Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129113/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00137831/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego
Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e5d7ab7-bde5-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa MedycznegoSądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5d7ab7-bde5-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037816/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa urządzeń medycznych: - defibrylatory 3 szt. - wideolaryngoskopy 8 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, zwane zamiennie Zadaniami. Część I dotyczy dostawy 2 sztuk defibrylatorów.
3.Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w Załączniku nr 1 dla Części I specyfikacji. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać wszelkie wymogi umożliwiające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP, posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ parametry techniczne urządzeń stanowią wymagania minimalne – Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach wyższych aniżeli wskazane przez Zamawiającego.
4.Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
5.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania gwarancji, bezpłatnych przeglądów oraz bezpłatnego serwisu w okresie 24-miesięcy od daty protokolarnego odbioru Przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia. Szkolenie winno odbyć się w terminie do 14 dni od daty dostawy Przedmiotu zamówienia.
7. Miejsce realizacji zamówienia –Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 233117,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Zespołów Ratownictwa Medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, zwane zamiennie Zadaniami. Część II dotyczy dostawy 4 sztuk wideolaryngoskopów.
3.Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w Załączniku nr 2 dla Części II do specyfikacji. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać wszelkie wymogi umożliwiające ich dopuszczenie do obrotu na terytorium RP, posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. Wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ parametry techniczne urządzeń stanowią wymagania minimalne – Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach wyższych aniżeli wskazane przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia stanowią wyroby medyczne dopuszczone do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania gwarancji, bezpłatnych przeglądów oraz bezpłatnego serwisu w okresie 24-miesięcy od daty protokolarnego odbioru Przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, objętych przedmiotem zamówienia . Szkolenie winno odbyć się w terminie do 14 dni od daty dostawy Przedmiotu zamówienia.
7. Miejsce realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – Sądeckie Pogotowie Ratunkowe, ul. Śniadeckich 15, 33- 300 Nowy Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24074,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246061,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246061,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246061,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246061,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25984,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43070,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25984,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Resculine Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-202-51-63
7.3.3) Ulica: Kokosowa 67/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25984,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.