Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124358/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty w obiektach oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130214588
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jesionowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23/673-7272
1.5.8.) Numer faksu: 23/673-7272 wewn. 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czosip@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e35c7dc-bccd-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty w obiektach oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e35c7dc-bccd-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.262-5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 181038,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147185,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : Remontu sali lekcyjnej w Szkole Podstawowej nr 1 ul. Orylska 3 .4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 11504,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Remontu schodów zewnętrznych w Szkole Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 404.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 62520,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy : Remontu ściany korytarza piętra w Szkole Podstawowej nr 7 ul. Czarnieckiego 40 .4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 15175,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy : Odnowienia powłok malarskich szatni i sal zabaw dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 ul. Nadfosna 12 .4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 16087,21 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy : Remontu sali zabaw dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 4 ul. Wyrzykowskiego 9 .4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 33953,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy : Remontu łazienki dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 8 ul. Graniczna 41D .4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 39151,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczy na sfinansowanie zadania nr 1
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19842,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19842,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczy na sfinansowanie zadania nr 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80934,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80934,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17880,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20541,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17880,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Rutkowski Zakład Remontowo - Budowlany "BUDREN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662027199
7.3.3) Ulica: Gostkowska 29
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17880,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-04 do 2023-07-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczy na sfinansowanie zadania nr 4
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25394,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25394,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczy na sfinansowanie zadania nr 5
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61223,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61223,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45212,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45212,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Rutkowski Zakład Remontowo - Budowlany "BUDREN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662027199
7.3.3) Ulica: Gostkowska 29
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45212,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2023-08-25INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Realizacja Budżetu Obywatelskiego 2025 roku
- Dostawa samochodów dostawczych
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu za Halą Pułtuską poprzez utwardzenie kostką betonową drogi wewnętrznej - zad. pn. ,,Rewitalizacja terenu za Halą Pułtuską - etap II"
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Remont elewacji budynków szkolnych oraz dachu sali tanecznej w Jankowie Przygodzkim
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Remont pomieszczeń biurowych, korytarza (II p.) oraz klatek schodowych - I/Sieradz
- Wymiana nawierzchni chodnika, schodów wejściowych oraz części nawierzchni dziedzińca (II etap) przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
więcej: Kładzenie terakoty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.