Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112840/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00127610/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00134395/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00138849/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie przeciwpożarowe oraz przebudowa Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie na działce nr 2/20 obręb 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie przeciwpożarowe oraz przebudowa Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie na działce nr 2/20 obręb 262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1683d26c-e3b7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026902/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Dostosowanie p.poż. oraz przebudowa Domu Studenckiego "Eskulap" przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112840/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p/TP/21/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9531572,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „dostosowanie przeciwpożarowe oraz przebudowa Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Mariana Langiewicza 12 w Lublinie na działce nr 2/20 obręb 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych.
4. Jakość użytych materiałów:
1) użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
2) w przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SWZ przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2) oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert)
6. Wszystkie materiały opisane za pomocą nazw są opisane jako przykładowe z możliwością zastosowania równoważnych elementów innych producentów. Nazwami własnymi opisano np. elementy wykończeniowe wyposażenia meblowego, tak aby zachowana została kolorystyka i faktura, grubość okładziny wykończeń mebli. Dopuszcza się zastosowanie zbliżonej kolorystyki i parametrów wytrzymałościowych innych producentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8997300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13554684,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8997300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „RADOS” Radosław Marcinek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131847999
7.3.3) Ulica: Turystyczna 44
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-207
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8997300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa płynu ACD (A)
- Sukcesywne dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej, kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Wymiana nawierzchni tartanowej w budynku hali lekkoatletycznej w Zespole Szkół Elektronicznych w Lublinie przy ulicy Wojciechowskiej 38
- ZZP.260.1.28.2024 - Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i obsłudze (zarządzaniu) parkingów administrowanych przez Zamawiającego przez okres 24 miesięcy wg. zad. 1-2
- Przegląd techniczny, konserwacja instalacji wentylacji mechanicznych oraz przeglądy serwisowo-konserwacyjne i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacji z podziałem na części
- Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.