eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługa wykonywania na terenie powiatu słubickiego okresowych obsług technicznych i napraw pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania na terenie powiatu słubickiego okresowych obsług technicznych i napraw pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IAS.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania na terenie powiatu słubickiego okresowych obsług technicznych i napraw pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea703db0-ddef-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w rozdziale XI SWZ oraz regulaminie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula informacyjna zostały opisane w rozdziale XXVI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula informacyjna zostały opisane w rozdziale XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.9.2023.1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług na terenie powiatu słubickiego związanych z wykonywaniem :
1) okresowych obsług technicznych,
2) napraw pojazdów służbowych
3) dostaw części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
4) serwisowania układów klimatyzacji pojazdów,
5) wymiany opon (bez zakupu),
6) pozostałych usług wulkanizacyjnych
dla pojazdów Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, które są po okresie gwarancji producenta pojazdu, wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ – Formularz ofertowy i cenowy.

Niniejsze zamówienie było częścią unieważnionego wcześniej postępowania nr 0801-ILZ-1.260.42.2022 . Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych na terenie powiatu słubickiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W okresie obowiązywania umowy, w przypadku wykorzystania środków objętych zamówieniem podstawowym lub w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji.
Realizacja prawa opcji – w zależności od potrzeby Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu ilości wykonywanych usług do maksymalnej wartości określonej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi objętej opcją po złożeniu przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, o skorzystaniu z prawa opcji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej Umowy.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 usta-wy Pzp stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego oraz na wa-runkach i w zakresie przypisanym dla niniejszego zamówienia podstawowego, przy czym okres realizacji takiego zamówienia będzie trwał nie dłużej niż 6 m-cy

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (przesłanki obligatoryjne).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował:
a) infrastrukturą, to znaczy pomieszczeniem lub pomieszczeniami warsztatowymi pozwalającymi na jednoczesną obsługę (naprawę) co najmniej dwóch pojazdów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 T;
b) pomieszczeniami naprawczymi zapewniającymi swobodny wjazd pojazdów Zamawiającego (wymienionych w zał. 3 do SWZ) z co najmniej dwoma stanowiskami umożliwiającymi naprawę co najmniej dwóch samochodów jednocześnie, wyposażonymi w podnośnik umożliwiający podniesienie całego pojazdu, urządzenie wraz z oprogramowaniem do pełnej diagnostyki komputerowej,
urządzenie do odgrzybiania i napełniania klimatyzacji, stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, stanowisko do kontroli i regulacji układu jezdnego, pozwalające na wykonywanie napraw i obsług w zakresie co najmniej takim jak zakres niniejszego przedmiotu zamówienia
c) odpowiednio licznym i posiadającym niezbędną wiedzę i umiejętności personelem zapewniającym realizacje przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), złożone w sposób opisany w Rozdziale II ust. 16 SWZ;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ);
4) Oświadczenie o podziale obowiązków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy (Załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz dołączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego. Wytyczne w zakresie pełnomocnictwa wskazano w rozdziale II ust. 14 SWZ.
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi samodzielnie potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5) Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (Załącznik nr 5 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 2 pkt 2 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 11 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem dedykowanym dla niniejszego postępowania na https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca usługi, zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie osoby, które w trakcie realizacji zamówienia będą wykonywały na rzecz Zamawiającego czynności związane bezpośrednio z:
− naprawami wynikającymi z przeglądów/obsług technicznych,
− naprawami elementów mechanicznych,
− wykonywanie bieżących konserwacji,
− demontażem zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja,
− montaż nowych części, akcesoriów użytych do naprawy,
− serwisem klimatyzacji oraz systemów ogrzewania,
− serwisem instalacji, urządzeń elektronicznych i elektrycznych,
− wymianą i wyważaniem opon oraz pozostałymi usługami wulkanizacyjnymi.

2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania na czas realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

3. Przed podpisaniem umowy:
1) Zamawiający, w oparciu o Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz wybraną ofertę przygotuje umowę do zawarcia przez strony,
2) Zamawiający skonsultuje z wybranym Wykonawcą uzupełnione dane i ustali sposób zawarcia umowy.
3) Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu:
a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy Pzp – Załącznik nr 6 do SWZ.
b) kopię aktualnej polisy lub innego aktualnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (wraz z dowodami opłacenia składek). W przypadku, gdy suma gwarancyjna w dokumencie ubezpieczenia będzie wyrażona w walucie obcej do przeliczenia określonej sumy 100 tys. złotych Zamawiający przyjmie średni kurs walut obcych ogłaszanych przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego według tabeli kursów nr 1 w roku, w którym Wykonawca zawarł ubezpieczenie OC.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.