eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki"Wykonanie prac porząd-pielęg związanych z realizacją zadań bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sez letnim 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie prac porząd-pielęg związanych z realizacją zadań bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sez letnim 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343148304

1.5.8.) Numer faksu: 343148304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow/public/postepowanie?postepowanie=43175343

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie prac porząd-pielęg związanych z realizacją zadań bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sez letnim 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d711c3d-bd8d-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044814/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie prac porząd.-pielęg. związanych z realizacją zadań bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sez.letnim 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/3/342/DP/SD/2023, PZD/2/332/DW/SD/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 1 - MECHANICZNE ZAMIATANIE JEZDNI DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Mechaniczne pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych na całkowitej długości 171 000 m, z czego: 93 600 m - do realizacji w ciągu dróg wojewódzkich oraz 77 400 m - do realizacji w ciągu dróg powiatowych;
b) bieżące (w okresie wiosenno-letnim) mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich na długości 93 600 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 268505,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 2 – POZIMOWE ZAMIATANIE NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH I PIESZO-ROWEROWYCH USYTUOWANYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH OBJĘTYCH BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Ręczne i mechaniczne pozimowe zamiatanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych usytuowanych w ciągu dróg wojewódzkich na całkowitej powierzchni 190 670,0 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 117376,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 3 - MECHANICZNE KOSZENIE PASA DROGOWEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH NA OBSZARZE
OBJĘTYM BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWE
W SEZONIE 2023.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

Obustronne mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, które należy wykonać w następującym zakresie:

a) Obustronne mechaniczne wykoszenie traw, chwastów i samosiejek z pasa drogowego dróg wojewódzkich należy wykonać po obu stronach drogi, trzy razy w ciągu sezonu wiosenno-letniego 2023 r. Koszenie należy wykonać na szerokości min. 3,00 m od zewnętrznej krawędzi utwardzonego pobocza, bądź krawędzi drogi, w przypadku istnienia rowu przydrożnego także skarpy, dno, przeciwskarpy rowu i na odległości do 1,0 m od zewnętrznej krawędzi skarpy rowu, skarp i nasypów zlokalizowanych w obrębie wiaduktów drogowych, za chodnikiem, w obrębie skrzyżowań i łuków poziomych dróg oraz łuków wewnętrznych dróg podporządkowanych.
b) Na odcinku DW nr 791 będącym Obwodnicą Myszkowa mechaniczne koszenie należy wykonać również w rejonie dróg obsługi technicznej, pod wiaduktami drogowymi w obszarze granic pasa drogowego, nasypów i skarp wiaduktów drogowych (5 wiaduktów drogowych), powierzchni rowów, skarp, nasypów, w obrębie barier ochronnych, znaków, lamp oświetlenia ulicznego, itp. (przybliżona powierzchni koszenia obszaru Obwodnicy Myszkowa około 268 000 m2)
!UWAGA! – w obrębie rowów odwadniających zlokalizowanych przy wiaduktach drogowych, w tym przede wszystkim przy wlotach do kanałów kanalizacji deszczowych i studni rewizyjnych oraz w obrębie przepustów drogowych skoszoną trawę należy wygrabić i zebrać, by nie powodowała zatykania i ograniczała prawidłowy spływ wód opadowych do kolektorów kanalizacji deszczowej.
c) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, skrzyżowaniach o ruchu okrężnym, tj. rondach (10 rond), wyspach i terenach rozdzielających pasy ruchu, trawnikach, dookoła słupków znaków drogowych, pachołków, drzew, poręczy drogowych, barier energochłonnych, słupów energetycznych, lamp oświetlenia ulicznego, itp. elementów znajdujących się w pasie drogowym, należy wykonać za pomocą kosiarek spalinowych trawnikowych, bądź żyłkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 249480,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 4 – COMIESIĘCZNE BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA WIADUKCIE I SKARPACH WIADUKTU
DROGOWEGO ZLOKALIZOWANEGO NAD TORAMI PKP, NA RONDZIE im. J.J. KUŁAKOWSKIEGO,
NA ZIELONYM SKWERZE ROZDZIELAJĄCYM UL. PUŁASKIEGO Z UL. KOŚCIUSZKI ORAZ
NA SKWERACH ROZDZIELAJĄCYCH DROGĘ ZLOKALIZOWANYCH PRZED URZĘDEM MIASTA
MYSZKOWA W CIĄGU DW NR 793 W M. MYSZKÓW.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Koszenie trawy i samosiejek na skarpach wiaduktu drogowego, na rondzie im. J.J. Kułakowskiego zlokalizowanego przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Myszkowie i na skwerze rozdzielającym ul. Pułaskiego z ul. Kościuszki oraz na skwerach przed Urzędem Miasta Myszków zlokalizowanych w ciągu DW nr 793 w m. Myszków - na powierzchni około 5 000 m2;
b) Przycinanie krzewów na rondzie im. J.J. Kułakowskiego oraz na skwerze przed Urzędem Miasta Myszków ciągu DW nr 793 w Myszkowie - na powierzchni około 2 100 m2;
c) Grabienie i zbieranie opadniętych liści drzew i krzewów, zbieranie zanieczyszczeń komunalnych (w tym szkła, plastiku, papieru, butelek, opakowań i innych zalegających na skarpach wiaduktu i w obrębie utrzymywanych skwerów, nawierzchni i terenów zielonych) - na powierzchni około 2 400 m2;
d) Bieżące pielenie chwastów na rondzie im. J.J. Kułakowskiego i skwerach zielonych;
e) Przycinanie żywopłotu na wiadukcie i skarpach wiaduktu oraz na skwerze przed Urzędem Miasta Myszków na całkowitej długości około 1200 m.
f) Zamiatanie ciągu pieszego zlokalizowanego na wiadukcie i na dojazdach do wiaduktu.

