Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródeł ogrzewania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 67
1.5.2.) Miejscowość: Chynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@chynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.chynow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.chynow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródeł ogrzewania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dfd30de-7635-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018954/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wymianą źródeł ogrzewania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza Zamówienia dotyczy termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Machcinie – Machcin 30, 05-650 Chynów.Zamówienie w części pierwszej obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:
1) Wymiana istniejącego kotła gazowego na nowy jednofunkcyjny kocioł gazowy kondensacyjny na gaz ziemny dostosowany do zapotrzebowania na ciepło części szkolnej oraz po jednym kotle gazowym kondensacyjnym dwufunkcyjnym dla każdego mieszkania, przebudowa instalacji c.o., rozbudowa instalacji gazowej i wykonanie przyłącza gazu do skrzynki do każdego mieszkania
2) Modernizacja kotłowni – dostosowanie wentylacji, wykonanie odwodnienia, instalacji spalinowej, montaż czujników gazu, zabezpieczenie instalacji gazowej
3) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez kompletną wymianę instalacji centralnego ogrzewania, jej izolację, montaż grzejników stalowych, płytowych z zaworami termostatycznymi oraz zastosowanie automatyki sterującej pracą kotła, umożliwiającej obniżenia tygodniowe i nocne
4) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę istniejących elektrycznych podgrzewaczy akumulacyjnych w każdej łazience i montaż nowych podgrzewaczy podsufitowych, wykonanie ich izolacji
5) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem szkoły (bez części dobudowanej) wełną mineralną o grubości 24 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,04 W/mK z wykonaniem wylewki betonowej
6) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem części dobudowanej wełną mineralną o grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,04 W/mK z wykonaniem wylewki betonowej
7) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK
8) Ocieplenie ścian cokołowych oraz fundamentowych w pasie szerokości min. 1m poniżej poziomu gruntu, polistyrenem ekstrudowanym o grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej
9) Wymiana okien zewnętrznych drewnianych w części mieszkalnej, nieogrzewanego poddasza oraz okien piwnic na nowe PVC o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K z montażem nawiewników
10) Wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych (3 szt.) na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K
11) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED
12) Wykonanie systemu monitoringu szkoły obejmującego przestrzeń dookoła budynku
13) Wykonanie nowej instalacji odgromowej
14) Zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu oraz wynikające z tego prace. Dopuszcza się rezygnację ze zwiększenia mocy przyłączeniowej po wykonaniu bilansu energetycznego na etapie projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 1266895,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia dotyczy termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Pieczyskach, Pieczyska 13, 05-650 Chynów.Zamówienie w części drugiej obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:
1) Wymiana istniejącego kotła gazowego na nowy jednofunkcyjny kocioł gazowy kondensacyjny na gaz płynny
2) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż zaworów termostatycznych
3) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę istniejących elektrycznych podgrzewaczy akumulacyjnych i montaż nowych elektrycznych podgrzewaczy akumulacyjnych izolowanych
4) Ocieplenie dachu granulatem wełny mineralnej o grubości 18 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,04 W/mK
5) Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK oraz ścian fundamentowych w pasie szerokości min. 1m poniżej poziomu gruntu polistyrenem ekstrudowanym o grubości 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK
6) Wymiana okien zewnętrznych drewnianych w kotłowni (3 szt.) na nowe PVC o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K z montażem nawiewników
7) Wymiana drzwi stalowych i aluminiowych zewnętrznych (3 szt.) na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K
8) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED
9) Wykonanie nowej instalacji odgromowej
10) Wymiana przyłącza instalacji elektrycznej z napowietrznego na kablowe
11) Zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu oraz wynikające z tego prace. Dopuszcza się rezygnację ze zwiększenia mocy przyłączeniowej po wykonaniu bilansu energetycznego na etapie projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 921290,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia zamówienia dotyczy termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Watraszewie, Watraszew 4B, 05-650 Chynów.Zamówienie w części trzeciej obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:
1) Wymiana istniejącego źródła ciepła na powietrzną pompę ciepła (80% pokrycia zapotrzebowania na ciepło) oraz nowy jednofunkcyjny kocioł olejowy jako źródło szczytowe (20% pokrycia zapotrzebowania na ciepło) zasilającego część szkolną oraz mieszkalną
2) Remont kotłowni
3) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez kompletną wymianę instalacji centralnego ogrzewania, pionów wraz z izolacją, montaż grzejników stalowych, płytowych z zaworami termostatycznymi w budynku szkoły (bez budynku Domu Nauczyciela)
4) Ocieplenie stropodachu części szkolnej oraz Domu Nauczyciela granulatem wełny mineralnej o grubości 24 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,04 W/mK wraz z wymianą pokrycia dachowego
5) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły styropianem o grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK
6) Ocieplenie ścian cokołowych i fundamentowych w pasie szerokości min. 1m poniżej poziomu gruntu polistyrenem ekstrudowanym o grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej
7) Wymiana okien zewnętrznych (1 szt. w magazynku sali gimnastycznej, 1 szt. sali gimnastycznej, okna w budynku Domu Nauczyciela oraz okna części mieszkalnej) na nowe PVC o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K z montażem nawiewników
8) Wymiana drzwi zewnętrznych szkoły oraz Domu Nauczyciela na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K
9) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED
10) Wykonanie systemu monitoringu szkoły obejmującego przestrzeń dookoła budynku
11) Wykonanie nowej instalacji odgromowej
12) Zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu oraz wynikające z tego prace. Dopuszcza się rezygnację ze zwiększenia mocy przyłączeniowej po wykonaniu bilansu energetycznego na etapie projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 1437216,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część czwarta zamówienia dotyczy termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zalesiu, Zalesie 12, 05-650 Chynów.Zamówienie w części czwartej obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:
1) Wymiana istniejącego źródła ciepła na powietrzną pompę ciepła (80% pokrycia zapotrzebowania na ciepło) oraz nowy jednofunkcyjny kocioł olejowy jako źródło szczytowe (20% pokrycia zapotrzebowania na ciepło)
2) Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę starych i montaż nowych grzejników stalowych, płytowych z zaworami termostatycznymi w części mieszkalnej oraz wykonanie pionu grzewczego z kotłowni do lokali mieszkalnych
3) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę istniejących elektrycznych podgrzewaczy akumulacyjnych na nowe, izolowane
4) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o grubości 24 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,04 W/mK z wykonaniem wylewki betonowej
5) Remont elewacji zewnętrznej budynku zgodnie z Wytycznymi Konserwatora Zabytków, w tym: zachowanie i konserwację poprzez uzupełnienie i odtworzenie brakujących lub uszkodzonych (znajdujących się w złym stanie) elementów detali architektonicznych, wykończenie elewacji tynkiem o fakturze istniejącej i poddanie zabiegom remontowym lub tynkami renowacyjnymi
6) Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic poniżej poziomu gruntu oraz ścian fundamentowych w pasie szerokości min. 1m poniżej poziomu gruntu polistyrenem ekstrudowanym o grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej
7) Wykonanie drenażu odwadniającego (opaskowego i liniowego) budynku zapewniając nie przedostawanie się wód powierzchniowych i gruntowych wraz z wykonaniem prawidłowego odprowadzania wód opadowych od budynku
8) Wymiana okien zewnętrznych (rozeta na poddaszu, okna części mieszkalnej i na klatce schodowej) na nowe PVC o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K z montażem nawiewników
9) Wymiana okna połaciowego w lokalu mieszkalnym na nowe PVC o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K
10) Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K
11) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED
12) Naprawa wentylacji na poddaszu – naprawa przewodów wentylacyjnych i podwieszenie ich pod dach
13) Wymiana gniazd elektrycznych w części mieszkalnej na pierwszym piętrze (dwa lokale mieszkalne)
14) Wykonanie nowej instalacji odgromowej
15) Zamurowanie okien zewnętrznych w piwnicy, rozbiórka starych zsypów na węgiel, doprowadzenie przegrody do współczynnika przenikania ciepła jak dla ścian piwnic poniżej poziomu gruntu po ociepleniu oraz zasypanie ścian piwnic do poziomu gruntu
16) Zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu oraz wynikające z tego prace. Dopuszcza się rezygnację ze zwiększenia mocy przyłączeniowej po wykonaniu bilansu energetycznego na etapie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 938106,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1343160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1343160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOMAR 2 Tomasz Gajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8241705172
7.3.3) Ulica: ul. Łochowska 1A
7.3.4) Miejscowość: Sadowne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-140
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ GAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ GAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1343160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOMAR 2 Tomasz Gajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8241705172
7.3.3) Ulica: ul. Łochowska 1A
7.3.4) Miejscowość: Sadowne
7.3.5) Kod pocztowy: 07-140
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ GAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ GAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część III przedmiotowego postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił część IV przedmiotowego postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.