eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii z siedzibą w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-04-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia
mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii z
siedzibą w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Indiry Gandhi 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-776

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekihit@ihit.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: PIB Broker S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020585812

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Na Ostatnim Groszu 3, Budynek West4

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 54-207

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pib-broker.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://pib-broker.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia
mienia i odpowiedzialności cywilnej Instytutu Hematologii i Transfuzjologii z
siedzibą w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514aa067-de0f-4194-9382-36475eb4d8f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pibbroker.logintrade.net/zapytania_email,195676,d64228e452edd8229e0a21467b095312.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1513), tj. poprzez Platformę przetargową pod
adresem: https://pibbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na
stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://pibbroker.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pibbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawcy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE została zawarta Załączniku nr 3 do SWZ – „Obowiązek
informacyjny”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawcy zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE została zawarta Załączniku nr 3 do SWZ – „Obowiązek
informacyjny”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.7.2025.PIB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ PIERWSZA
Nazwa: Ubezpieczenie mienia
1) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (AR),
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (EEI).

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w wysokości:
• 10% sumy ubezpieczenia mienia dla CZĘŚCI PIERWSZEJ zamówienia,
• 10 % zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI DRUGIEJ i TRZECIEJ zamówienia.
Zamówienie, o którym mowa w pkt. 1 zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie
posiadał niezbędne środki finansowe a przedmiot ubezpieczenia będzie tożsamy rodzajowo z przedmiotem ubezpieczenia zgodnie z zamówieniem podstawowym.
Zakres przewidywanych zamówień podobnych obejmuje w szczególności objęcie ochroną nowo nabytych przedmiotów ubezpieczenia lub wzrostu wartości mienia Zamawiającego już objętego umową ubezpieczenia w szczególności w przypadku, gdy nie znajduje zastosowanie klauzula automatycznego pokrycia zdefiniowana w opisie przedmiotu zamówienia.
Wówczas Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania stawek nie wyższych od zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu faktycznie udzielonej ochrony ubezpieczeniowej według systemu pro rata temporis.
Zakres przewidywanych zamówień podobnych obejmuje możliwość przedłużenia okresu ubezpieczenia wynikającego z zawartej umowy.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w ramach kryterium „Cena” oraz „Dodatkowe warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ DRUGA
Nazwa: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
1) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego
działalność leczniczą (OC obowiązkowe),
2) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej niezwiązanej z działalnością leczniczą
(OC dobrowolne niemedyczne),

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w wysokości:
• 10% sumy ubezpieczenia mienia dla CZĘŚCI PIERWSZEJ zamówienia,
• 10 % zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI DRUGIEJ i TRZECIEJ zamówienia.
Zamówienie, o którym mowa w pkt. 1 zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie
posiadał niezbędne środki finansowe a przedmiot ubezpieczenia będzie tożsamy rodzajowo z przedmiotem ubezpieczenia zgodnie z zamówieniem podstawowym.
Zakres przewidywanych zamówień podobnych obejmuje w szczególności objęcie ochroną nowo nabytych przedmiotów ubezpieczenia lub wzrostu wartości mienia Zamawiającego już objętego umową ubezpieczenia w szczególności w przypadku, gdy nie znajduje zastosowanie klauzula automatycznego pokrycia zdefiniowana w opisie przedmiotu zamówienia.
Wówczas Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania stawek nie wyższych od zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu faktycznie udzielonej ochrony ubezpieczeniowej według systemu pro rata temporis.
Zakres przewidywanych zamówień podobnych obejmuje możliwość przedłużenia okresu ubezpieczenia wynikającego z zawartej umowy.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w ramach kryterium „Cena” oraz „Dodatkowe warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ TRZECIA
Nazwa: Ubezpieczenie cargo
1) Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym (Cargo krajowe)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w wysokości:
• 10% sumy ubezpieczenia mienia dla CZĘŚCI PIERWSZEJ zamówienia,
• 10 % zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI DRUGIEJ i TRZECIEJ zamówienia.
Zamówienie, o którym mowa w pkt. 1 zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie
posiadał niezbędne środki finansowe a przedmiot ubezpieczenia będzie tożsamy rodzajowo z przedmiotem ubezpieczenia zgodnie z zamówieniem podstawowym.
Zakres przewidywanych zamówień podobnych obejmuje w szczególności objęcie ochroną nowo nabytych przedmiotów ubezpieczenia lub wzrostu wartości mienia Zamawiającego już objętego umową ubezpieczenia w szczególności w przypadku, gdy nie znajduje zastosowanie klauzula automatycznego pokrycia zdefiniowana w opisie przedmiotu zamówienia.
Wówczas Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania stawek nie wyższych od zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu faktycznie udzielonej ochrony ubezpieczeniowej według systemu pro rata temporis.
Zakres przewidywanych zamówień podobnych obejmuje możliwość przedłużenia okresu ubezpieczenia wynikającego z zawartej umowy.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w ramach kryterium „Cena” oraz „Dodatkowe warunki ubezpieczenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe warunki ubezpieczenia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.
Dz.U. 2024 poz. 838 ze zm.), a w przypadku gdy rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej;

Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymaganych podmiotowych środków dowodowych określonych w rozdz. 10 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane wraz z ofertą
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku 2 do SWZ –„Oświadczenia Wykonawcy”.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców „Oświadczenia Wykonawcy” składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca składa „Oświadczenia Wykonawcy” w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

Dokumenty składane na wezwanie
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w postaci:

Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego
w zakresie określonym w art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeśli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym, ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej
w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 838 ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) - zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku 2 do SWZ –„Oświadczenia Wykonawcy”.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców „Oświadczenia Wykonawcy” składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca składa „Oświadczenia Wykonawcy” w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

Dokumenty składane na wezwanie
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w postaci:

Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego
w zakresie określonym w art. 109 ust 1 pkt 4 Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeśli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym, ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej
w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 838 ze zm.), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) - zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna zawierać
1) Wypełniony Formularz oferty
sporządzony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Załącznik nr 4 do SWZ – „Formularz oferty dla CZĘŚCI PIERWSZEJ”
Załącznik nr 5 do SWZ – „Formularz oferty dla CZĘŚCI DRUGIEJ”
Załącznik nr 6 do SWZ – „Formularz oferty dla CZĘŚCI TRZECIEJ”
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jako własne oświadczenie Wykonawcy
sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Załącznik nr 2 do SWZ – „Oświadczenie Wykonawcy”
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Załącznik nr 2 do SWZ – „Oświadczenie Wykonawcy”

4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa pełnomocnik sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa sporządzone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców).

Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, składa każdy z wykonawców wg wzoru określonego w Załączniku 2 do SWZ - „Oświadczenia Wykonawcy”.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, brak podstaw do
wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań polegających na wykonywaniu czynności ubezpieczeniowych, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Oznacza to, że czynności ubezpieczeniowe mogą być
wykonywane przez współwykonawców, którzy posiadają uprawnienia, o których mowa w pkt. 9.1.1 SWZ.

Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy konsorcjantów
W myśl przepisu art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia znajduje w się Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 4, 5 i 6 do SWZ.

Podwykonawcy
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań polegających na wykonywaniu czynności ubezpieczeniowych, o których mowa w art. 4 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. W zakresie czynności ubezpieczeniowych, o których mowa w art. 4 ust. 7 pkt 3 oraz ust 8 i 9 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców, o ile są już znane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w:
1) Załącznik nr 7 do SWZ – „Projekt umowy dla CZĘŚCI PIERWSZEJ”,
2) Załącznik nr 8 do SWZ – „Projekt umowy dla CZĘŚCI DRUGIEJ”,
3) Załącznik nr 9 do SWZ – „Projekt umowy dla CZĘŚCI TRZECIEJ”.

W pozostałych nieregulowanych treścią umowy kwestiach, zastosowanie będą miały proponowane przez wykonawcę Ogólne (Szczególne) Warunki Ubezpieczeń.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pibbroker.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

TUW
W przypadku Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych zawarcie umów ubezpieczenia nie będzie się wiązało z uzyskaniem przez Zamawiającego członkostwa w TUW, a w szczególności z zobowiązaniem Zamawiającego do udziału w pokrywaniu straty towarzystwa na rzecz Zamawiającego z tytułu ubezpieczeń.

Wizja lokalna
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego zostaną ustalone po kontakcie Wykonawcy z Pełnomocnikiem Zamawiającego.

Z uwagi na fakt, że usługi ubezpieczeniowe mogą wykonywać w imieniu zakładu ubezpieczeń osoby pracujące w charakterze agentów ubezpieczeniowych, z mocy przepisów prawa zobowiązanych do prowadzenia działalności gospodarczej (art. 3 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń), osoby fizyczne wykonujące czynności agencyjne (art. 21 ust. 5 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń), a także osoby pracujące w charakterze agentów oferujących ubezpieczenia uzupełniające (art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń), zamawiający odstępuje od wymogów, o których mowa w art. 95 u.p.z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.