Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00115420/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00125506/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynku przy ul. Batorego 8 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora "Wrzosowisko", OPS i SSP nr 6 we Wrześni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad modernizacją energetyczną budynku przy ul. Batorego 8 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora "Wrzosowisko", OPS i SSP nr 6 we Wrześni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b364e77-b80e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Energia Dział 3.2. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 11 / WIK-RI / 2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 80468,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy zamówienia nad którym sprawowany będzie nadzór określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ., która obejmuje m.in.: ocieplenie ścian zewnętrznych, wymianę rur spustowych oraz rynien ocieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu oraz ułożenie styropapy, wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymianę systemu grzewczego, w tym chemiczne czyszczenie instalacji przesyłowej, wymiana grzejników na nowe wraz z montażem zaworów termostatycznych, zaworów kulowych odcinających i automatycznych zaworów odpowietrzających, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o współczynniku sprawności nie mniejszym niż 85%, wymianę istniejącego oświetlenia na instalację oświetleniową typu LED, dostawę i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej dachowej z wymiennikiem przeciwprądowym i nagrzewnicą wodną, z kompletem tłumików, dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej 49,5kW.
2. Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru:
a) w trakcie realizacji robót przez Wykonawcę, bieżącą kontrolę wykonania robót Inspektor będzie wykonywał przez minimum 3 dni w tygodniu co najmniej przez 1 godzinę dziennie tak aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem sobót i niedziel oraz przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum, bądź zawezwania przez kierownika budowy).
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawezwania inspektora nadzoru na budowę w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OWNIBUD Kompleksowa Obsługa Inwestycji Budowlanych Karol Krause
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-271-02-19
7.3.3) Ulica: ul. Ownicka 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-441
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OWNIBUD Kompleksowa Obsługa Inwestycji Budowlanych Karol Krause
jakie przetargi wygrała firma
OWNIBUD Kompleksowa Obsługa Inwestycji Budowlanych Karol Krause
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-11INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej adaptacji budynku Rynek 21 we Wrześni na Bibliotekę Publiczną
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Wrocławia
- Remont zaplecza szatniowo - sanitarnego we Wrzesińskich Obiektach Sportowo - Rekreacyjnych
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Rewitalizacja skweru miejskiego przy ulicy Harcerskiej we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.