Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00181677/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ODBIÓR, TRANSPORT ORAZ ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ NA TERENIE GMINY ROZDRAŻEW W 2022 R.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 722 13 05
1.5.8.) Numer faksu: 62 722 13 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.rozdrazew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ODBIÓR, TRANSPORT ORAZ ODZYSK LUB UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW POCHODZĄCYCH Z DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ NA TERENIE GMINY ROZDRAŻEW W 2022 R.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76c8325c-bbe1-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041741/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122984/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.2.2022.M.W.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Rozdrażew,
tj. odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag. Odpady będą dostarczane przez rolników z terenu Gminy
Rozdrażew do miejsca wskazanego do przeładunku przez Zamawiającego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia:
a. Ustalenie harmonogramu odbioru odpadów pochodzących z działalności rolniczej, dostarczanych przez rolników, z miejsca udostępnionego przez Zamawiającego.
Odbiór nie może się odbywać w środy.
b. Ważenie przy udziale rolnika dostarczającego odpady i przedstawiciela Urzędu Gminy, odbiór i odpowiednie zapakowanie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag.
c. Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów.
d. Transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
e. Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia na podstawie karty przekazania odpadu.
f. Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797).
g. Przekazywanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu umowy, a w szczególności:
- wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
- wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z zbiorczym zestawieniem,
- wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji ( w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem
h. Przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu wykonywania usług, o których mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy:
- sprawozdania zawierającego wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w
rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po
nawozach i typu Big Bag.
- oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy
o odpadach.
3. Szacunkowa masa odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników (łącznie około 340,86 Mg):
a) folie rolnicze: 233,950 Mg,
b) siatki i sznurek do owijania balotów: 51,110 Mg,
c) opakowania po nawozach i typu BIG BAG: 55,800 Mg,
Oferta winna zawierać koszty odbioru, pakowania, transportu, odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Masa odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rozdrażew planowanych do odbioru
i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi jest szacunkowa na podstawie informacji zebranych od rolników. Masa ta może ulec zmianie.
Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej,
a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest:
a) Posiadać ładowarkę z funkcją ważenia.
b) Posiadać aktualne, wymagane przepisami prawa, uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem.
c) Posiadać wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).
5. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczą odpady.
6. CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
- 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami,
- 90512000-9 Usługi transportu odpadów,
- 90500000-2 Usługi związane z odpadami,
- 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
10. Podwykonawstwo:
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
b) Zamawiający nie zastrzega konieczności wykonania kluczowych części zamówienia przez wykonawcę.
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176701,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176701,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176701,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Jopek JOPEK RECYKLING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301611110
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 12
7.3.4) Miejscowość: Fabianów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176701,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów z obiektów administrowanych przez Mareckie Inwestycje Miejskie.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jastrzębia oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych i opakowaniowych.
- Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Trzebnica w 2025 roku
- Odbiór odpadów komunalnych w latach 2025-2026
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z obiektów i terenów publicznych Gminy Tarnów w 2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.