Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00084458/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00091601/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach IHAR-PIB dla lokalizacji Poznań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy, Radzików 05-870 Błonie
1.5.2.) Miejscowość: Radzików
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ihar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ihar.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ihar.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot Prawa Publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Naukowo- Badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach IHAR-PIB dla lokalizacji Poznań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47d5d209-a6da-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2/US/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1439333,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 320333,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w obiektach IHAR-PIB w lokalizacji Oddział w Poznaniu.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz z Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik numer 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
35121700-5 - Systemy alarmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436305,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476895,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436305,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Security Solutions Sp. z o.o. - lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Safety Sp. z o.o., Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podjazdy grupy interwencyjnej, część usługi moitoringu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436305,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI RADZIKÓW
- Zakup i dostawa środków ochrony roślin
- Zakup nawozów dla Zakładu Doświadczalnego
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku IHAR-PIB oddział w Boninie
- Usługa sekwencjonowania DNA dla IHAR-PIB
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku IHAR-PIB, Oddział w Jadwisinie
więcej: przetargi RADZIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.