Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053802/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00123556/01 - Wynik z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b171304e-8a73-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021638/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni w parku przy Placu Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim w 2022 r.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
3. Dla części I zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z uwagi na planowaną przebudowę niektórych obszarów zieleni w parku przy Placu Kościuszki w okresie trwania umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wówczas pomniejszone proporcjonalnie o ilość metrów kwadratowych parku wyłączonych z usługi utrzymania i pielęgnacji zieleni. Zamawiający zastrzega, że łączna wartość usług wyłączonych z zakresu realizacji przedmiotu umowy nie może przekraczać 15% wartości pierwotnej umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia, w tym prawo do odszkodowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 83333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni w parku przy Placu Wolności w Konstantynowie Łódzkim w 2022 r.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni na skwerze Hubala przy ulicy Daszyńskiego/Sadowej/Sucharskiego w Konstantynowie Łódzkim w 2022 r.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 33884,26 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie koszenia trawników i rowów w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w 2022 r.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
3. Dla części IV, V i VI zamówienia Zamawiający określił szacunkowe ilości wykonywanych usług w trakcie realizacji umowy w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podane w Załączniku nr 2 do SWZ dane mają charakter orientacyjny, w związku z czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych wykonywanych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna ilość wykonywanych usług, nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 232933,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie korekty koron drzew w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w 2022 r.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
3. Dla części IV, V i VI zamówienia Zamawiający określił szacunkowe ilości wykonywanych usług w trakcie realizacji umowy w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podane w Załączniku nr 2 do SWZ dane mają charakter orientacyjny, w związku z czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych wykonywanych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna ilość wykonywanych usług, nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 57664,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nasadzeń drzew w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w 2022 r. wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem dla danej części zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ).
3. Dla części IV, V i VI zamówienia Zamawiający określił szacunkowe ilości wykonywanych usług w trakcie realizacji umowy w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podane w Załączniku nr 2 do SWZ dane mają charakter orientacyjny, w związku z czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych wykonywanych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna ilość wykonywanych usług, nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 184000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „CIS” S.C. Anna Skrzypczyńska, Beata Skrzypczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311405134
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 42
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie miasta Gostynina
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.