Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00191559/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane
usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt „CS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w Gminie Pyrzyce w ramach: F E na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC),Zaawansowane
usługi Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy, Projekt „CS”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3736616-ab94-412a-ab74-f16c88212041
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026685/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzetu i opragramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pyrzyce
1.3.3 Szkolenie z Cyberbezpieczeństwa oraz wdrożenie systemu i wykonanie audytu bezpieczeństwa w ramach "Cyberbezieczny samorząd" w Gminie Pyrzyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w Gminie Pyrzyce w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 –Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt z Wykonawcami, w
szczególności składanie zapytań,oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu
Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy
zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz 2) „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pyrzyc, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;
2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, email:
iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedziałki 800-1600, w pozostałe dni tygodnia w godzinach 700-1500;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn „Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” w
Gminie Pyrzyce w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego
„Cyberbezpieczny Samorząd”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OCiZK.271.1.2025.KJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup : 1. Serwer - 2 szt.
2. Macierz dyskowa – 1 sztuka.
3. Serwer do wykonywania kopii zapasowych – 1 sztuka.
4. Zarządzane urządzenia sieciowe z obsługą VLAN – 2 sztuki.
5. Zarządzane urządzenia sieciowe z obsługą VLAN – 2 sztuki.
6. Oprogramowanie serwera – 2 sztuki.
7.Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 20 licencji uniwersalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
79212000-3 - Usługi audytu
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1)Cena (całkowity koszt wykonania zamówienia)
2)Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów
przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 90% (maksymalnie do 90 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 90
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę” stanowi 10
możliwych do uzyskania punktów.
6. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
7. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W związku z zaistnieniem przesłanki o której mowa w art. 246 ust. 2 PZP możliwe było zastosowanie kryterium ceny jako
kryterium o wadze przekraczającej 60%, ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych
odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Oprogramowanie przeciwdziałające wyciekowi danych.
Oprogramowanie na licencji wieczystej z wsparciem na okres nieprzekraczający daty 30.06.2026 r. na minimum 145 stanowisk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1)Cena (całkowity koszt wykonania zamówienia)
2)Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów
przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 90% (maksymalnie do 90 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 90
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę” stanowi 10
możliwych do uzyskania punktów.
6. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
7. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W związku z zaistnieniem przesłanki o której mowa w art. 246 ust. 2 PZP możliwe było zastosowanie kryterium ceny jako
kryterium o wadze przekraczającej 60%, ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych
odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wdrożenie systemów teleinformatycznych.
2. Wirtualizacja serwerów i segmentacja sieci.
3. Wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych.
4. Wdrożenie systemów teleinformatycznych - Dostawa oraz wdrożenie oprogramowania typu SIEM + EDR
5. Wdrożenie systemów teleinformatycznych - Usługi wdrożeniowe oprogramowania przeciwdziałającego wyciekowi danych (DLP),
6. Utrzymanie systemów teleinformatycznych – 1 sztuka
7. Testy penetracyjne
8. Szkolenia powiązane z testami socjotechnicznymi
9. Warsztaty SZBI.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
79212000-3 - Usługi audytu
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1)Cena (całkowity koszt wykonania zamówienia)
2)Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów
przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 90% (maksymalnie do 90 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 90
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę” stanowi 10
możliwych do uzyskania punktów.
6. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
7. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W związku z zaistnieniem przesłanki o której mowa w art. 246 ust. 2 PZP możliwe było zastosowanie kryterium ceny jako
kryterium o wadze przekraczającej 60%, ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych
odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla kadry administracyjnej
2. Szkolenie z cyberbezpieczeństwa dla kadry informatycznej.
3. Szkolenie specjalistyczne dla kadry zarządzającej
4. Szkolenie specjalistyczne dla informatyków.
5. Szkolenie AD / wirtualizacja / kopie zapasowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1)Cena (całkowity koszt wykonania zamówienia)
2)Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów
przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 90% (maksymalnie do 90 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 90
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę” stanowi 10
możliwych do uzyskania punktów.
6. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
7. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W związku z zaistnieniem przesłanki o której mowa w art. 246 ust. 2 PZP możliwe było zastosowanie kryterium ceny jako
kryterium o wadze przekraczającej 60%, ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych
odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Agregat – 1 sztuka.
Agregat prądotwórczy ma być wykonany w obudowie zewnętrznej wyciszonej, panelowej umożliwiająca modyfikacje agregatu lub konwersję na urządzenie otwarte pokrytą proszkowo farbą epoksydową.
Solidna konstrukcja, która zapewnia łatwy dostęp do połączeń oraz części podczas przeglądów okresowych.
Dane wymiarowe:
Długość (L) mm 2200
Szerokość (W) mm 1020
Wysokość (H) mm 1292
Waga suchy (kg) 866 kg
Poziom hałasu
Poziom ciśnienia akustycznego z @ 1 m 75 dBA
Poziom ciśnienia akustycznego z @ 7 m 63 dBA
Agregat powinien być wyposażony w nowoczesny panel kontroli ze sterowaniem mikroprocesorowym z możliwością programowania podstawowych parametrów pracy.
