Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145574/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7447e3-fb64-48d7-ad62-81d93a52f943
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Budowa turbin wertykularnych - Stadion MOSIR Rumia, ul. Mickiewicza 49”.Farma wiatrowa składająca się z trzech turbin o pionowej osi obrotu /wertykularne/ o mocy min. 9,5 kW i łącznej mocy min. 28,5 kW posadowionych na słupach o wysokości 15 mb. na terenie stadionu MOSIR, Rumia ul. Mickiewicza 49.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla poszczególnych części określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik A do SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
31121310-6 - Wiatraki
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 327000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Budowa turbin wertykularnych - Pływalnia MOSIR, Rumia, ul. Rodziewiczówny 8”.Posadowienie na dachu Pływalni MOSIR dwóch turbin wertykularnych o mocy min. 5 kW o wysokości max. 3 mb. od połaci dachowej, Rumia ul. Rodziewiczówny 8.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla poszczególnych części określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik A do SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
31121310-6 - Wiatraki
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 109000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Budowa turbiny wertykularnej przy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym (COM), Rumia, ul. Dywizji Wojska Polskiego 4 ”.Posadowienie na słupie turbiny wertykularnej o mocy min. 9,5 kW o wysokości 12 mb. w Centrum Opiekuńczo Mieszkalnym, Rumia ul. Dywizji Wojska Polskiego 4.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla poszczególnych części określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik A do SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
31121310-6 - Wiatraki
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 109000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Budowa turbiny wertykularnej przy Szkole Podstawowej nr 7, Rumia, ul. Stefana Batorego 29”.Posadowienie na słupie turbiny wertykularnej o mocy min. 9,5 kW o wysokości 12 mb. na terenie Szkoły Podstawowej nr 7, Rumia ul. Stefana Batorego 29.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy dla poszczególnych części określają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik A do SWZ,
b) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
31121300-3 - Wiatrowe prądnice mocy
31121310-6 - Wiatraki
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 156000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31 marca 2025 roku o godz. 11:00 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31 marca 2025 roku o godz. 11:00 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31 marca 2025 roku o godz. 11:00 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 31 marca 2025 roku o godz. 11:00 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z RUMI
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.