Utylizacja zebranych zanieczyszczeń, sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów należy do Wykonawcy. Zebrane zanieczyszczenia należy zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 24192,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158124,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255713,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158124,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „URBIT” Bogusław Bugaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5770200714

7.3.3) Ulica: Kalinowa

7.3.4) Miejscowość: Kroczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 42-425

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158124,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102961,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154442,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102961,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JOTEM 2 MAŁGORZATA BĄTOREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491015102

7.3.3) Ulica: WILLOWA

7.3.4) Miejscowość: WŁODOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 42-421

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102961,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JOTEM 2 MAŁGORZATA BĄTOREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491015102

7.3.3) Ulica: WILLOWA

7.3.4) Miejscowość: WŁODOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 42-421

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23328,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne, Oddział w Myszkowie,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771983173

7.3.3) Ulica: Wolności

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia zadanie 1:
1. Pozimowe zamiatanie: po ustaniu warunków zimowych, przewidywalny termin do 20.05.2023 r.;
2. Bieżące zamiatanie: 3 razy w okresie wiosenno-letnim - szczegółowy termin określa Zamawiający, przewidywany czas rozpoczęcia i zakończenia prac - w miesiącach czerwiec – październik / 2023 r.

Zamawiający zastrzega sobie zmianę określonego terminu realizacji zamówienia. Określone wyżej terminy realizacji zamówienia są wyznaczone jako przewidywalne i mogą ulec zmianie tj. przyspieszeniu, skróceniu lub wydłużeniu tego okresu w zależności od utrzymujących się warunków zimowych i trwającego sezonu zimowego 2022/2023.

Termin realizacji zamówienia zadanie 2:
Po ustaniu warunków zimowych, przewidywany termin do 31.05.2023 r.;

Zamawiający zastrzega sobie zmianę określonego terminu realizacji zamówienia. Określony wyżej termin realizacji zamówienia jest wyznaczony jako przewidywany i może ulec zmianie, tj. wydłużeniu tego okresu w zależności od utrzymujących się warunków zimowych i trwającego sezonu zimowego 2022/2023.

Termin realizacji zamówienia zadanie 3:
I termin – do dnia 30. 06. 2023 r.
II termin – do dnia 31. 08. 2023 r.
III termin – do dnia 15. 10. 2023 r.

Termin realizacji zamówienia zadanie 4:
- w cyklu comiesięcznym przez okres 8 miesięcy - od m-ca kwiecień do 30 listopada 2023 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.