Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00140076/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia dzieci w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Wieliszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525452336
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 76
1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps3@wieliszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wieliszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3eed0f2-9284-4f03-b11a-78f6eea921bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia dzieci w Przedszkolu Samorządowym nr 3 w Wieliszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3eed0f2-9284-4f03-b11a-78f6eea921bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS3W.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków dzieci w wieku 3-6 lat – maksymalna ilość 200 osób
- rozkład posiłków – 9:00 śniadanie, 10:30 drugie śniadanie, 12:00 obiad (zupa, drugie danie), 14:00 podwieczorek. Dostawa posiłków musi odbyć się odpowiednio wcześniej, aby w tych godzinach posiłki mogły zostać wydane.
Szacunkowa liczba dni dostarczania posiłków – 72
Dostawa posiłków będzie realizowana w każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Dostawa posiłków będzie następowała dwa razy dziennie w następujących godzinach:
1) od 08:00 do 08:30 dla śniadania i drugiego śniadania,
2) od 11:00 do 11:30 dla obiadu i podwieczorku.
Posiłki dostarczane będą transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i składane w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić bezpłatny system teleinformatyczny umożliwiający dokonywanie przez przedstawiciela Zamawiającego/rodzica dziecka składanie i bezpłatne opłacanie zamówień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256296,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310728,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256296,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Agencja sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520021703
7.3.3) Ulica: Marywilska 34 d
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-228
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256296,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na uroczystości organizowane przez Dział Uroczystości Ogólnouczelnianych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Organizacja konferencji inaugurującej działalność Branżowego Centrum Umiejętności
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługa przygotowania, dostawy i wydawania obiadów dla uczniów Zespołu Szkół w Michałowie.
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 5 im. Zjednoczonej Europy w Kwidzynie
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.