Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153765/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakliczyn, zabytkowy budynek mieszkalny "Dom pod Wagą" (XVIII w.): remont konserwatorski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 32
1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zakliczyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakliczyn, zabytkowy budynek mieszkalny "Dom pod Wagą" (XVIII w.): remont konserwatorski.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc6e1063-ae2a-4661-bcab-be8823abd039
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026276/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Zakliczyn, zabytkowy budynek mieszkalny "Dom pod Wagą" (XVIII w.): remont konserwatorski.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski drewnianego budynku zabytkowego, inwestycja dotyczy obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków województwa małopolskiego wpisanego do rejestru decyzją A-271 z dnia 25.10.1985 roku. Obiekt jest chroniony prawem na podstawie ustawy z dnia 23. 07. 2003. r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568, z późniejszymi zmianami). W ramach zadania będą prowadzone prace w zakresie robót budowlanych, branży elektrycznej oraz branży sanitarnej.
2. W ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zobowiązany jest do :
1) Zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac, mogących doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia zabytku.
2) Prowadzenie dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonania odkryć i przekazania jej zamawiającemu w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego.
3) Opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wskazanych w załączonym pozwoleniu, prac i przekazaniu tego opracowania Zamawiającemu w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego.
4) dokonania zgłoszenia i uzyskania niezbędnych protokołów do uzyskania decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy instytucjom wymienionym w pozwoleniu budowlanym - jeśli dotyczy.
5) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dokona zgłoszenia inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - jeśli dotyczy;
6) przekazania Zamawiającemu nie później niż w terminie 7 dni przed dniem rozpoczęcia robót i prac, a w toku prac na 7 dni przed dokonaniem zmiany osoby, o której mowa w art. 37a ust. 1 i 2 37c ustawy :
a) Imienia, nazwiska i adresu osoby, o której mowa w art. 37a ust. 1 i 2 37c ustawy;
b) dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby wymagań, o których mowa w art. 37a, 37 c ustawy;
c) oświadczenia osób o których mowa w pkt. 1 o przyjęciu przez te osoby obowiązku kierowania robotami i kierowania pracami, albo samodzielnego ich wykonywania.
Zadanie dofinansowane jest z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona Zabytków 2025.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 10 do SWZ) dokumentacja techniczna, przedmiary robót i pozwolenie konserwatorskim nr 227/2024/A z dnia 29.05.2024 r oraz pozwolenie na budowę nr 567/2024 z dn.11.06.2024 r. oraz postanowienie prostujące pozwolenie na budowę znak UAB.6740.567.2024.MW z dnia 21.11.2024 r., szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (załącznik nr 5, 6, 7, 8, 9a, 9b, 9c, 14 ) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie
prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326212,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1326212,22 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.