Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00113966/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00182169/01 - Wynik z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Przybyszyce, Jeżów ul. Nadachowskiego i Jasienin Duży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEŻÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Jeżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-047
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 875 53 71
1.5.8.) Numer faksu: +48 46 875 53 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jezow@jezow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.jezow.pl/wiadomosci/15081/przetargi_i_postepowania_rowne_lub_przekraczajace_kwote_130_000_1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Przybyszyce, Jeżów ul. Nadachowskiego i Jasienin Duży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb329d7e-b653-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029602/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Przybyszyce, Jeżów ul. Nadachowskiego i Jasienin Duży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113966/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiFS.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5671348,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II.1.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Przybyszyce, Jeżów ul. Nadachowskiego i Jasienin Duży”.
Przedmiot inwestycji stanowi budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami na odcinku o łącznej długości 5,5 km w miejscowościach: Przybyszyce, Jeżów ul. Nadachowskiego i Jasienin Duży. Inwestycja przewiduje budowę kanałów grawitacyjnych i tłocznych oraz budowę minimum 6 przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną. Realizacja inwestycji wpłynie na rozwój społeczno – gospodarczy Gminy, a także przyczyni się do podwyższenia standardów życia mieszkańców i poprawy stanu środowiska naturalnego.
Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do swz zawierającej w szczególności:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst - Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020r., poz. 1609 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021r., poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454) – w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) przedmiar robót opracowany dla całego zakresu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454) – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021r., poz. 2458) - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r., poz. 2454) – w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) wykonanie mapy do celów projektowych
3) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
4) uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym warunków technicznych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, pozwoleń wodno-prawnych i innych dokumentów wynikających z przepisów odrębnych;
5) uzgodnienia formalno-prawne z właścicielami działek, przez które przebiegać będzie trasa sieci kanalizacji sanitarnej i zlokalizowane będą przepompownie (jeśli będzie taka konieczność);
6) uzgodnienia lokalizacji sięgaczy kanalizacji sanitarnej z właścicielami nieruchomości, które mają zostać podłączone;
7) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej;
8) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego z zarządcami dróg w ciągu, których realizowany będzie przedmiot zamówienia, zapewnienie oznakowania prowadzonych robót oraz ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego;
9) nadzór autorski projektanta.
10) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przepisami wynikającymi z Prawa budowlanego),
11) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej (składającej się w szczególności: z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ obejmujących w szczególności budowę:
a) kanalizacji sanitarnej – sieci grawitacyjnej DN200 – 4879 mb z PVC-U SN8 SDR34 lita;
b) pompowni ścieków/tłoczni ścieków sanitarnych DN1200 – 4 szt. z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetowych z betonu wibroprasowanego C35/C45 wodoszczelnego W8 i oznakowaną CE;
c) pompowni ścieków/tłoczni ścieków sanitarnych DN1500 – 2 szt. z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetowych z betonu wibroprasowanego C35/C45 wodoszczelnego W8 i oznakowaną CE;
d) kanalizacji sanitarnej – odcinek ciśnieniowy DN75 – 622 mb z PE100 PN10 SDR17;
12) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przedmiotowej inwestycji (zamówienia - zadania) do użytkowania;
13) inwentaryzację powykonawczą;
14) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane, zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę lub zawiadomienie w imieniu Zamawiającego o zakończeniu robót.
II.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11594595 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane JARTEX A.Stefanowski, J.Stefanowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750817909
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej. Nazwy podwykonawców jeszcze nie są znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.