Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108966/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Uszyce-Zdziechowice od km 11+445 do km 12+365
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/7310621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Uszyce-Zdziechowice od km 11+445 do km 12+3652.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c498db-b36b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021486/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Uszyce-Zdziechowice od km 11+445 do km 12+365
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1909629,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wzmocnienia nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Uszyce-Zdziechowice od km 11+445 do km 12+365, zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni autostrad, dróg, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233140-2 Roboty drogowe, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących wzmocnienia nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Uszyce-Zdziechowice od km 11+445 do km 12+365.
2.1. Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem:
a) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, b) wykonanie robót pomiarowych – obiekt liniowy,
c) mechaniczną ścinkę drzew wraz z karczowaniem pni oraz wywiezieniem karpiny, d) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych, e) mechaniczną rozbiórkę podbudowy z kruszyw kamiennych wraz z wywiezieniem gruzu na składowisko, f) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
g) wykonanie stabilizacji cementem, h) mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy bitumicznej lub tłuczniowej pod warstwę podbudowy zasadniczej z AC, i) wykonanie podbudowy z AC22P,
j) wykonanie robót ziemnych, ułożenie rur na ławie żwirowej oraz formowanie nowych nasypów pod warstwy konstrukcyjne zjazdów,
k) wykonanie nawierzchni zjazdów wraz z obrukiem wlotów i wylotów przepustu, l) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod poszczególne warstwy bitumiczne, m) ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki pod górne warstwy bitumiczne
Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania siatki z kordu stalowego, n) wykonanie warstwy wiążącej z AC 16W, o) ułożenie warstwy ścieralnej z SMA11S, p) odmulenie/odbudowa rowów wraz z wywozem urobku na składowisko, q) wykonanie ścinki poboczy oraz wykonanie ich umocnienia z kruszywa kamiennego, r) wykonanie oznakowanie pionowego,
s) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo, t) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne oraz słupki prowadzące U1a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1694787,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2748515,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1694787,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119
7.3.3) Ulica: ul. Waryńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1694787,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów
- Zakup wraz z dostawą zestawów komputerowych, laptopów, tabletów oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych z obsługą serwisową (z podziałem na 4 zadania)
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- "Wyjazd integracyjno - edukacyjny dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola - Wyjazdowa Akademia rodzica i dziecka"
- TP.D.CS.32.25_Zakup wraz z dostawą wskaźników medycznych, biologicznych, opakowań jednorazowych, etykiet, kopert dezynfekcyjnych i sterylizacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.