eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecPełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM ŚLĄSK PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521353413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasieczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3401311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simslaskpolnoc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.simslaskpolnoc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb5b744d-073b-4a8e-b4ce-0a73c68730ba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb5b744d-073b-4a8e-b4ce-0a73c68730ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7a do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych
w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych
w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie . Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-238e83d3-5ffc-45cf-a178-f7d26c91f231 oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/37890123 w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.1.2025 pn. Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie.
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 132358,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7b do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy
ul. Słonecznej. Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5118469e-6fd8-49f3-b05a-385b7ba2cff5 oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/37892171
w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.2.2025 pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej)
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 136888,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7c do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy
ul. Lublinieckiej. Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4356760d-2d6d-43a6-b6c6-5aad77fee0f1 oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/37916033 w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.3.2025 pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej)
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 130770,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332

7.3.3) Ulica: Padrerewskiego

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępnienie zasobów poprzez wykonywanie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego wielobranżowego. Dysponowanie to nastąpi poprzez zawarcie umowy podwykonawczej - Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332

7.3.3) Ulica: Paderewskiego

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępnienie zasobów poprzez wykonywanie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego wielobranżowego. Dysponowanie to nastąpi poprzez zawarcie umowy podwykonawczej - Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332

7.3.3) Ulica: Paderewskiego

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępnienie zasobów poprzez wykonywanie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego wielobranżowego. Dysponowanie to nastąpi poprzez zawarcie umowy podwykonawczej - Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.