eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyUtwardzenie dróg gminnych w miejscowościach Skowieszynek, Wierzchoniów, Jeziorszczyzna, Bochotnica



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gminnych w miejscowościach Skowieszynek, Wierzchoniów, Jeziorszczyzna, Bochotnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkd.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie dróg gminnych w miejscowościach Skowieszynek, Wierzchoniów, Jeziorszczyzna, Bochotnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d49dd00-42f9-4cfb-83fb-3cc1937da9df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025775/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Utwardzenie drogi gminnej dz. nr ewid. 312/4, 311 m msc. Skowieszynek

1.1.19 Utwardzenie drogi gminnej dz. nr ewid. 212 w msc. Wierzchoniów

1.1.20 Utwardzenie drogi gminnej dz. nr ewid. 21 w msc. Jeziorszczyzna

1.1.21 Przebudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w Bochotnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 455275,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia – „Utwardzenie drogi gminnej w msc. Skowieszynek, dz. nr ewid. 312/4, 311”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utwardzenie drogi gminnej na odcinku od km rob. 0+030,10 do km 0+350,10 w msc. Skowieszynek w szczególności:
a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b) Mechaniczne karczowanie zagajników;
c) Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt drogowych betonowych;
d) Rozbiórka istniejącej podbudowy betonowej;
e) Mechaniczne ścinanie drzew;
f) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej;
g) Roboty ziemne;
h) Profilowanie i zagęszczanie podłoża;
i) Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm;
j) Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm;
k) Skropienie podbudowy emulsją asfaltową;
l) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych;
m) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 3 cm (warstwa wiążąca);
n) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 3 cm (warstwa ścieralna);
o) Wykonanie zjazdów z kruszyw łamanych;
p) Wykonanie poboczy gruntowych;
q) Wykonanie nowego oznakowania pionowego;


Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy objęty ceną ofertową zawiera także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie;
f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 197629 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zamówienia – „Utwardzenie drogi wewnętrznej dz. ew. 212
w miejscowości Wierzchoniów”,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utwardzenie drogi gminnej – działka nr ewid. 212 w msc. Wierzchoniów, na odcinku od km rob. 0+348,00 do km 0+398,90 w msc. Wierzchoniów w szczególności.:

a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b) Roboty ziemne;
c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża;
d) Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr. 15 cm jako podbudowy pod płyty JOMB;
e) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych wielootworowych podwójnie zbrojonych typu JOMB wraz z wypełnienie otworów kruszywem łamanym (Zamawiający informuję, iż jest w posiadaniu 120,75 m2 płyt, które Wykonawca winien przetransportować do miejsca realizacji robót);
f) Wykonanie poboczy ziemnych;

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy objęty ceną ofertową zawiera także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie;
f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 22678,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3. część 3 zamówienia – „Utwardzenie drogi gminnej dz. nr ewid. 21 w miejscowości Jeziorszczyzna”,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utwardzenie drogi gminnej dz. nr ewid. 21 na odcinku od km 0+270,00 do km 0+463,70 w msc. Jeziorszczyzna, w szczególności:

a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b) Roboty ziemne;
c) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
d) Wykonanie poszerzenia z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm;
e) Wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm gr. 12 cm;
f) Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową;
g) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych;
h) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 3 cm (warstwa wiążąca);
i) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 3 cm (warstwa ścieralna);
j) Uzupełnienie poboczy ziemnych wraz z profilowanie i zagęszczeniem.

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy objęty ceną ofertową zawiera także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie;
f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 79867,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.4. część 4 zamówienia – „Utwardzenie drogi gminnej dz. nr ewid. 2434/5 w msc. Bochotnica”,
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje utwardzenie drogi gminnej – działka nr ewid. 2434/5 w msc. Bochotnica, , o długości 200 mb, w szczególności:

a) Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b) Mechaniczne wykonanie koryta;
c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
d) Wykonanie warstwy podbudowy z krusyzw łamanych gr. 15 cm;
e) Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr. 12 cm jako podbudowa pod płyty typu JOMB;
f) wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych podwójnie zbrojonych typu JOMB wraz z wypełnienie otworów kruszywem łamanym;
g) Uzupełnienie poboczy ziemnych wraz z profilowanie i zagęszczeniem.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy objęty proponowaną ceną ofertową zawiera także:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy;
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
c) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia przez właściwe organy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych – jeżeli zajdzie taka konieczność;
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia;
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie;
f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 155100,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179958,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277045,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179958,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irkop Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179958,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22764,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22764,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irkop Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22764,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72078,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133845,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133845,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irkop Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72078,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141492,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318752,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141492,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Irkop Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141492,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.