Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117833/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00131612/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867901
1.5.8.) Numer faksu: 523867902
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10653141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea38747-c05e-486a-81e3-76ecd0b68a76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1246051,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454023,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na modernizacji mieszkaniowych zasobów gminy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n.:Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.
Część 2 Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6
w Nakle nad Notecią.
Część 3 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią
Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.
Prace rozbiórkowe i demontażowe:
Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku; rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku; rozebranie obróbek blacharskich – pas nadrynnowy z blachy nie nadającej się do użytku; rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie; rozbiórka ołacenia dachu w odstępach łat 16 cm.
Prace modernizacyjne:
Wymiana zniszczonych krokwi zwykłych i kleszczy w konstrukcji dachu; Wzmocnienie krokwi deskami grubości 32 mm przez dwustronne nabicie desek na krokwie – nadbitki powierzchni dachu prostowanie dachu;
Roboty odgrzybieniowe:
oczyszczenie przy pomocy szczotek stalowych powierzchni ponad 5,0 m2; odgrzybianie jednokrotne powierzchni ponad 50 m2 belek i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi – owadobójcza; Odgrzybianie dwukrotne powierzchni ponad 50 m2 belek i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi FOBS M4; montaż deski okapowej i czołowej;
Mocowanie folii dachowej wiatroszczelnej paraprzepuszczalnej na krokwiach przy kryciu dachów:
impregnacja, przybicie kontrłat i łat; Pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę; Wykonanie grzbietu w dachu krytym dachówką ceramiczną; Montaż gąsiora początkowego; Montaż łącznika gąsiorów; Wykonanie kalenicy w dachu krytym dachówką ceramiczną; Montaż denka gąsiora; obróbka kominów na dachach krytych dachówkami; Montaż kosza aluminiowego zwykłego; Montaż grzebienia okapu; Montaż dachówki wentylacyjnej na dachach krytych dachówką; Montaż wyłazów dachowych standard WLI 54x83 o powierzchni do 0,50 m2;
Montaż elementów komunikacji:
ławeczka kominiarska duża; Montaż stopni kominiarskich na dachach krytych dachówką; Obróbki z blachy ocynkowanej – przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm; Montaż pasa nadrynnowego prefabrykowanego pod dachówkę 250 mm; Montaż rynien dachowych o średnicy 150 mm; Montaż denek w systemie odwodnieniowym; Montaż narożników wewnętrznych lub zewnętrznych w systemie odwodnieniowym; Montaż lejów spustowych w systemie odwodnieniowym; Montaż kolanek w systemie odwodnieniowym; Montaż rur spustowych o średnicy 120 mm w systemie odwodnieniowym;
Montaż kolanek w systemie odwodnieniowym:
wylewka rury spustowej; Montaż rusztu pod panele elewacyjne – podbitkę; układanie podbitki na krokwiach.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SWZ - Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 172223,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na modernizacji mieszkaniowych zasobów gminy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n.:Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.
Część 2 Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6
w Nakle nad Notecią.
Część 3 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią
Część 2 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6 w Nakle nad Notecią.
Zakres prac modernizacyjnych:
Ściany:
poszerzenie otworów drzwiowych pod montaż drzwi wewnętrznych o wymiarach 80x200 w świetle przejścia; oczyszczenie z luźnych warstw tynku i farby, ewentualne uzupełnienie ubytków oraz zagruntowanie; wykonanie fragmentu ściany działowej w pokoju systemowej z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu stalowym z uwzględnieniem otworu drzwiowego pod montaż drzwi o wymiarach 80x200 w świetle przejścia; wykonanie ściany działowej pomiędzy kuchnią a pokojem systemowej z płyt gipsowo – kartonowych wodoodpornych na stelażu stalowym z naświetlem górnym o wysokości 50 cm; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi; wykonanie okładziny ścian z płytek gresowych na kleju w łazience do wysokości min. 1,80 m, w kuchni nad blatem kuchennym pas o szerokości 0,60 m.
Posadzki:
oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni istniejącej warstwy podposadzkowej; wykonanie posadzki z paneli PVC w systemie w pokojach; montaż listew przypodłogowych PVC; wykonanie posadzki z płytek gresowych na kleju w przedsionku, korytarzu, łazience oraz kuchni.
Sufity:
oczyszczenie z luźnych warstw tynku i farby, ewentualne uzupełnienie ubytków oraz zagruntowanie; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi.
Stolarka okienna:
wymiana stłuczonej szyby o wymiarach 58x120 cm; montaż naświetla w ścianie o wysokości 50 cm od sufitu.
Stolarka drzwiowa:
montaż drzwi wewnętrznych płytowych o wymiarach min. 80x200 w świetle przejścia; 2 sztuki pokojowe, 2 sztuki z otworami (drzwi z płyt wodoodpornych, wyposażone w dolnej części otwory lub podcięcia o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2 dla dopływu powietrza).
Instalacja wodno-kanalizacyjna:
wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej pod projektowany układ urządzeń sanitarnych.
Instalacja gazowa:
sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej; wymiana pieca gazowego do ogrzewania wody oraz do podłączenia kuchenki gazowej; kontrola instalacji gazowej przez wykwalifikowaną osobę.
Instalacja grzewcza: wymiana istniejących grzejników na płytowe.
