eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PołaniecZakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062104

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea1d88d-8f28-48c9-87b5-eb0c3ffbd918

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038248/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu OSP Tursko Małe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zakup pojazdu oraz wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym”. współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 „Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. „Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144666

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO.271.46.2025.SOZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153998,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132532,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ratowniczo – gaśniczego wg warunków technicznych i ilości wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do SWZ, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i wyładunkiem.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. Zamówienie podzielone jest na 2 części: część 1 - wyposażenie służące ograniczeniu lub likwidacji zagrożeń.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
6. Zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5. „Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. „Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
Wymagania dodatkowe:
7. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
8. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 12, 18 bądź 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 101793,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ratowniczo – gaśniczego wg warunków technicznych i ilości wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do SWZ, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i wyładunkiem.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. Zamówienie podzielone jest na 2 części: część 2 - wyposażenie łodzi ratowniczej.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
6. Zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5. „Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. „Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
Wymagania dodatkowe:
7. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
8. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 12, 18 bądź 24 miesiące na cały przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 30738,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133425,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159186,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133425,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa-Tech Anna Różalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 866 168 23 60

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Domaradzice

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133425,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu w części 2 złożono 2 oferty, obie Zamawiający odrzucił, wobec czego postępowanie podlega unieważnieniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy LCG Sp. z o.o., ul. Zaleskiego 22, 43-400 Cieszyn.
Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający wymagał w rozdz. XX pkt 11.2 SWZ złożenia wraz z ofertą uzupełnionego i podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym bądź podpisem zaufanym załącznika „opis przedmiotu zamówienia”. Złożenie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika stanowić miało potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany był podać w załączniku producenta i model oferowanego sprzętu oraz potwierdzić spełnianie wymaganych parametrów. W/w Wykonawca nie złożył wraz z ofertą załącznika „opis przedmiotu zamówienia”, w związku z czym nie wskazał jaki sprzęt oferuje i nie wykazał, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Oferta Wykonawcy podlega więc odrzuceniu.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy FIRMA SORBA SOROKO ANDRZEJ, ul. Międzyrzecka 14H, 66-440 Skwierzyna.
Uzasadnienie prawne: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający wymagał potwierdzenia zgodności oferowanego sprzętu z określonymi przez siebie wymaganiami, poprzez wpisanie w kolumnie f załącznika „opis przedmiotu zamówienia” słów „spełnia” bądź opisanie zastosowanego rozwiązania, podanie parametrów technicznych. W pozycji 1.6 belka ostrzegawcza Zamawiający określił następujące wymagania: belka ostrzegawcza z sygnałem dźwiękowym. Wykonawca w kolumnie f wpisał „niskoprofilowa”. Brak jest słowa „spełnia”, natomiast parametr „niskoprofilowa” nie potwierdza czy zaoferowana belka posiada sygnał dźwiękowy.
W/w Wykonawca nie wykazał, że oferowana belka ostrzegawcza spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, jego oferta podlega więc odrzuceniu.
Ponadto, Wykonawca w pozycji 1.5 manetka do silnika wpisał wartość brutto „0”, cena jednostkowa brutto „w cenie silnika”. Zamawiający wymagał określenia ceny i wartości dla każdej pozycji opisu przedmiotu zamówienia, z uwagi na konieczność rozliczenia otrzymanego dofinasowania. Brak wskazania ceny na każdy z poszczególnych sprzętów uniemożliwi jego prawidłowe rozliczenie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.