Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134958/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWE WARPNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Warpno
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-022
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913129660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowewarpno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowewarpno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowewarpno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a4e5aaa-c255-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009970/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja trzech budynków użyteczności publicznej w Nowym Warpnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NW.ZP-01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1328211,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – modernizacja Ratusza przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym WarpnieMiejsce robót – Ratusz, budynek przy pl. Zwycięstwa 1 w Nowym Warpnie, działka nr 961, obręb Nowe Warpno 1. Obiekt podlegający ochronie konserwatorskiej. Wpisany do rejestru zabytków pod nr A-424 z dnia 15 listopada 1956r. r. (KI.V.-0/79/56), dawny numer rejestru – 178. Obecnie w obiekcie funkcjonuje Urząd Gminy w Nowym Warpnie.
Przedmiotem robót jest:
- wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wejściowej,
- naprawa, remont i konserwacja elementów ścian zewnętrznych głównej części obiektu w Nowym Warpnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44511110-9 - Szpadle
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 998500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – modernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Nowym WarpnieMiejsce robót – budynek użyteczności publicznej – Sala Miejska – przy. ul. Wojska Polskiego 2a w N owym Warpnie.
Zakres robót obejmuje:
- Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołu,
- Wykonanie izolacji poziomej ścian – iniekcja ciśnieniowa,
- Zerwanie pokrycia papowego dachu wraz z deskowaniem,
- Deskowanie wraz wyrównaniem połaci dachu,
- Osadzenie wyłazu dachowego,
- Wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowo-tytanowej,
- Wymiana orynnowania z blachy cynkowo-tytanowej,
- Wymiana podbitki z desek wraz z impregnacją i malowaniem,
- Przemurowanie komina – cegła klinkierowa,
- Naprawa zarysowań na ścianach,
- Uzupełnienie tynków na ścianach i cokole,
- Termoizolacja – docieplenie ścian - styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy
- Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi,
- Wymiana stolarki drzwiowej,
- Wykonanie instalacji oświetlenia na elewacji i instalacji odgromowej wraz z pomiarami,
- Reprofilacja nawierzchni chodników w celu odprowadzenia wód opadowych,
- Montaż nowego odcinka kanalizacji deszczowej i wpięcie do istniejącej studni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 402400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – modernizacja budynku przy ul. Kościuszki 3 w Nowym WarpnieMiejsce robót – budynek użyteczności publicznej – przy. ul. Kościuszki 3 w N owym Warpnie.
Zakres robót obejmuje:
- Termoizolacja – docieplenie ściany szczytowej i tylnej – styropian grafit gr. 15 cm, tynk silikonowy
- Naprawa i malowanie elewacji ściany frontowej,
- Licowanie cokołu płytkami klinkierowymi,
- Wymiana rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej,
- Demontaż i montaż nowych zwodów pionowych instalacji odgromowej wraz z pomiarami instalacji,
- Naprawa ściany dobudówki
- Wymiana orynnowania dobudówki z blachy cynkowo-tytanowej
- Naprawa pokrycia z papy na dobudówce,
- Malowanie ścian dobudówki,
- Dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych- łazienka i korytarz:
• rozbiórka ścianek działowych,
• likwidacja drzwi do i w łazienkach,
• zamurowanie otworów drzwiowych
• wykucie nowego otworu drzwiowego wraz z montażem nowej stolarki
• wymiana okładzin ściennych i podłogowych,
• wymiana instalacji wod-kan łazienki,
• montaż urządzeń i wyposażenia i armatury dostosowanych dla niepełnosprawnych
• wymiana instalacji elektrycznej w łazience
• likwidacja drzwi na korytarzu
• malowanie części korytarza przy łazience
• malowanie kraty – wejście na piętro
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 232800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła oferta na część I zadania, natomiast warunkiem finansowania ze środków publicznych było wyłonienie wykonawców na wszystkie części zamówienia - co jest niezbędnym wymogiem Programu Rządowego Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła oferta na część I zadania, natomiast warunkiem finansowania ze środków publicznych było wyłonienie wykonawców na wszystkie części zamówienia - co jest niezbędnym wymogiem Programu Rządowego Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła oferta na część I zadania, natomiast warunkiem finansowania ze środków publicznych było wyłonienie wykonawców na wszystkie części zamówienia - co jest niezbędnym wymogiem Programu Rządowego Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Szpadle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.