Og³oszenie z dnia 2021-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00272357/01 - Wynik z dnia 2021-11-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Osiedla M³odych w Sêdziszowie Ma³opolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sêdziszów Ma³opolski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Referat Programów Pomocowych i Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sêdziszów Ma³opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sedziszow-mlp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Osiedla M³odych w Sêdziszowie Ma³opolskim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a27955e-1600-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181410
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008080/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Osiedla M³odych w Sêdziszowie Ma³opolskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl
2. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy w wiadomo¶ci prywatnej.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
6. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.
7. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
1) .zip
2) .7Z
9. Ofertê a tak¿e o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy PZp, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sêdziszów Ma³opolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sêdziszów Ma³opolski.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt obowi±zuj±cego u administratora,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPiZP.271.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa sieci wodoci±gowej na terenie Osiedla M³odych w Sêdziszowie Ma³opolskim”
2. Zakres zamówienia:
budowa sieci wodoci±gowej z rur PE100RC PN10 ¦DR 17 ¶rednicy 160x9.5, 110x10 i 63x3,8 mm na ci¶nienie 1.0 MPa atestowane do wody pitnej, ³±czone metod± zgrzewania doczo³owego. D³ugo¶æ ok. 940 m..
3. Szczegó³owy opis i zakres wykonania zamówienia okre¶la: Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiar robót) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), które stanowi± za³±czniki do SWZ
4. Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zuje siê wykonaæ zamówienie zgodnie z Dokumentacj± projektow± i STWiORB.
1) Wszystkie dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia nale¿y traktowaæ jako wzajemnie uzupe³niaj±ce siê i wyja¶niaj±ce w tym znaczeniu, ¿e w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczno¶ci lub niejednoznaczno¶ci Wykonawca nie mo¿e ograniczyæ ani zakresu swojego zobowi±zania, ani zakresu nale¿ytej staranno¶ci przy wykonaniu swoich zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W razie wyst±pienia rozbie¿no¶ci w ww. dokumentach, których nie mo¿na usun±æ w drodze odniesienia siê do regu³ sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów bêdzie uzgadniana z uwzglêdnieniem poni¿szej hierarchii: Dokumentacja projektowa, SWZ, Umowa, STWiORB.
3) Wszystkie dostarczone przez Wykonawcê urz±dzenia i wbudowane materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, stanowiæ wy³±czn± w³asno¶æ Wykonawcy i byæ wolne od praw i roszczeñ osób trzecich, a tak¿e musz± posiadaæ stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeñstwa lub deklaracjê zgodno¶ci producenta potwierdzaj±c± spe³nianie wymogów, karty katalogowe producenta zawieraj±ce wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). U¿ycie materia³ów czy urz±dzeñ bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne. Zamontowanie materia³ów czy urz±dzeñ, które nie bêd± spe³niaæ ww. wymagañ skutkowaæ bêdzie bezwzglêdnym demonta¿em na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikaj±cymi.
5. Przyjmuje siê, ¿e:
1) przed z³o¿eniem oferty wykonawca uzyska³ wszelkie niezbêdne informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci, jakie mog± mieæ wp³yw na ofertê przetargow± i bierze pe³n± odpowiedzialno¶æ za odpowiednie wykonanie i bezpieczeñstwo wszelkich czynno¶ci na miejscu wykonywania prac oraz za metody i technologie u¿yte podczas realizacji robót,
2) je¶li wykonawca napotka w trakcie realizacji robót fizyczne przeszkody, niekorzystne warunki o takim charakterze, jakich jego zdaniem do¶wiadczony wykonawca nie by³ w stanie przewidzieæ powinien o tym fakcie, niezw³ocznie, na pi¶mie zawiadomiæ Zamawiaj±cego
6. Zgodnie z dyspozycj± zawart± w § 4 ust. 3 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), je¶li w zamówieniu na roboty budowlane przyjêto zasadê wynagrodzenia rycza³towego, dokumentacja projektowa mo¿e nie obejmowaæ przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie rycza³towe, st±d za³±czony do SWZ przedmiar robót pe³ni rolê pomocnicz±. W ¶wietle powy¿szego obowi±zkiem Wykonawcy jest uwzglêdnienie w cenie rycza³towej wszystkich kosztów niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Materia³y, rozwi±zania równowa¿ne
1) Wszêdzie tam, gdzie Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych
2) Jako równowa¿ne dopuszcza siê inne rozwi±zania, ni¿ podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzêdnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi wymaganiami prawnymi.
3) Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y – Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotycz±cy minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów.
4) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia, nazwy w³asne materia³ów i urz±dzeñ nale¿y czytaæ „lub równowa¿ne”.
5) Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powo³ane s± konkretne normy i przepisy, które spe³niaæ maj± materia³y, sprzêt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, bêd± obowi±zywaæ postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powo³anych norm i przepisów. W przypadku gdy powo³ane s± normy i przepisy pañstwowe lub odnosz±ce siê do konkretnego kraju lub regionu, mog± byæ równie¿ stosowane inne odpowiednie normy zapewniaj±ce równy lub wy¿szy poziom wykonania, ni¿ powo³ane normy i przepisy.
6) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych. Pozosta³e informacje dotycz±ce robót zamiennych okre¶la Za³±cznik 3 - Projekt umowy.
