eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiedźwiedźZMIANA MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY NIEDŹWIEDŹ - WE WSIACH: KONINA, NIEDŹWIEDŹ, PODOBIN I PORĘBA WIELKA



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZMIANA MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY NIEDŹWIEDŹ – WE WSIACH: KONINA, NIEDŹWIEDŹ, PODOBIN I PORĘBA WIELKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEDŹWIEDŹ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niedźwiedź 233

1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@niedzwiedz.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067623

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZMIANA MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY NIEDŹWIEDŹ – WE WSIACH: KONINA, NIEDŹWIEDŹ, PODOBIN I PORĘBA WIELKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751ebf4f-2f5c-4314-a116-e0ffbdc3d713

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060172/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ZMIANA MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY NIEDŹWIEDŹ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Niedźwiedź opracowanej osobno dla każdej wsi: Konina, Niedźwiedź, Podobin i Poręba Wielka w oparciu o złożone do Wójta Gminy Niedźwiedź przez właścicieli działek zlokalizowanych na terenie Gminy Niedźwiedź wnioski (230 wniosków obejmujących 360 działek) o zmianę przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Niedźwiedź, po uprzedniej analizie ww. wniosków (dokonanej przez wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu Wykonawcę) pod kątem zgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Niedźwiedź (SUiKZP) oraz zasadności przystąpienia do zmiany miejscowego planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Niedźwiedź (z uwzględnieniem przepisów prawa w tym zakresie). W oparciu o ww. analizę Wykonawca opracuje projekty uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Niedźwiedź (dla poszczególnych wsi/sołectw osobno) zawierające część tekstową i graficzną (w wersji papierowej i elektronicznej - w tym również dane przestrzenne w postaci cyfrowej dla terenów objętych uchwałami), które zostaną przedłożone Radzie Gminy Niedźwiedź celem ich uchwalenia. Na podstawie podjętych przez Radę Gminy Niedźwiedź uchwał w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Niedźwiedź, Wykonawca opracuje w oparciu o obowiązujące przepisy projekty zmiany miejscowego planu dla każdej wsi osobno.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299874 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299874 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299874 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa ARTPLAN Wanda Mrówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734 137 97 02

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299874 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.