów.
25) ¯±danie od kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
26) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy.
27) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów czê¶ciowych i odbioru koñcowego.
28) Przyjêcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz skompletowanej ca³o¶ciowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji.
29) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze koñcowym, w³±cznie z przekazaniem zakoñczonego zadania Zamawiaj±cemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
30) Wyegzekwowanie usuniêcia przez projektanta i Wykonawcê robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbioru koñcowego.
31) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie – je¶li bêdzie wymagane.
3.Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
G³ówny kod CPV:
71520000-9 Us³ugi nadzoru budowlanego.
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacj±.
71521000-6 Us³ugi nadzorowania placu budowy.
4.Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
5.Miejsce realizacji zamówienia: dzia³ka nr 171 obrêb £±czany, gm. Namys³ów oraz dzia³ka nr 174/4 obrêb Ziemie³owice, gm. Namys³ów, teren dzia³ania Wykonawcy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 590192,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1088663,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590192,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAC-LEWAR Sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5742055424; REGON: 242888541

7.3.3) Ulica: ul. S³oneczna 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Przystajñ

7.3.5) Kod pocztowy: 42-141

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 590192,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17958,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rados³aw Muzalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471582873, REGON: 380157307

7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 5A/14

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.