Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00109408/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej nr 33
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51e5d3c9-ad18-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej nr 33ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51e5d3c9-ad18-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej nr 33, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy Szkole Podstawowej nr 33, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42 w Kielcach, który obejmuje następujące etapy:
1.1. Etap I:
Opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ oraz obowiązujących przepisów, dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia określonego poniżej w pkt 1.2, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
1.2. Etap II:
1.2.1. Prace związane z wykonaniem:
a) alejek miasteczka jako ciągi jezdne, w tym dwukierunkowe o szerokości ok. 2,5 m oraz jednokierunkowe o szerokości ok. 1,5 m z kostki betonowej bezfazowej
o gr. 6 cm,
b) chodnika o szerokości ok. 1,5 m z kostki betonowej bezfazowej o gr. 6,
c) co najmniej: jednego skrzyżowania równorzędnego, jednego skrzyżowania o ruchu okrężnym, dwóch skrzyżowań z drogą podporządkowaną, jednego progu zwalniającego, dwóch miejsc parkingowych, jednego przejazdu kolejowego, jednej zatoczki autobusowej,
d) przejścia dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej oraz specjalne przejście zaznaczone jako przejście dla dzieci,
e) oznakowania pionowego – zakup, dostawa i montaż na stałe znaków drogowych pionowych w sposób niekolidujący z częścią placu przeznaczoną do nauki zachowania się na drodze,
f) oznakowania poziomego – malowanie znaków drogowych poziomych, w tym przejść dla pieszych, skrzyżowań, zakrętu (w dowolnym kierunku), itp.,
g) wyrównania terenu, zahumusowania i obsiania trawą pomiędzy ciągami jezdnymi,
1.2.2. Zakup, dostawa i montaż dodatkowych elementów małej architektury, w tym:
a) tablicy z regulaminem miasteczka – 1 szt.,
b) stojaka na rowery 4-stanowiskowego – 1 szt.,
c) kosza na śmieci – 1 szt.,
d) ławki parkowej – 1 szt.,
1.2.3. Odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą.
1.2.4. Uzyskanie certyfikatu/świadectwa z kontroli wykonanego miasteczka rowerowego, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez akredytowaną jednostkę inspekcyjną – jeżeli jest on wymagany.
1.2.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na dwa ww. Etapy, których szczegółowy opis znajduje się w § 2 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
- wzór umowy, stanowiący Załączniki nr 5 do SWZ,
- Program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, zwany dalej PFU, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
45000000-7 - Roboty budowlane
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193954,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193954,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDYNK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383513398
7.3.3) Ulica: SKIBY, 46
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193954,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.