eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąModernizacja mieszkaniowych zasobów gminy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867901

1.5.8.) Numer faksu: 523867902

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1065314

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea38747-c05e-486a-81e3-76ecd0b68a76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1246051,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454023,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na modernizacji mieszkaniowych zasobów gminy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n.:

Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.

Część 2 Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6
w Nakle nad Notecią.

Część 3 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią

Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.
 Prace rozbiórkowe i demontażowe:

Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku; rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku; rozebranie obróbek blacharskich – pas nadrynnowy z blachy nie nadającej się do użytku; rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie; rozbiórka ołacenia dachu w odstępach łat 16 cm.

 Prace modernizacyjne:

Wymiana zniszczonych krokwi zwykłych i kleszczy w konstrukcji dachu; Wzmocnienie krokwi deskami grubości 32 mm przez dwustronne nabicie desek na krokwie – nadbitki powierzchni dachu prostowanie dachu;

 Roboty odgrzybieniowe:

oczyszczenie przy pomocy szczotek stalowych powierzchni ponad 5,0 m2; odgrzybianie jednokrotne powierzchni ponad 50 m2 belek i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi – owadobójcza; Odgrzybianie dwukrotne powierzchni ponad 50 m2 belek i krawędziaków metodą smarowania preparatami olejowymi FOBS M4; montaż deski okapowej i czołowej;


 Mocowanie folii dachowej wiatroszczelnej paraprzepuszczalnej na krokwiach przy kryciu dachów:

impregnacja, przybicie kontrłat i łat; Pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę; Wykonanie grzbietu w dachu krytym dachówką ceramiczną; Montaż gąsiora początkowego; Montaż łącznika gąsiorów; Wykonanie kalenicy w dachu krytym dachówką ceramiczną; Montaż denka gąsiora; obróbka kominów na dachach krytych dachówkami; Montaż kosza aluminiowego zwykłego; Montaż grzebienia okapu; Montaż dachówki wentylacyjnej na dachach krytych dachówką; Montaż wyłazów dachowych standard WLI 54x83 o powierzchni do 0,50 m2;

 Montaż elementów komunikacji:

ławeczka kominiarska duża; Montaż stopni kominiarskich na dachach krytych dachówką; Obróbki z blachy ocynkowanej – przy szerokości w rozwinięciu do 25 cm; Montaż pasa nadrynnowego prefabrykowanego pod dachówkę 250 mm; Montaż rynien dachowych o średnicy 150 mm; Montaż denek w systemie odwodnieniowym; Montaż narożników wewnętrznych lub zewnętrznych w systemie odwodnieniowym; Montaż lejów spustowych w systemie odwodnieniowym; Montaż kolanek w systemie odwodnieniowym; Montaż rur spustowych o średnicy 120 mm w systemie odwodnieniowym;

 Montaż kolanek w systemie odwodnieniowym:

wylewka rury spustowej; Montaż rusztu pod panele elewacyjne – podbitkę; układanie podbitki na krokwiach.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SWZ - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 172223,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na modernizacji mieszkaniowych zasobów gminy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n.:

Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.

Część 2 Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6
w Nakle nad Notecią.

Część 3 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią

Część 2 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6 w Nakle nad Notecią.
Zakres prac modernizacyjnych:

 Ściany:

poszerzenie otworów drzwiowych pod montaż drzwi wewnętrznych o wymiarach 80x200 w świetle przejścia; oczyszczenie z luźnych warstw tynku i farby, ewentualne uzupełnienie ubytków oraz zagruntowanie; wykonanie fragmentu ściany działowej w pokoju systemowej z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu stalowym z uwzględnieniem otworu drzwiowego pod montaż drzwi o wymiarach 80x200 w świetle przejścia; wykonanie ściany działowej pomiędzy kuchnią a pokojem systemowej z płyt gipsowo – kartonowych wodoodpornych na stelażu stalowym z naświetlem górnym o wysokości 50 cm; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi; wykonanie okładziny ścian z płytek gresowych na kleju w łazience do wysokości min. 1,80 m, w kuchni nad blatem kuchennym pas o szerokości 0,60 m.
 Posadzki:

oczyszczenie i zagruntowanie powierzchni istniejącej warstwy podposadzkowej; wykonanie posadzki z paneli PVC w systemie w pokojach; montaż listew przypodłogowych PVC; wykonanie posadzki z płytek gresowych na kleju w przedsionku, korytarzu, łazience oraz kuchni.

 Sufity:

oczyszczenie z luźnych warstw tynku i farby, ewentualne uzupełnienie ubytków oraz zagruntowanie; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi.

 Stolarka okienna:

wymiana stłuczonej szyby o wymiarach 58x120 cm; montaż naświetla w ścianie o wysokości 50 cm od sufitu.

 Stolarka drzwiowa:

montaż drzwi wewnętrznych płytowych o wymiarach min. 80x200 w świetle przejścia; 2 sztuki pokojowe, 2 sztuki z otworami (drzwi z płyt wodoodpornych, wyposażone w dolnej części otwory lub podcięcia o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2 dla dopływu powietrza).

 Instalacja wodno-kanalizacyjna:

wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej pod projektowany układ urządzeń sanitarnych.

 Instalacja gazowa:

sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej; wymiana pieca gazowego do ogrzewania wody oraz do podłączenia kuchenki gazowej; kontrola instalacji gazowej przez wykwalifikowaną osobę.

 Instalacja grzewcza: wymiana istniejących grzejników na płytowe.

 Instalacja elektryczna:

wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej, wykonanie instalacji gniazd i włączników; wykonanie instalacji oświetleniowej; domofon, dzwonek.

