eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaDostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@UMDEBICA.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca61f6e-5c8e-4acf-af94-d000f3273506

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Priorytet FEPK.07 ,,Kapitał ludzki gotowy do zmian” Nazwa projektu: „Dydaktyka wysokich lotów w szkołach podstawowych w Dębicy”. Numer projektu: FEPK.07.12-IP.01-0014/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.59.2024.PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160257,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1.: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
Zakres:
1) Gra zręcznościowa drewniana zespołowa – 1 szt.,
2) Puf worek do siedzenia – 2 szt.,
3) Gra edukacyjna dla klas 1-3 – 1 szt.,
4) Mata do kodowania nauki kodowania – 1 szt.,
5) Zestaw rurek klasowy 2,5 oktawy – 1 szt.,
6) Muzyczna Gra Komputerowa (Gra PC) – 2 szt.,
7) Materiały papierniczo – plastyczne (różne) – 1 kpl.,
8) TROPY ZWIERZĄT – 1 kpl.,
9) Zestaw małego dendrologa – 1 kpl.
10) Zestaw doświadczalny - wykrywanie i analiza właściwości skrobi: - 1 szt,
11) Maty do kodowania – 5 szt.,
12) Plastikowe kubeczki do maty do kodowania – 2 kpl.

Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 6650,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu TIK do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
Zakres:
1) Zestaw komputerowy – 12 zestawów,
2) Projektor multimedialny – 1 szt.,
3) Monitor interaktywny 75 cali – 6 szt.,
4) Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 2 szt.,
5) Tablety z klawiaturami dla uczniów z dysgrafią – 4 szt.,
6) Serwer – 1 szt.,
7) UPS – 1 szt.,
8) Serwer NAS – 1 szt.

Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48822000-6 - Serwery komputerowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 123951,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3.: Dostawa Oprogramowania edukacyjnego ze sztuczną inteligencją (licencja wieczysta) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
Zakres: Oprogramowanie edukacyjne ze sztuczną inteligencją (licencja wieczysta na szkołę) dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 5 do SWZ
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4.: Dostawa programów multimedialnych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
Zakres:
1) Program multimedialny obejmujący specjalne potrzeby edukacyjne klasy 4-8 – 1 szt.,
2) Program multimedialny do poprawy dyskalkulii – 2 szt.
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5.: Dostawa książek do realizacji zajęć w ramach projektu do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
Zakres:
1) Komplet książek do nauki języka angielskiego - 1 kpl.,
2) 100 kart pracy z ćwiczeniami korekcyjno – kompensacyjnymi doskonalącymi umiejętność czytania i pisania poziom I – 6 kpl.,
3) Wielki zbiór ćwiczeń z języka niemieckiego. Testy gramatyczne i leksykalne Poziom A1 - C1" – 6 szt.,
4) Komplet książek Kodowanie na dywanie – 1 kpl.

Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”

4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki

4.5.5.) Wartość części: 3964,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1, gdyż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92483,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92483,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92483,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92483,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimpex SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107125

7.3.3) Ulica: ul. Mydlana 3b

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 4, gdyż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 5, gdyż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.