eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzeprowadzenie warsztatów z zakresu projektowania uniwersalnego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu projektowania uniwersalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.matuszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie warsztatów z zakresu projektowania uniwersalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78b0535-bf2e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier dla WNS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POWR.03.05.00-00—PU34/19 „Projektowanie uniwersalne przestrzenią równych szans i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami” 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Oś III Szkolnictwo Wyższe dla Gospodarki i Rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Przeprowadzenie warsztatów z zakresu funkcjonowanie osób ze specjalnymi potrzebami – funkcjonowanie osób starszych.
1. Przeprowadzenie warsztatów z tematyki:
a) Funkcjonowanie osób ze specjalnymi potrzebami.
b) Standardy dostępności przestrzeni i obiektów użyteczności publicznej.
c) Czynności życia W codziennego osób ze specjalnymi potrzebami z wykorzystaniem symulatorów i specjalistycznego sprzętu udostępnionego przez Uczelnię w ramach Projektu.
d) Rozwiązania technologiczne w administracji wspomagające orientacje i poruszanie się w otwartej przestrzeni.
e) Funkcjonowanie osób starszych. Symulacja wybranych sytuacji funkcjonowania osób starszych, z zachowaniem odpowiedniej komunikacji
2. Przeprowadzenie instruktażu specjalistycznego sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego tj. laski sygnalizacyjne, orientacyjne, symulator odczuć wieku starczego, wózki inwalidzkie, podpórki rehabilitacyjne.
3. Łączna liczba godzin zegarowych zrealizowanych w ramach zadania to 114 godzin (słownie: sto czternaście). Zajęcia w ramach każdego zadania będą realizowane dla 19 grup po maksymalnie 15 uczestników jednej grupie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 17100 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie zadania numer 2 realizacja zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie warsztatów z tematyki:
a) Funkcjonowanie osób ze specjalnymi potrzebami.
b) Standardy dostępności przestrzeni i obiektów użyteczności publicznej.
c) Czynności życia W codziennego osób ze specjalnymi potrzebami z wykorzystaniem symulatorów i specjalistycznego sprzętu udostępnionego przez Uczelnię w ramach Projektu.
d) Rozwiązania technologiczne w administracji wspomagające orientacje i poruszanie się w otwartej przestrzeni.
e) Funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością wzroku
2. Przeprowadzenie instruktażu specjalistycznego sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego tj. Ray, Colorino, PenFriend, Czytak, DraftsMan, Maszyna do pisania.
3. Łączna liczba godzin zegarowych zrealizowanych w ramach każdego zadania to 114 godzin (słownie: sto czternaście). Zajęcia w ramach każdego zadania będą realizowane dla 19 grup po maksymalnie 15 uczestników jednej grupie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 17100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Herman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732818636

7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 3/4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-30 do 2023-06-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Karyś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732818636

7.3.3) Ulica: Cmentarna 18

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-30 do 2023-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.