9. Dopuszcza siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentach zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owej realizacji niniejszego zamówienia. Warto¶æ robót zaniechanych nie mo¿e przekroczyæ 20% warto¶ci zamówienia. Pozosta³e informacje dotycz±ce robót zaniechanych zawiera Za³±cznik 3 - Projekt umowy.
10. Terminy gwarancji i rêkojmi.
1) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - co najmniej 36 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
2) Na zamontowane urz±dzenia obowi±zuje gwarancja udzielana przez producenta tych urz±dzeñ, lecz nie mniej ni¿ 24 miesi±ce od daty koñcowego odbioru przedmiotu umowy.
3) Wymagany okres rêkojmi na wykonany przedmiot umowy - 60 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
11. Harmonogram rzeczowo – finansowy
Zamawiaj±cy wymaga opracowania przez Wykonawcê i uzgodnienia z Zamawiaj±cym przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego.
Harmonogram winien uwzglêdniaæ zasady rozliczania za poszczególne elementy i za ca³o¶æ wykonanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien uwzglêdniæ fakt i¿ rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastêpowaæ bêdzie w 2022 roku pocz±wszy od koñca pierwszego kwarta³u.
Harmonogram rzeczowo-finansowy bêdzie s³u¿y³ m.in. do oceny zgodno¶ci wykonywanych przez Wykonawcê robót. W przypadku zg³oszenia przez Zamawiaj±cego uwag do harmonogramu rzeczowo - finansowego, wykonawca bêdzie zobowi±zany do uwzglêdnienia tych uwag w terminie 3 dni od ich otrzymania. Potwierdzenie przez Zamawiaj±cego uwzglêdnionych uwag bêdzie siê uwa¿a³o za zatwierdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cej :
a) do¶wiadczenia Wykonawcy.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej dwie (2) roboty budowlane (realizowane w ramach dwóch umów), których przedmiotem by³a budowa sieci wodoci±gowej, kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o warto¶ci robót co najmniej 250 000,00 z³ ka¿da (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych brutto).
b) osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia:
- osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy (bran¿a sanitarna) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ.
Uprawnienia budowlane winny byæ wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U.2020 r. poz.1333 t.j.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce inne wa¿ne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020 r., poz. 220 t.j.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w powy¿szym zakresie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona).
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wzór wykazu zostanie przekazany wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ:1) wype³niony formularz OFERTA – wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ
2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia– wzór stanowi Za³±cznik nr 2.1. do SWZ
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wraz z o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby) - wzór stanowi Za³±cznik 2.2 do SWZ – DOTYCZY W PRZYPADKU POLEGANIA NA ZASOBACH INNEGO PODMIOTU
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - wzór stanowi Za³±cznik 2.3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
5) Pe³nomocnictwo obejmuj±ce swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych
6) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) dokument pe³nomocnictwa do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli dotyczy
Dokumenty o których mowa w pkt 1) do 6) musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim i z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej tj. przekazane w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty Za³±cznik 2.3. - o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la projekt umowy (Za³. nr 3 do SWZ)1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wynagrodzenie okre¶lone w § 9, ust. 1 niniejszej umowy mo¿e zostaæ zmienione w przypadku:
1) zmniejszenia zakresu rzeczowego o którym mowa w ust. 15 pkt. 1) niniejszego paragrafu,
2) zwiêkszenia zakresu rzeczowego, o którym mowa w ust. 15 pkt. 5) niniejszego paragrafu.
3. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ wykonania robót dodatkowych, o których mowa w ust. 15 pkt 6), je¶li oka¿e siê, ¿e zachodzi konieczno¶æ wykonania prac nieobjêtych umow± a niezbêdnych do jej prawid³owego wykonania, i których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia oraz zosta³y one zaakceptowane przez Zamawiaj±cego w protokole konieczno¶ci.
4. Wykonawca nie mo¿e ¿±daæ od Zamawiaj±cego wynagrodzenia, je¶li wykona³ roboty dodatkowe, o których mowa w ust. 15 pkt 6), bez pisemnej zmiany niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-05 11:15
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Szacunkowa warto¶æ przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.2. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiaj±cy nie zastrzega mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej.
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Niniejsze zamówienie dotyczy zakresu o zasiêgu, który sprawia, i¿ wykonanie go w ramach jednej czê¶ci i przez jednego wykonawcê bêdzie stanowiæ najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji. Zamawiaj±cy otrzyma równie¿ gwarancjê na wykonane roboty budowlane od jednego Wykonawcy, a w przypadku wiêkszej liczby Wykonawców mog³yby wyst±piæ du¿e problemy z wyegzekwowaniem roszczeñ zw³aszcza, gdy poszczególne roboty siê zazêbiaj± miêdzy Wykonawcami.
12. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci skorzystania z opcji.
15. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), lub w³a¶ciwych przepisów pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, obejmuj± czynno¶ci zwi±zane z:
1) wykonaniem robót ziemnych, monta¿owych i kanalizacyjnych,
2) wykonywaniem funkcji operatorów maszyn,
16. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê powy¿szych wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶la Za³±cznik nr 3 – Projekt umowy.
17. Zamawiaj±cy nie okre¶la dodatkowych wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodoci±gowej do PSZOK w Tuszowie"
- Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Rozlaz³ów
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Ko¶cielnym
- Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ze ¶cie¿k± edukacyjn± w Kozieg³owach
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Wojszczyce
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Tarnawa - etap 2
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.