eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059996

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d76224-4e94-4b55-aef4-16e12068b2c2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673662/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231261,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z usuwaniem (zbieraniem) wraz z wywozem i utylizacją martwych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Bydgoskiego.
Wykonawca w trakcie realizacji usługi będzie odpowiedzialny za:
a) usunięcie (zebranie) martwych zwierząt i ich części, które musi się odbyć zgodnie z przepisami weterynaryjnymi i sanitarnymi w ciągu maksymalnie 4 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia we wszystkie dni tygodnia, również
w niedzielę i święta,
b) transport, przechowywanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami (w ramach kwoty wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę),
c) powiadomienie przed transportem Powiatowego Lekarza Weterynarii
w Bydgoszczy, w przypadku zwierząt wobec których zachodzi obowiązek badania weterynaryjnego (dot. m.in. dzików zagrożonych wirusem ASF),
d) zawarcie i przedstawienie Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, umowy z podmiotem, który będzie przetrzymywał padłe dziki do czasu uzyskania wyników na obecność wirusa afrykańskiego pomoru świń. Wyznaczona zbiornica padliny lub inny punkt będący pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej, do której Wykonawca wozić będzie padłe dziki, musi znajdować się w strefie ochronnej. Wszelkie koszty wynikające z zawarcia umowy ponosi Wykonawca,
e) zawarcie i przedstawienie Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy, umowy z zakładem utylizacyjnym na odbiór i przetwarzanie odpadu.
Przedmiot zamówienia ma być realizowany w pełni sprawnym sprzętem, urządzeniami i wyposażeniem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami OPZ, PPU stanowiącymi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140899,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190296 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140899,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „MIL-KON” Piotr Konopa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5591788151

7.3.3) Ulica: Szkolna 3 B

7.3.4) Miejscowość: Drzycim

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140899,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-04-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

umowa nr 30/2025, JO -III.272.4.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.