eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PielgrzymkaStaw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka - roboty odtworzeniowe



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Staw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka – roboty odtworzeniowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1

1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768775013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pielgrzymka.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.pielgrzymka.biz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Staw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka – roboty odtworzeniowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e18a4990-d7bf-4d57-a846-1c45f5fa37e6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249030/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Staw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka – prace odtworzeniowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków przyznanych w ramach operacji ”Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego „Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142257,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace odtworzeniowe w zakresie stawu położonego w parku zabytkowym w Twardocicach,
gmina Pielgrzymka. Park wraz ze stawem lokalizowany jest na nieruchomości: dz. nr 144/3 obręb 022603_2.0007
Twardocice.
Zamówienie obejmuje m.in. pogłębienie stawu, uformowanie i umocnienie skarp na nowo. W tym celu należy m.in.
spuszczenie wody, osuszenie dna stawu poprzez wykonanie bruzd spustowych, konserwacja urządzeń odprowadzających wodę ze stawu, usunięcie zakrzaczenia i zadrzewienia dna stawy, karczowanie korzeni w obrębie prowadzonej inwestycji.
Pogłębienie stawu należy wykonać do rzędnej 247,07 m n.p.m. Skarpy uformować w nachyleniu 1:2,5. Należy przyjąć
poziom napełnienie stawu wodą do rzędnej 248,47 m n.p.m. (średnio ok. 1,2 m). Skarpy stawu powyżej zakładanego lustra
wody należy zahumusować warstwą urodzajnej ziemi grubości ok. 10 cm i obsiać mieszanką traw. Po zakończeniu prac
teren wokół stawu uporządkować, zahumusować i również obsiać mieszanką traw.
Podstawowe parametry czaszy stawu:
- rzędna zwierciadła wody w stawie – 248,27 m n.p.m.,
- rzędna dna stawu – 247,07 m n.p.m.,
- głębokość wody – 1,2 m,
- powierzchnia całkowita stawu – 3 354 m2,
- powierzchnia zwierciadła wody – 2 740 m2,
- powierzchnia dna – 1 875 m2,
- nachylenie skarp stawu – 1:2,5 ,
- wyrównanie terenu wokół stawu do rzędnych terenu istniejącego.
Prace należy prowadzić z zachowaniem warunków wynikających z Decyzji nr 162/2024 z dnia 15 lutego 2024 r.
Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w szczególności działań które zapobiegną uszkodzeniu lub
zniszczeniu zabytku tj.:
- czasie prowadzenia prac objętych mniejszym pozwoleniem należy zachować ostrożność, by nie uszkodzić drzew i
krzewów a także innych elementów znajdujących się w pobliżu,
- należy ustanowić strefy ochronne dla drzew znajdujących się w pobliżu miejsca prowadzenia prac. Minimalna wielkość
strefy ochronnej powinna być równa obrysowi korony danego drzewa,
- w strefach ochronnych nie wolno lokalizować przejazdów dla pojazdów oraz składować urobku i materiałów budowlanych,
- na czas prowadzenia prac, w miejscach gdzie wymagany do prowadzonych prac jest ciężki sprzęt w pobliżu drzew należy
zastosować ogrodzenia ochronne drzew, które należy wznieść przed rozpoczęciem prac. Ogrodzenie należy wznieść w
odległości min. 1 m od pnia drzewa. Jeśli uwarunkowania terenu nie pozwalają na zachowanie tej odległości to należy
ogrodzenie dostosować do uwarunkowań terenowych,
- przed rozpoczęciem prac należy wyznaczyć trasy poruszania się sprzętu,
- w miejscach poruszania się sprzętu ciężkiego należy stosować drogi tymczasowe w celu ochrony gruntu np. z płyt LDPE,
- w czasie trwania prac ustanowione strefy ochronne i ogrodzenia drzew muszą być bezwzględnie uszanowane i
niemodyfikowane,
- w czasie trwania prac odsłonięte systemy korzeniowe drzew należy zabezpieczyć przed wysychaniem poprzez obłożenie
ich tkaniną a w czasie mrozów dodatkowo matą słomianą,
- na terenie parku zakazuje się składowania namułu,
- po zakończeniu prac w ramach uporządkowania terenu po robotach remontowych należy zastosowane zabezpieczenia
usunąć.
Szczegółowy opis zamówienia wskazany został w załączonej dokumentacji technicznej.
Prace prowadzone będą pod nadzorem dendrologicznym, konserwatorskim
i archeologicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne BBEDNARZ Martyna Bednarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112697989

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 251

7.3.4) Miejscowość: Wojcieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 59-550

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.