Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127841/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00143856/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00145121/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c55ed07-bda2-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c55ed07-bda2-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049331/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3304454,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: prac budowlanych i modernizacyjnych w budynkach OSP w miejscowości Sadki i Anieliny w systemie „zaprojektuj u wybuduj”.
Zadanie 1: Rozbudowa i modernizacja budynku remizy OSP w Sadkach
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym miejscowego), na podstawie koncepcji projektowej (stanowiącej integralną część niniejszego PFU), zgodnie z wytycznymi niniejszego PFU i w uzgodnieniu z Zamawiającym rozbudowy i modernizacji budynku OSP w Sadkach.
Zadanie 2: Rozbudowa i modernizacja budynku remizy OSP w Sadkach
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym miejscowego), na podstawie koncepcji projektowej (stanowiącej integralną część niniejszego PFU), zgodnie z wytycznymi niniejszego PFU i w uzgodnieniu z Zamawiającym rozbudowy i modernizacji budynku OSP w Sadkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3250000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3250000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3250000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Bud-Mar M. Żołecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091145510
7.3.4) Miejscowość: Olszewka
7.3.5) Kod pocztowy: 89-115
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy siłami własnymi oraz za pomocą Podwykonawców, którym powierzy do wykonania następujące roboty:
- wykonanie części dotyczącej opracowania projektów, dokumentacji technicznej dla zadania nr 1 i zadania nr 2, firmie KAROLCZAK & MULIK SP. z o.o., ul. Potulicka 1B/20, 89-100 Nakło nad Notecią, NIP 5581877692. Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy stanowi 3 % wartości całego zamówienia.
- wykonanie części dotyczącej pełnienia funkcji kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, instalacyjnej dla zadania nr 1 i zadania nr 2 firmie KAROLCZAK & MULIK SP. z o.o., ul. Potulicka 1B/20, 89-100 Nakło nad Notecią, NIP 5581877692. Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy stanowi 3 % wartości całego zamówienia.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOMLA - Budownictwo Marek Żołecki
jakie przetargi wygrała firma
HOMLA - Budownictwo Marek Żołecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.