Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108091/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MORĄGU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MORĄGU.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42210ce8-b285-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4434448,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 25 (garaż) w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Morągu.Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
Roboty remontowe wewnątrz budynku - rozebranie posadzek cementowych;
- wywiezienie gruzu wraz z utylizacją;
- korytowanie wraz z wywiezieniem urobku;
- wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem;
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem;
- ułożenie zbrojenia;
- betonowanie posadzki betonem C30/37 z dodatkiem włókna stalowego rozproszonego;
- wyrównanie powierzchni posadzki z podsypką cementową na gładko;
- wykonanie nacięć piłą diamentową ( dylatacje)
- demontaż starej i montaż nowej ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych;
- naprawa wewnętrznej instalacji elektrycznej z częściową wymianą przewodów i opraw po tych samych torach, montaż konstrukcji z elementów „U”;
- malowanie ścian wewnętrznych z uprzednim przygotowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 589147,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 43 (garaż) w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Morągu.Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
Roboty remontowe wewnątrz budynku - rozebranie posadzek cementowych;
- wywiezienie gruzu wraz z utylizacją;
- korytowanie wraz z wywiezieniem urobku;
- wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem;
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem;
- ułożenie zbrojenia;
- betonowanie posadzki betonem C30/37 z dodatkiem włókna stalowego rozproszonego;
- wyrównanie powierzchni posadzki z podsypką cementową na gładko;
- wykonanie nacięć piłą diamentową ( dylatacje)
- demontaż starej i montaż nowej ściany działowej z płyt gipsowo-kartonowych;
- naprawa wewnętrznej instalacji elektrycznej z częściową wymianą przewodów i opraw po tych samych torach, montaż konstrukcji z elementów „U”;
- malowanie ścian wewnętrznych z uprzednim przygotowaniem.
Roboty drogowe
Przedmiotem zamówienia jest remont placu manewrowego składającego się z nawierzchni betonowej i nawierzchni z kostki kamiennej. Prace budowlane polegać będą na usunięciu starych nawierzchni wraz z podbudową i ułożenie nowych wraz z podbudową. Nawierzchnia kamienna będzie zbudowana z kostki kamiennej pochodzącej z demontażu, natomiast nawierzchnia betonowa wykonana zostanie jako nowa. Odstęp między terenami zielonymi zostanie zwiększony z 10,5 m do 14 m. Kształt i położenie terenów zielonych nie zostają zmienione. Istniejące krawężniki na terenach zielonych zostaną wymienione na kamienne i na rogach zamiast łuków zostaną wykonane skosy 2 – 3 metrowe. Istniejąca wiata drewniana wraz z placem z kostki betonowej zostanie rozebrana i ponownie zmontowana . W celu skutecznego odprowadzenia wód opadowych do wykonawcy należy właściwe ukształtowanie spadków całej nawierzchni w kierunku kratek ściekowych. Całkowitej regulacji podlegać będą wszystkie kratki ściekowe instalacji deszczowej i studnie rewizyjne.
