Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053924/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00089136/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00102124/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik – 2012” oraz budowa sprawnościowego placu zabaw i skateparku w Piszczacu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PISZCZAC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Włodawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@piszczac.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piszczac.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83b4fc79-4429-49c4-84fa-8858c007771e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik – 2012” oraz budowa sprawnościowego placu zabaw i skateparku w Piszczacu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83b4fc79-4429-49c4-84fa-8858c007771e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051447/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik – 2012” oraz budowa sprawnościowego placu zabaw i skateparku w Piszczacu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1672000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj” poprzez opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonania zgłoszenia robót, a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z modernizacją kompleksu sportowego „Moje Boisko Orlik-2012” oraz budowa sprawnościowego placu zabaw i skateparku w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych „ Moje Boisko – Orlik 2012- Edycja 2024”.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowaniu dokumentacji projektowej zawierającej następujące elementy:
4 egz. dokumentacji budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 11 września 2020 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (tj. Dz.U. 2022 poz. 1679), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi:
komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami,
informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
opinia geotechniczna gruntu
2) Powyższa dokumentacja powinna umożliwić uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia.
3) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz.2458) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.
4) Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. 2021 poz. 2454). w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej.
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji prac budowlanych polegających na budowie lub remoncie min. takich jak:
- budowa placów sprawnościowych na nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,
- budowa skateparku na nawierzchni betonowej,
- budowa utwardzenia terenu z kostki brukowej gr. 6cm,
- montaż monitoringu,
- montaż oświetlenia proj. placów sprawnościowych i skateparku,
- montaż małej architektury.
- wymianę istniejącej nawierzchni boiska sportowego na nawierzchnię z trawy sztucznej z wymianą bramek do piłki nożnej oraz malowaniem piłkochwytów wraz z wymianą siatki,
- wykonanie na istniejącej nawierzchni boiska sportowego nawierzchnie poliuretanową nową wraz z wymianą koszy do koszykówki, zestawu siatkowego oraz tenisowego (siatka + słupki)
- remont budynku zaplecza sanitarno-szatniowego,
- wymiana istniejącego ogrodzenia przy projektowanym placu sprawnościowym.
4.3. Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1997520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1997520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp z oo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252813573
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 37/58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-625
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1997520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-27INNE PRZETARGI PISZCZAC
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest - część 2
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z wymianą hydrantów w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Piszczac- ETAP II"
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.