eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiDostawa karmy dla zwierząt przebywających w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim (POSTĘPOWANIE I)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa karmy dla zwierząt przebywających w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim (POSTĘPOWANIE I)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363103799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 119

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@zdium-tomaszowmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdum-tomaszowmaz.bip.eur.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5ed5424-44f6-43b9-9b4a-caece03e233b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa karmy dla zwierząt przebywających w Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim (POSTĘPOWANIE I)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ed5424-44f6-43b9-9b4a-caece03e233b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050228/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa karmy dla zwierząt na potrzeby Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93518,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A – Dostawa karmy suchej dla psów i kotów
1. Karma sucha dla psów dorosłych
Karma sucha musi zawierać:
na pierwszym miejscu w składzie mięso (bez produktów pochodzenia zwierzęcego tj. skóra, pazury, pióra)
białko 21-25% (w tym min. 65% białka pochodzenia zwierzęcego)
tłuszcz 11-15%
popiół surowy 5-8%
włókno surowe 2 - 3,7%

Ponadto karma sucha dla psów dorosłych powinna zawierać kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, witaminy z grupy A, D3, E.
Karma nie powinna zawierać w składzie glutenu pszenicznego.

Karma sucha w ilości 1100 kg

2. Karma sucha dla szczeniąt
Karma sucha musi zawierać:
na pierwszym miejscu w składzie mięso (bez produktów pochodzenia zwierzęcego tj. skóra, pazury, pióra)
białko 25 – 30% (w tym min. 65% białka pochodzenia zwierzęcego)
tłuszcz 13 – 18%
popiół surowy 5-8%
włókno surowe 1,9 – 3%

Ponadto karma powinna zawierać kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6 i witaminy z grupy A,D3 i E.
Karma nie powinna zawierać w składzie glutenu pszenicznego.

Karma sucha w ilości 150 kg

3. Karma sucha dla kotów dorosłych
Karma sucha musi zawierać:
na pierwszym miejscu w składzie mięso (bez produktów pochodzenia zwierzęcego tj. skóra, pazury, pióra)
białko 27 - 36 %
tłuszcz 8,5 - 15 %
popiół surowy 6,3 – 9,5 %
włókno surowe 2 – 5 %

Ponadto karma sucha dla kotów dorosłych powinna zawierać kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, witaminy z grupy A, D3, E oraz taurynę w ilości nie mniejszej niż 2500mg/kg.
Karma nie może zawierać w składzie glutenu pszenicznego.

Karma sucha w ilości 450 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

4.5.5.) Wartość części: 48611,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B – Dostawa karmy mokrej dla psów i kotów
1. Karma mokra dla psów dorosłych
Karma mokra musi zawierać:
na pierwszym miejscu w składzie mięso
białko 7-12%
tłuszcz 4 – 10%
popiół surowy 1,5-3,5 %

Ponadto karma powinna zawierać witaminy z grupy A,D3 i E

Karma mokra w ilości 650 kg

2. Karma mokra dla kotów dorosłych
Karma mokra musi zawierać:
na pierwszym miejscu w składzie mięso
białko 6,5-10 %
tłuszcz 4–6%
popiół surowy 2,5 - 4%

Ponadto karma mokra dla kotów dorosłych powinna zawierać kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, witaminy z grupy A, D3, E

Karma mokra w ilości 900 kg

3. Karma mokra dla szczeniąt
Karma mokra musi zawierać:
na pierwszym miejscu w składzie mięso
białko 8 - 16%
tłuszcz 6,5 – 11%
popiół surowy 1 - 3%

Ponadto karma powinna zawierać witaminy z grupy A,D3 i E

Karma mokra w ilości 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

4.5.5.) Wartość części: 44907,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUPIL FOODS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222292940

7.3.4) Miejscowość: Nowe Skalmierzyce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20442,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21034,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20442,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kowalski PSOTNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351531164

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20442,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.