Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147480/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W SIEMIATYCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050665634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 49
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piwsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piw-siemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c34f85d-5513-4f31-a939-bd003390871b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c34f85d-5513-4f31-a939-bd003390871b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00146388/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIW-F.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej i komunikacyjnej, na działce o nr ewid. 851/16, jedn. ewid. 201001_1, Siemiatycze, gmina Siemiatycze.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
a) wykonanie attyki oraz kompletnego dachu wraz ze wszystkimi obróbkami, kominami i instalacją odgromową (w zakres instalacji odgromowej nie wchodzi już wykonana bednarka wokół budynku);
b) montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
c) docieplenie ścian i wykonanie kompleksowych elewacji;
d) wykonanie ścianek działowych;
e) wykonanie instalacji elektrycznych z wyłączeniem instalacji fotowoltaicznej, monitoringu wizyjnego CCTV, sygnalizacji włamania i napadu SSWiN (ale z rozprowadzeniem przewodów dotyczących wyłączonych instalacji);
f) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wewnętrznej (z wyłączeniem już wykonanego rozprowadzenia instalacji kanalizacyjnej pod chudym betonem na parterze);
g) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji i modyfikacją istniejącej instalacji (modyfikacja przyłącza ciepłowniczego);
h) wykonanie podłóg (z posadzkami);
i) wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach oraz wykonanie sufitów podwieszanych;
j) wykonanie prac malarskich i okładzin ściennych;
k) montaż windy;
l) montaż armatury sanitarnej;
m) montaż drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach łazienek;
n) wykonanie orurowania i rozprowadzenie przewodów do projektowanej instalacji klimatyzacji.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczno-wykonawcze w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, przyłącza ciepłowniczego i instalacji klimatyzacji oraz odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 07.06.2024 roku, znak Z-I.5152.139.2024.BS ustanawiającym wymóg prowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru oraz uzyskania pozwolenia Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie tych badań.
Przedmiot zamówienia należy wykonać przy wykorzystaniu posiadanej przez Zamawiającego opinii geotechnicznej oraz dokumentacji badań podłoża gruntowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.