Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125816/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM ŚLĄSK PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521353413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasieczna 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3401311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simslaskpolnoc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.simslaskpolnoc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb5b744d-073b-4a8e-b4ce-0a73c68730ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami realizowanymi przez SIM Śląsk Północ Sp. z o.o. w gminach Kolonowskie, Koniecpol i Pawonków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb5b744d-073b-4a8e-b4ce-0a73c68730ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7a do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych
w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych
w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie . Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-238e83d3-5ffc-45cf-a178-f7d26c91f231 oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/37890123 w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.1.2025 pn. Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie.
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 132358,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7b do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy
ul. Słonecznej. Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5118469e-6fd8-49f3-b05a-385b7ba2cff5 oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/37892171
w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.2.2025 pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Koniecpolu przy ul. Słonecznej)
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 136888,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7c do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy
ul. Lublinieckiej. Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4356760d-2d6d-43a6-b6c6-5aad77fee0f1 oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/37916033 w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.3.2025 pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej)
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 130770,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.3) Ulica: Padrerewskiego
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie zasobów poprzez wykonywanie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego wielobranżowego. Dysponowanie to nastąpi poprzez zawarcie umowy podwykonawczej - Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.3) Ulica: Paderewskiego
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie zasobów poprzez wykonywanie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego wielobranżowego. Dysponowanie to nastąpi poprzez zawarcie umowy podwykonawczej - Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.3) Ulica: Paderewskiego
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udostępnienie zasobów poprzez wykonywanie usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego wielobranżowego. Dysponowanie to nastąpi poprzez zawarcie umowy podwykonawczej - Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
- Naprawa urządzeń szkolno-treningowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- "Modernizacja części drogi powiatowej Strzebiń - Łazy"
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi w Pyskowicach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ul. Kochcickiej w Lublińcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi, przy ul. R. Traugutta w Pyskowicach na działkach nr 526/28, 856/28, 857/28, 854/28
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.u.09.2025.PW Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "Remont drogi powiatowej nr 2314G"
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie odwodnienia drogi powiatowej Nr 4333W w msc. Międzyleś, gm. Poświętne"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.