Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00138781/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SANOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134656551
1.5.8.) Numer faksu: 134656553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kaczak@gminasanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10736621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-329090da-036a-43c5-aed1-e155cb56c073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061129/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260549,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 1 zamówienia są usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie miejscowości: Dębna, Dobra, Hłomcza, Łodzina, Międzybrodzie, Mrzygłód, Trepcza, Tyrawa Solna w roku 2025.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. koszenie poboczy, rowów dróg wewnętrznych i gminnych w pasie drogowym na szerokość do 2,5 m, tj: mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i kęp zarośli wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy i rowów dróg objętych zamówieniem;
2. koszenie terenów zielonych (place komunalne, działki mienia wiejskiego, place zabaw, siłownie zewnętrzne, tereny wokół wiejskich domów kultury, tereny wokół ośrodków zdrowia). Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej trawy z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu skoszonej trawy, jak również nie jest odpowiedzialny za jej składowanie. Wytworzone odpady w wyniku realizacji zamówienia muszą być przekazane przez Wykonawcę do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w: wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 67445,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 zamówienia są usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie miejscowości: Bykowce, Liszna, Płowce, Stróże Małe, Stróże Wielkie, Wujskie, Załuż w roku 2025.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. koszenie poboczy, rowów dróg wewnętrznych i gminnych w pasie drogowym na szerokość do 2,5 m, tj: mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i kęp zarośli wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy i rowów dróg objętych zamówieniem;
2. koszenie terenów zielonych (place komunalne, działki mienia wiejskiego, place zabaw, siłownie zewnętrzne, tereny wokół wiejskich domów kultury, tereny wokół ośrodków zdrowia). Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej trawy z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu skoszonej trawy, jak również nie jest odpowiedzialny za jej składowanie. Wytworzone odpady w wyniku realizacji zamówienia muszą być przekazane przez Wykonawcę do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w: wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 52161,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 3 zamówienia są usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie miejscowości: Czerteż, Jędruszkowce, Markowce, Niebieszczany, Pisarowce, Prusiek, Sanoczek, Zabłotce w roku 2025.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. koszenie poboczy, rowów dróg wewnętrznych i gminnych w pasie drogowym na szerokość do 2,5 m, tj: mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i kęp zarośli wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy i rowów dróg objętych zamówieniem;
2. koszenie terenów zielonych (place komunalne, działki mienia wiejskiego, place zabaw, siłownie zewnętrzne, tereny wokół wiejskich domów kultury, tereny wokół ośrodków zdrowia). Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej trawy z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu skoszonej trawy, jak również nie jest odpowiedzialny za jej składowanie. Wytworzone odpady w wyniku realizacji zamówienia muszą być przekazane przez Wykonawcę do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w: wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 68176,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 4 zamówienia są usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie miejscowości: Falejówka, Jurowce, Kostarowce, Lalin, Pakoszówka, Raczkowa, Srogów Dolny, Srogów Górny, Strachocina w roku 2025.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. koszenie poboczy, rowów dróg wewnętrznych i gminnych w pasie drogowym na szerokość do 2,5 m, tj: mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i kęp zarośli wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy i rowów dróg objętych zamówieniem;
2. koszenie terenów zielonych (place komunalne, działki mienia wiejskiego, place zabaw, siłownie zewnętrzne, tereny wokół wiejskich domów kultury, tereny wokół ośrodków zdrowia). Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej trawy z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu skoszonej trawy, jak również nie jest odpowiedzialny za jej składowanie. Wytworzone odpady w wyniku realizacji zamówienia muszą być przekazane przez Wykonawcę do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w: wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 72765,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54546,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54546,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54546,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871875070
7.3.3) Ulica: Orkana 43 A
7.3.4) Miejscowość: Zagórz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-540
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54546,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42899,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42899,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42899,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871875070
7.3.3) Ulica: Orkana 43 A
7.3.4) Miejscowość: Zagórz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-540
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42899,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 3 postępowania, została złożona jedna oferta Wykonawcy FC SERVIS Sp. z o. o., Jasionka 587, 36-002 Jasionka, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65016,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65016,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65016,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI MINICIĄGNIKIEM PIOTR CZURA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871875070
7.3.3) Ulica: Orkana 43 A
7.3.4) Miejscowość: Zagórz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-540
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65016,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ciągu drogi gminnej nr 117433R w miejscowości Zabłotce
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Remont sanitariatów na piętrze 1 i 2 w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku
- Zakup samochodu terenowego przystosowanego do ratownictwa górskiego
- Dostawa pieczywa dla SPZOZ w Sanoku
- Remont drogi gminnej nr 117362R Dobra - Brzeżawa w miejscowości Dobra
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie gminy Ślesin w zakresie koszenia
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej (...).
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie zieleni przydrożnej
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.