 Wentylacja:

dokonanie sprawdzenia drożności istniejących przewodów wentylacyjnych oraz ich oczyszczenie; po stwierdzeniu drożności istniejących kominów wentylacyjnych wykonanie podłączenia pomieszczenia łazienki oraz kuchni do istniejących przewodów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych.

 Wyposażenie:

montaż armatury wodno – kanalizacyjnej; montaż armatury grzewczej; montaż urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych; szafka montażowa – obudowa metalowa; montaż zabudowy kuchennej.

Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SWZ - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.5.) Wartość części: 35930,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na modernizacji mieszkaniowych zasobów gminy. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n.:

Część 1 Remont pokrycia dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Bydgoska 4 w Potulicach.

Część 2 Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. B. Krzywoustego 6
w Nakle nad Notecią.

Część 3 Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią

Część 3. Modernizacja mieszkaniowych zasobów gminy – Modernizacja lokali mieszkalnych nr 9 i nr 11 w budynku przy ul. Wodnej 9 w Nakle nad Notecią.
 Lokal nr 1:
zamurowanie otworu drzwiowego z korytarza; poszerzenie otworu drzwiowego pod drzwi wejściowe do lokalu do 105x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża; wykonanie nowego otworu drzwiowego pod drzwi do pokoju o wymiarach 90x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża; wykonanie nowych ścian działowych przedsionka systemowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym.
 Lokal nr 2:
zamurowanie wnęki pod schodami w kuchni; zamurowanie otworu drzwiowego z korytarza oraz dwóch otworów drzwiowych wewnętrznych; poszerzenie otworu drzwiowego pod drzwi wejściowe do lokalu do wymiaru 105x208 cm w świetle muru wraz z montażem nadproża; poszerzenie otworu drzwiowego pod drzwi wewnętrzne do wymiaru 90x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża; poszerzenie otworu drzwiowego do kuchni do wymiarów 166x208 w świetle muru wraz z montażem nadproża komórki lokatorskie; wykonanie nowych ścian działowych z bloczków z gazobetonu o grubości 8 cm z uwzględnieniem otworów drzwiowych o wymiarach min. 70x200 w świetle muru wraz z montażem nadproży.
 Wszystkie pomieszczenia:
Ściany istniejące – mur pruski – naprawa spróchniałych elementów drewnianych, uzupełnienie ubytków w cegle, oczyszczenie z luźnych elementów oraz uzupełnienie fug w murze ceglanym; wykonanie okładziny ścian z płytek gresowych na kleju w łazienkach do wysokości min. 1,80 m, w kuchni nad blatem kuchennym pas o szerokości 0,60 m; Wykonanie tynków wewnętrznych; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi.
 Posadzki:
Usunięcie warstw istniejącej posadzki do uzyskania minimalnej wysokości pomieszczenia po wykończeniu 2,50 m; wykonanie warstwy wyrównawczej z chudego betonu; wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii; wykonanie wylewki betonowej; wykonanie posadzki z paneli PVC w systemie w przedsionku i pokojach; montaż listew przypodłogowych PVC; wykonanie posadzki z płytek gresowych na kleju w łazience.



 Strop nad parterem:
wykonanie izolacji z wełny mineralnej o grubości min. 25 cm oraz z folii paroizolacyjnej na istniejącym stropie drewnianym (poddasze nieużytkowe); wykonanie sufitów z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu stalowym systemowym; wykonanie gładzi gipsowej; malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznymi.
 Stolarka okienna:
montaż okien PVC o współczynniku przenikania ciepła U/(max)=0,9W/(m2/K0 w kolorze białym (5 sztuk); montaż parapetów wewnętrznych PVC w kolorze białym (9 sztuk).
 Stolarka drzwiowa:
przeniesienie drzwi wejściowych nowych do lokalu, ponowny montaż; montaż drzwi wejściowych do lokalu stalowych ocieplonych (laminat drewnopodobny) o wymiarach min. 90x200 w świetle przejścia (1 sztuka); montaż drzwi wewnętrznych płytowych o wymiarach min. 80x200 w świetle przejścia – 4 sztuki pokojowe, 2 sztuki łazienkowe (drzwi łazienkowe z płyt wodoodpornych, wyposażone w dolnej części w otwory lub podcięcia o sumarycznym przekroju nie mniejszym niż 0,022 m2/dla dopływu powietrza); montaż drzwi technicznych do komórek lokatorskich o wymiarach min. 60x200 w świetle przejścia (2 sztuki).
 Instalacja wodno – kanalizacyjna:
wykonanie nowej instalacji wodno – kanalizacyjnej pod projektowany układ urządzeń sanitarnych.
 Instalacja elektryczna:
Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej dla każdego z lokali; wykonanie instalacji grzewczej elektrycznej wraz z montażem grzejników; wykonanie instalacji gniazd i włączników; wykonanie instalacji oświetleniowej; dzwonki do mieszkań.
 Wentylacja:
dokonanie sprawdzenia drożności istniejących przewodów wentylacyjnych oraz ich oczyszczenia; po stwierdzeniu drożności istniejących kominów wentylacyjnych wykonanie podłączenia pomieszczeń łazienek oraz pomieszczeń z aneksami kuchennymi do istniejących przewodów wentylacyjnych lub w przypadku brak możliwości podłączenia, wykonanie nowych przewodów z zapewnieniem wylotu ponad połać dachu.
 Wyposażenie:
montaż armatury wodno – kanalizacyjnej; montaż armatury grzewczej; montaż urządzeń sanitarnych oraz elektrycznych; montaż zabudowy kuchennej.
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SWZ - Dokumentacja techniczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

4.5.5.) Wartość części: 245868,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237384,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841

7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841

7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLBUD Arkadiusz Holec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581394841

7.3.3) Ulica: Karnówko 39/3

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.