Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@UMDEBICA.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_debica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca61f6e-5c8e-4acf-af94-d000f3273506
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Priorytet FEPK.07 ,,Kapitał ludzki gotowy do zmian” Nazwa projektu: „Dydaktyka wysokich lotów w szkołach podstawowych w Dębicy”. Numer projektu: FEPK.07.12-IP.01-0014/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.59.2024.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160257,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.: Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w DębicyZakres:
1) Gra zręcznościowa drewniana zespołowa – 1 szt.,
2) Puf worek do siedzenia – 2 szt.,
3) Gra edukacyjna dla klas 1-3 – 1 szt.,
4) Mata do kodowania nauki kodowania – 1 szt.,
5) Zestaw rurek klasowy 2,5 oktawy – 1 szt.,
6) Muzyczna Gra Komputerowa (Gra PC) – 2 szt.,
7) Materiały papierniczo – plastyczne (różne) – 1 kpl.,
8) TROPY ZWIERZĄT – 1 kpl.,
9) Zestaw małego dendrologa – 1 kpl.
10) Zestaw doświadczalny - wykrywanie i analiza właściwości skrobi: - 1 szt,
11) Maty do kodowania – 5 szt.,
12) Plastikowe kubeczki do maty do kodowania – 2 kpl.
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 6650,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu TIK do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w DębicyZakres:
1) Zestaw komputerowy – 12 zestawów,
2) Projektor multimedialny – 1 szt.,
3) Monitor interaktywny 75 cali – 6 szt.,
4) Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 2 szt.,
5) Tablety z klawiaturami dla uczniów z dysgrafią – 4 szt.,
6) Serwer – 1 szt.,
7) UPS – 1 szt.,
8) Serwer NAS – 1 szt.
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48822000-6 - Serwery komputerowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 123951,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.: Dostawa Oprogramowania edukacyjnego ze sztuczną inteligencją (licencja wieczysta) do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w DębicyZakres: Oprogramowanie edukacyjne ze sztuczną inteligencją (licencja wieczysta na szkołę) dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 5 do SWZ
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.: Dostawa programów multimedialnych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w DębicyZakres:
1) Program multimedialny obejmujący specjalne potrzeby edukacyjne klasy 4-8 – 1 szt.,
2) Program multimedialny do poprawy dyskalkulii – 2 szt.
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.: Dostawa książek do realizacji zajęć w ramach projektu do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w DębicyZakres:
1) Komplet książek do nauki języka angielskiego - 1 kpl.,
2) 100 kart pracy z ćwiczeniami korekcyjno – kompensacyjnymi doskonalącymi umiejętność czytania i pisania poziom I – 6 kpl.,
3) Wielki zbiór ćwiczeń z języka niemieckiego. Testy gramatyczne i leksykalne Poziom A1 - C1" – 6 szt.,
4) Komplet książek Kodowanie na dywanie – 1 kpl.
Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 3964,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1, gdyż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92483,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92483,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92483,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92483,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimpex SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107125
7.3.3) Ulica: ul. Mydlana 3b
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 4, gdyż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 5, gdyż do upływu terminu składania ofert, do Zamawiającego nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy.
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Remont drogi gminnej wraz z placem utwardzonym w miejscowości Paszczyna.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.