- rozebranie krawężników betonowych
- rozebranie obrzeży betonowych
- rozebranie nawierzchni betonowej gr 20cm
- rozebranie nawierzchni betonowej gr 12cm
- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 9/11
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
- wykonanie koryta pod nawierzchnie placów i wiatę
- wykonanie warstwy odsączającej gr 10 cm pod nawierzchnię betonową, z kamienia
i kostki betonowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię betonową gr 15 cm
- wykonanie podbudowy z betonu C8/10 pod nawierzchnie betonową gr 20cm
- wykonanie warstwy poślizgowej z geowłókniny 450 – 550g/m2 – 2mm
- ułożenie nowej nawierzchni z betonu nawierzchniowego C35/45 gr 25 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w dwóch warstwach pod nawierzchnię
z kamienia 9/11 cm gr 15 cm
- ułożenie nowej nawierzchni z kostki kamiennej 9/11 cm
- ułożenie nawierzchni pod wiatę z kostki betonowej szarej 10x20 cm i gr 8 cm
- wywiezienie nadmiaru ziemi z terenów zielonych
- ręczne plantowanie i obsianie gruntu roślinnego
Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też, proponuje się dokonania wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności
i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
Roboty elektryczne zewnętrzne
- demontaż opraw rtęciowych z odłączeniem i demontażem kabli zasilających ,
- wymiana słupów oświetleniowych żelbetowych pojedynczych osadzonych w gruncie na słupy stalowe 9 m kat. I-III o masie do 300 kg,
- wprowadzenie istniejących kabli YAKY 4x16mm2,YAKY 4X10mm2 do nowych słupów
stalowych z podłączeniem kabli ,
- montaż wysięgników i tabliczek bezpiecznikowych w słupach,
- wciąganie przewodów YDY 3x2,5mm2 do słupów,
- montaż opraw LED na zamontowanym wysięgniku jednoramiennym i dwuramiennym,
- montaż uziomów roboczych słupów w ilości 4szt. ze szpilek „GALMAR” o dł. 4,5mb,
- modernizacja istniejącej szafy sterowniczej oświetlenia - wym. istniejących aparatów
z płytą tekstolitową,
- wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z przedmiarem,
- wykonanie numeracji słupów,
- wywiezienie złomu,
- wywiezienie i utylizacja odpadów,
- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
Roboty sanitarne
- wykopy mechaniczne i ręczne z zasypaniem i transportem urobku,
- podłoża z materiałów sypkich i obsypka rurociągów.
- wymiana istniejących rurociągów i uzbrojenia zewnętrznej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej,
- wymiana istniejących wpustów ulicznych i włazów studni rewizyjnych.
- wymiana hydrantu pożarowego,
- wymiana podziemnych rurociągów odprowadzających wody z istniejących rur spustowych budynków oraz wpustów ściekowych i włączenie ich do studni zbiorczych,
- wymiana istniejących wpustów deszczowych na nowe,
- oczyszczenie istniejących studni rewizyjnych,
- wywóz i utylizacja osadu,
- naprawa wewnętrznych powierzchni istniejących betonowych studni rewizyjnych,
- próby szczelności rurociągów oraz dezynfekcja instalacji wodociągowej,
- badanie wydajności hydrantu pożarowego,
- badanie bakteriologiczne próbki wody z nowej instalacji wodociągowej,
- roboty porządkowe,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( operatu geodezyjnego),
- rozliczenie wartości złomu pochodzącego z rozbiórki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 3845301,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632238,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1061490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632238,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392994707
7.3.3) Ulica: ul. Biskupa Tomasza Wilczyńskiego nr 25E, lok. 225
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ElectroVision Patryk Popko,
ul. Niedziałkowskiego 11/3,10-345 Olsztyn.
Zakres zamówienia: branża elektryczna.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632238,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4487882,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4551000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4487882,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392994707
7.3.3) Ulica: ul. Biskupa Tomasza Wilczyńskiego nr 25E, lok. 225
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Nazwa i adres podwykonawcy: ElectroVision Patryk Popko,
ul. Niedziałkowskiego 11/3,10-345 Olsztyn.
Zakres zamówienia: branża elektryczna.
2) Nazwa i adres podwykonawcy: Zakład Usługowy Instalacji Sanitarnych i C.O Eugeniusz Gemzała, ul. Iwaszkiewicza 32/6, 10-089 Olsztyn.
Zakres zamówienia: branża sanitarna.
3) Nazwa i adres podwykonawcy: Budownictwo Transport Usługi Sp. z o.o.,
ul. Poprzeczna 13A, 10-282 Olsztyn.
Zakres zamówienia: branża drogowa.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4487882,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
część zamówienia nr 1:
do 75 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy
część zamówienia nr 2:
do 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.