Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie – naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino [zamówienie z wolnej ręki]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 20 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie – naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gryfino [zamówienie z wolnej ręki]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e04bd01-d916-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00159670/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utrzymanie dróg leśnych w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1) PZP w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) PZP.
Uzasadnienie faktyczne: zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie podstawowym bez negocjacji. Możliwość udzielenia zamówienia „podobnego”, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP została przewidziana w SWZ dla zamówienia podstawowego (sygn. sp.: SA.270.2.9.2022) oraz ogłoszeniu o zamówieniu, opublikowanym w BZP pod numerem 2022/BZP 00162775/01 z dnia 17.05.2022 r. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości szacunkowej. Zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji na roboty budowlane, udzielono w dniu 27.06.2022 r. Wykonawcy Zakład Budowlany Andrzej Udziela z siedzibą w 34-452 Ochotnica Dolna, os. Kudowe 205A.
Przedmiot niniejszego zamówienia polegać będzie na powtórzeniu robót budowlanych - utrzymaniu dróg leśnych w związku z rzeczywistymi potrzebami na gruncie
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ee8db605-d5c9-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641127,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie - naprawa dróg leśnych, gruntowych, częściowo utwardzonych oraz wbudowanie na odcinkach najbardziej uszkodzonych destruktu betonowego i kruszywa łamanego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych w szczególności cząstkową naprawę dróg i szlaków operacyjnych tj. bez korytowania, z wbudowaniem dostarczonego materiału w ubytkach drogi i koleinach, wyprofilowaniem i zagęszczeniem materiału z dostosowaniem do istniejącej niwelety drogi:
(1) naprawa odcinków drogowych destruktem betonowym (recykling betonowy) 0-63 mm /grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu/ - powierzchnia 17360 m2 .
(2) naprawa odcinków drogowych kruszywem łamanym 0-31,3 mm /grubość warstwy 7 cm po zagęszczeniu/ - powierzchnia 266 m2.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na terenie Nadleśnictwa Gryfino. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia nagłej potrzeby (np. w skutek utrzymujących się, długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych bądź innych sytuacji, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania), Zamawiający może dokonać przesunięć pomiędzy Leśnictwami
Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający określa wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego m.in. maszyn budowlanych
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
9. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiotu umowy gwarancji jakości
i rękojmi za wady (w zakresie głębokich kolein i wybojów) na okres 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788211,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Andrzej Udziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350022951
7.3.3) Ulica: os. Kudowe 205A
7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-452
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Udziela Andrzej ZAKŁAD BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
Udziela Andrzej ZAKŁAD BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788211,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia podstawowego: 2022/BZP 00226868/01
Ogłoszenie o wykonaniu umowy dla zamówienia podstawowego: 2023/BZP 00025456/01
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa płyt drogowych o wymiarach 300 cm x 150 cm x 15 cm do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Gryfinie
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w technologii na gorąco dróg gminnych na terenie Gminy Tłuszcz
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.