Panel sterowania powinien być zabezpieczony zamykanymi drzwiami z przeszklonym wizjerem.
Agregat ma być wyposażony w nowoczesny silnik wysokoprężny zapewniający dobrą stabilizację częstotliwości i diagnostykę oraz w główne zabezpieczenie – wyłącznik kompaktowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1)Cena (całkowity koszt wykonania zamówienia)
2)Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosować zasadę, że oferta nieodrzucona, zawierająca najwyższą liczbę punktów
przyznanych według powyższych kryteriów, jest ofertą najkorzystniejszą.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
4. Przy ocenie ofert w kryterium „Cena” (C) punkty zostaną przyznane w poniższy sposób:
• Cena – znaczenie 90% (maksymalnie do 90 pkt)
• Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
• Punkty w kryterium „Cena” będą obliczane na podstawie wzoru:
C = CC min/ CC of x 90
gdzie:
C – punkty przyznane Wykonawcy w ramach kryterium „Cena”
CC min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert
CC of – cena brutto badanej ofert
• Do wzoru zostaną przyjęte ceny podane przez Wykonawców w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę” stanowi 10
możliwych do uzyskania punktów.
6. Sumaryczna liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:
W = C + E
gdzie:
W – łączna liczba punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach,
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”,
E – wartość punktowa kryterium „Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę”,
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
7. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W związku z zaistnieniem przesłanki o której mowa w art. 246 ust. 2 PZP możliwe było zastosowanie kryterium ceny jako
kryterium o wadze przekraczającej 60%, ze względu na określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych
odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjmowanie możliwości wykonania zamówienia poza godzinami 8.00-17.00 tj. przez całą dobę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:• nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych,
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowo ww.
warunku.
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa
szczegółowo ww. warunku.
• spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, w tym okresie realizuje, bądź zrealizował należycie co najmniej dwie usługi w zakresie
dostawy sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 500 000 złotych.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w niniejszym
postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do
oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz podmiotowych środków dowodowych: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej
oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,
aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
• Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tj.w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, przed upływem terminu składania
ofert, w co najmniej dwóch usług w zakresie dostawy sprzętu komputerowego na kwotę co namniej 500 000 złotych wraz z
dowodem należytego ich wykonania.
• Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania,
• Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeśli udowodni
zamawiającemu, że spełnił przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę
czynności o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i
szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy
Pzp, nie są wystarczające do wykazania rzetelności, zamawiający wykluczy wykonawcę.
• Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniach,
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu
potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w zestawieniu poniżej:
- do części 3 Zamówienia; ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management w zakresie projektowania, zrozumienia i
zastosowania najlepszych praktyk w zarządzaniu usługami informatycznymi;
- do części 3 Zamówienia; co najmniej dwa z trzech certyfikatów: Offensive Security Certified Professional (OSCP), Offensive
Security Certified Expert (OSCE), Certified Professional Penetration Tester (eCPPTv2) w zakresie testowania I weryfikacji
poprawności wdrażanych rozwiązań,
3. W odniesieniu do pozostałych przedmiotowych środków dowodowych zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki
dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.
4. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie
złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający
jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Postanowień pkt 4 SWZ nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia
postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z podwykonawców/
podmiotów trzecich/wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w zestawieniu poniżej:- do części 3 Zamówienia; co najmniej dwa z trzech certyfikatów: MS 50255 Managing, Maintaining, and Securing Your Networks Through Group Policy, SC-900 Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals, MS-55341 Installation, Storage, and Compute with Windows Server, w zakresie usług i rozwiązań opartych o środowisko Microsoft;
- do części 4 Zamówienia; ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management w zakresie projektowania, zrozumienia i zastosowania najlepszych praktyk w zarządzaniu usługami informatycznymi;
- do części 4 Zamówienia; co najmniej dwa z trzech certyfikatów: Offensive Security Certified Professional (OSCP), Offensive Security Certified Expert (OSCE), Certified Professional Penetration Tester (eCPPTv2) w zakresie testowania I weryfikacji poprawności wdrażanych rozwiązań,
3. W odniesieniu do pozostałych przedmiotowych środków dowodowych zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.
4. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W odniesieniu do pozostałych przedmiotowych środków dowodowych zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.4. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Postanowień pkt 4 SWZ nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian umowy określono w załączniku nr 2, 3,4, 5, 6 do SWZ - wzóry umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy zożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-16
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
- Remont chodnika w pasie drogi powiatowej nr 1572Z Brzesko - Bylice - Lipiany w miejscowości Brzesko, działki nr 830 i 841/3 w Brzesku
- "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Żabów "
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły "
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego dla budynku Urzędu Miasta w Czeladzi oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z montażem agregatu (SE-ZP.271.1.3.2025)
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.