Instalacja elektryczna:
wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej, wykonanie instalacji gniazd i włączników; wykonanie instalacji oświetleniowej; domofon, dzwonek.
Wentylacja:
dokonanie sprawdzenia drożności istniejących przewodów wentylacyjnych oraz ich oczyszczenie; po stwierdzeniu drożności istniejących kominów wentylacyjnych wykonanie podłączenia pomieszczenia łazienki oraz kuchni do istniejących przewodów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych.
Wyposażenie:
montaż armatury wodno – kanalizacyjnej; montaż armatury grzewczej; montaż urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych; szafka montażowa – obudowa metalowa; montaż zabudowy kuchennej.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SWZ - Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.5.) Wartość części: 35930,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na modernizacji mieszkaniowych zasobów gminy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n.:Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.
Część 2 Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6
w Nakle nad Notecią.
Część 3 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią
Część 3. Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią.
Lokal nr 1:
zamurowanie otworu drzwiowego z korytarza; poszerzenie otworu drzwiowego pod drzwi wejściowe do lokalu do 105x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża; wykonanie nowego otworu drzwiowego pod drzwi do pokoju o wymiarach 90x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża; wykonanie nowych ścian działowych przedsionka systemowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym.
Lokal nr 2:
zamurowanie wnęki pod schodami w kuchni; zamurowanie otworu drzwiowego z korytarza oraz dwóch otworów drzwiowych wewnętrznych; poszerzenie otworu drzwiowego pod drzwi wejściowe do lokalu do wymiaru 105x208 cm w świetle muru wraz z montażem nadproża; poszerzenie otworu drzwiowego pod drzwi wewnętrzne do wymiaru 90x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża; poszerzenie otworu drzwiowego do kuchni do wymiarów 166x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża komórki lokatorskie; wykonanie nowych ścian działowych z bloczków z gazobetonu o grubości 8 cm z uwzględnieniem otworów drzwiowych o wymiarach min. 70x200 w świetle muru wraz z montażem nadproży.
Wszystkie pomieszczenia:
Ściany istniejące – mur pruski – naprawa spróchniałych elementów drewnianych, uzupełnienie ubytków w cegle, oczyszczenie z luźnych elementów oraz uzupełnienie fug w murze ceglanym; wykonanie okładziny ścian z płytek gresowych na kleju w łazienkach do wysokości min. 1,80 m, w kuchni nad blatem kuchennym pas o szerokości 0,60 m; Wykonanie tynków wewnętrznych; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi.
Posadzki:
Usunięcie warstw istniejącej posadzki do uzyskania minimalnej wysokości pomieszczenia po wykończeniu 2,50 m; wykonanie warstwy wyrównawczej z chudego betonu; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii; wykonanie wylewki betonowej; wykonanie posadzki z paneli PVC w systemie w przedsionku i pokojach; montaż listew przypodłogowych PVC; wykonanie posadzki z płytek gresowych na kleju w łazience.
Strop nad parterem:
wykonanie izolacji z wełny mineralnej o grubości min. 25 cm oraz z folii paroizolacyjnej na istniejącym stropie drewnianym (poddasze nieużytkowe); wykonanie sufitów z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu stalowym systemowym; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi.
Stolarka okienna:
montaż okien PVC o współczynniku przenikania ciepła U/(max)=0,9W/(m2/K0 w kolorze białym (5 sztuk); montaż parapetów wewnętrznych PVC w kolorze białym (9 sztuk).
Stolarka drzwiowa:
przeniesienie drzwi wejściowych nowych do lokalu, ponowny montaż; montaż drzwi wejściowych do lokalu stalowych ocieplonych (laminat drewnopodobny) o wymiarach min. 90x200 w świetle przejścia (1 sztuka); montaż drzwi wewnętrznych płytowych o wymiarach min. 80x200 w świetle przejścia – 4 sztuki pokojowe, 2 sztuki łazienkowe (drzwi łazienkowe z płyt wodoodpornych, wyposażone w dolnej części w otwory lub podcięcia o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2/dla dopływu powietrza); montaż drzwi technicznych do komórek lokatorskich o wymiarach min. 60x200 w świetle przejścia (2 sztuki).
Instalacja wodno – kanalizacyjna:
wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej pod projektowany układ urządzeń sanitarnych.
Instalacja elektryczna:
Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej dla każdego z lokali; wykonanie instalacji grzewczej elektrycznej wraz z montażem grzejników; wykonanie instalacji gniazd i włączników; wykonanie instalacji oświetleniowej; dzwonki do mieszkań.
Wentylacja:
dokonanie sprawdzenia drożności istniejących przewodów wentylacyjnych oraz ich oczyszczenia; po stwierdzeniu drożności istniejących kominów wentylacyjnych wykonanie podłączenia pomieszczeń łazienek oraz pomieszczeń z aneksami kuchennymi do istniejących przewodów wentylacyjnych lub w przypadku brak możliwości podłączenia, wykonanie nowych przewodów z zapewnieniem wylotu ponad połać dachu.
Wyposażenie:
montaż armatury wodno – kanalizacyjnej; montaż armatury grzewczej; montaż urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych; montaż zabudowy kuchennej.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SWZ - Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.5.) Wartość części: 245868,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841
7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841
7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841
7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Realizacja inwestycji w ciągach dróg powiatowych Część 1 i 2
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych drogowych z podziałem na 4 części
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.