Og³oszenie z dnia 2023-04-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00248749/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.merwart@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/po-kielce
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG SPRZ¡TANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bc86a774-dddf-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00181616
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00092558/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach nale¿±cych do prokuratur okrêgu kieleckiego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc86a774-dddf-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl zwanego dalej Systemem.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okrêgowa w Kielcach z siedzib± przy ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okrêgowej w Kielcach jest Anna Litwin – Kubicka, e-mail: anna.litwin-kubicka@prokuratura.kielce.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp;
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e:
a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,
b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy Pzp;
3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo:
1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3016-7.261.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych, eksploatacyjnych, dróg komunikacyjnych w budynku Prokuratury Rejonowej w Busku Zdroju ul. Ko¶ciuszki 5 o ³±cznej powierzchni 380,00 m2 oraz terenu przyleg³ego do posesji (budynku) ³±cznie z chodnikiem o ³±cznej powierzchni 50 m2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Us³ugi sprz±tania i zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten spe³ni± ci Wykonawcy, którzy z³o¿± odpowiednie o¶wiadczenie, i¿ znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ lub wykonuje
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ, których przedmiotem by³y lub s± trzy us³ugi sprz±tania pomieszczeñ biurowych o minimalnej powierzchni 350 m2 oraz terenów zewnêtrznych o powierzchni min. 50 m2. Ponadto Wykonawca winien dysponowaæ osobami, które w sposób bezpo¶redni bêd± wykonywaæ us³ugê sprz±tania. Osoby te winny byæ zatrudnione na umowê o pracê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, spe³niaj±ce stawiane warunki udzia³u w postêpowaniu wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y nale¿yte wykonywane. Dokumenty te powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wszystkie wykazane us³ugi powinny byæ wykonane lub wykonywane minimum przez 12 miesiêcy w sposób ci±g³y.
2) Wykaz osób, które w sposób bezpo¶redni bêd± wykonywaæ us³ugê. W przypadku zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, bêd± to osoby posiadaj±ce co najwy¿ej umiarkowany stopieñ niepe³nosprawno¶ci – bez orzeczeñ specjalnych
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia
i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany w umowie bêd± mog³y byæ dokonywane wy³±cznie w zakresie dopuszczonym wskazanymi w art. 455 ustaw± Pzp, wymagaj± zachowania formy zgodnej z obowi±zuj±cymi przepisami i tre¶ci± niniejszej Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony zastrzegaj± prawo do zmian tre¶ci umowy w zakresie:
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od dnia jej wej¶cia w ¿ycie,
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego,
3) zmieniony zostanie sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która ma na to wp³yw,
4) zmieniona zostanie strona umowy, wynikaj±ca ze zmian organizacyjnych niezale¿nych od Zamawiaj±cego np. poprzez podzia³ Jednostki lub po³±czenie Jednostek,
5) zostanie zmieniona nazwa, adres lub status firmy,
6) zostanie wprowadzona zmiana, wynikaj±ca z omy³ki pisarskiej zawartej w umowie.
7. W przypadku wyst±pienia sytuacji niezale¿nej od stron umowy lub w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej. Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ niemo¿no¶æ wykonywania us³ugi ze wzglêdu na dzia³ania wojenne w naszym Pañstwie, wyst±pienie stanu epidemii, klêski ¿ywio³owej, itp.
8. Stosownie do tre¶ci art. 439 ust. 1 i 2 Ustawy PZP, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u wykonania umowy odpowiednio do wzrostu lub spadku cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Waloryzacja bêdzie siê odbywaæ w oparciu o publikowany przez Prezesa G³ównego Urz±d Statystycznego wska¼nik przeciêtnego wynagrodzenia og³aszany kwartalnie.
10. Waloryzacji podlega wynagrodzenie wy³±cznie w czê¶ci odpowiadaj±cej pracom, które do dnia z³o¿enia wniosku o waloryzacjê nie zosta³y odebrane przez Zamawiaj±cego. W celu ustalenia warto¶ci wynagrodzenia podlegaj±cego waloryzacji od ³±cznej warto¶ci wynagrodzenia umownego odejmuje siê warto¶æ wynagrodzenia wyp³aconego Wykonawcy. Pozosta³a do wyp³aty czê¶æ wynagrodzenia przeliczana jest w oparciu o wska¼nik waloryzacji.
11. Waloryzacja nastêpuje na wniosek drugiej Strony, który musi zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw zmiany oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy.
12. W wyniku dokonania waloryzacji, odpowiedniej zmianie ulega wynagrodzenie okre¶lone w § 2 ust. 1 i 2 umowy. Strony sporz±dzaj± aneks do umowy potwierdzaj±cy zmiany wynagrodzenia w wyniku waloryzacji, przy czym zmiany te maj± skutek od pierwszego dnia miesi±ca kalendarzowego nastêpuj±cego po ostatnim miesi±cu, dla którego Wska¼nik brany by³ pod uwagê przy waloryzacji.
13. £±czna warto¶æ korekt (warto¶æ wzrostu lub spadku wynagrodzenia umownego) wynikaj±ca z waloryzacji nie przekroczy +/- 5 % wynagrodzenia umownego.
14. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
15. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 5, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania Podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
1) przedmiotem umowy s± us³ugi;
2) okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Modernizacja lokali mieszkalnych
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materia³ów poligraficznych na potrzeby Politechniki ¦wiêtokrzyskiej
- AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII "RZE¬BA TERENU" W NIEJ GROMADZONYCH, DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- Budowa si³owni zewnêtrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Zakup i dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- Modernizacja placu zabaw na osiedlu Uroczysko 2 w Kielcach
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie us³ugi sprz±tania pomieszczeñ w obiektach S±du Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprz±tanie obiektów UD W³ochy i terenu wokó³ urzêdu
- KPN/2/2025 Us³uga sprz±tania pomieszczeñ w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z za³±czaniem systemów alarmowych
- Us³ugi sprz±tania i zamiatania dróg powiatowych
- "Utrzymanie czysto¶ci na nabrze¿ach portowych w Porcie £eba"
- Kompleksowe utrzymywanie na bie¿±co czysto¶ci pomieszczeñ biurowych Toruñskiego centrum Us³ug Spo³ecznych oraz lokali w których TCUS ¶wiadczy us³ugi dla mieszkañców miasta z podzia³em na czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.