Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126678/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00130703/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6023141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdccc8e9-c06f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej z podziałem na części (płyty betonowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126678/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2747P Jastrzębsko Stare – Boruja Kościelna polegająca na ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych.W zakres robót wchodzą m.in.:
1) Wytyczenie granic pasa drogowego, wytyczenie przebiegu jezdni, geodezja.
2) Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie budowy, oznakowanie tymczasowe itp.
3) Roboty rozbiórkowe, załadunek, transport itp.
4) Roboty ziemne, załadunek, transport, koryto, rowki, itp.
5) Dostosowanie podłoża do posadowienia projektowanych konstrukcji.
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
7) Wykonanie podsypek, podbudów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowych.
8) Wykonanie regulacji zaworów, studni, studzienek itp.
9) Roboty wykończeniowe ( odtworzenie poboczy, oznakowanie, obsianie trawą terenów zielonych, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami ( zał. A - OPZ ( projekt budowlany, przedmiary), zał. nr 7 – STWiOR, zał. 6 – istotne postanowienia umowy)
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 259782,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2748P Cicha Góra - Bukowiec polegająca na ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych.W zakres robót wchodzą m.in.:
1) Wytyczenie granic pasa drogowego, wytyczenie przebiegu jezdni, geodezja.
2) Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie budowy, oznakowanie tymczasowe itp.
3) Roboty rozbiórkowe, załadunek, transport itp.
4) Roboty ziemne, załadunek, transport, koryto, rowki, itp.
5) Dostosowanie podłoża do posadowienia projektowanych konstrukcji.
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
7) Wykonanie podsypek, podbudów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowych.
8) Wykonanie regulacji zaworów, studni, studzienek itp.
9) Roboty wykończeniowe ( odtworzenie poboczy, oznakowanie, obsianie trawą terenów zielonych, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami ( zał. B - OPZ ( projekt budowlany, przedmiary), zał. nr 7 – STWiOR, zał. 6 – istotne postanowienia umowy)
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 257724,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2751P Dakowy Mokre – granica powiatu polegająca na ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych.W zakres robót wchodzą m.in.:
1) Wytyczenie granic pasa drogowego, wytyczenie przebiegu jezdni, geodezja.
2) Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie budowy, oznakowanie tymczasowe itp.
3) Roboty rozbiórkowe, załadunek, transport itp.
4) Roboty ziemne, załadunek, transport, koryto, rowki, itp.
5) Dostosowanie podłoża do posadowienia projektowanych konstrukcji.
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
7) Wykonanie podsypek, podbudów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowych.
8) Wykonanie regulacji zaworów, studni, studzienek itp.
9) Roboty wykończeniowe ( odtworzenie poboczy, oznakowanie, obsianie trawą terenów zielonych, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami ( zał. C - OPZ ( projekt budowlany, przedmiary), zał. nr 7 – STWiOR, zał. 6 – istotne postanowienia umowy)
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 217008,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2735P Chmielinko - Bolewice polegająca na ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych.W zakres robót wchodzą m.in.:
1) Wytyczenie granic pasa drogowego, wytyczenie przebiegu jezdni, geodezja.
2) Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie budowy, oznakowanie tymczasowe itp.
3) Roboty rozbiórkowe, załadunek, transport itp.
4) Roboty ziemne, załadunek, transport, koryto, rowki, itp.
5) Dostosowanie podłoża do posadowienia projektowanych konstrukcji.
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
7) Wykonanie podsypek, podbudów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowych.
8) Wykonanie regulacji zaworów, studni, studzienek itp.
9) Roboty wykończeniowe ( odtworzenie poboczy, oznakowanie, obsianie trawą terenów zielonych, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami ( zał. D - OPZ ( projekt budowlany, przedmiary), zał. nr 7 – STWiOR, zał. 6 – istotne postanowienia umowy)
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 326700,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2716PP Michorzewko - Jastrzębniki polegająca na ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych.W zakres robót wchodzą m.in.:
1) Wytyczenie granic pasa drogowego, wytyczenie przebiegu jezdni, geodezja.
2) Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie budowy, oznakowanie tymczasowe itp.
3) Roboty rozbiórkowe, załadunek, transport itp.
4) Roboty ziemne, załadunek, transport, koryto, rowki, itp.
5) Dostosowanie podłoża do posadowienia projektowanych konstrukcji.
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
7) Wykonanie podsypek, podbudów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowych.
8) Wykonanie regulacji zaworów, studni, studzienek itp.
9) Roboty wykończeniowe ( odtworzenie poboczy, oznakowanie, obsianie trawą terenów zielonych, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami ( zał. E - OPZ ( projekt budowlany, przedmiary), zał. nr 7 – STWiOR, zał. 6 – istotne postanowienia umowy)
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 217247,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2736P Wąsowo - Władysławowo polegająca na ułożeniu nawierzchni z płyt betonowych.W zakres robót wchodzą m.in.:
1) Wytyczenie granic pasa drogowego, wytyczenie przebiegu jezdni, geodezja.
2) Roboty przygotowawcze, zabezpieczenie budowy, oznakowanie tymczasowe itp.
3) Roboty rozbiórkowe, załadunek, transport itp.
4) Roboty ziemne, załadunek, transport, koryto, rowki, itp.
5) Dostosowanie podłoża do posadowienia projektowanych konstrukcji.
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne.
7) Wykonanie podsypek, podbudów, warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowych.
8) Wykonanie regulacji zaworów, studni, studzienek itp.
9) Roboty wykończeniowe ( odtworzenie poboczy, oznakowanie, obsianie trawą terenów zielonych, uporządkowanie terenu, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają SWZ wraz z załącznikami ( zał. F - OPZ ( projekt budowlany, przedmiary), zał. nr 7 – STWiOR, zał. 6 – istotne postanowienia umowy)
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 326901,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342072,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434861,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342072,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 33
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace brukarskie i niektóre prace sprzętowe - ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342072,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333757,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521884,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333757,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 33
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace brukarskie i niektóre prace sprzętowe - ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333757,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304460,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374917,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304460,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 33
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace brukarskie i niektóre prace sprzętowe - ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304460,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446936,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531637,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446936,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wlkp.
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace brukarskie i niektóre prace sprzętowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446936,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303985,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318456,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303985,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 33
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace brukarskie i niektóre prace sprzętowe - ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303985,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446536,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446536,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446536,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTI Wojciech Skorupinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 367385487
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 33
7.3.4) Miejscowość: Świętno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-224
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace brukarskie i niektóre prace sprzętowe - ziemne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446536,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Róży"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe) - II postępowanie"
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki w Nowym Tomyślu"
- Usługi wsparcia dla dzieci przebywających w pieczy zastępczej, wychowanków oraz rodziców zastępczych, w ramach projektu pn: Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim.
- Remont sali sportowej Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika - działania remontowe planu naprawczego dla usunięcia przyczyn zużyć technicznych, użytkowych i środowiskowych
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- Budowa ul. Leśnej w Tolkmicku na działce Nr 365
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Wykonanie parkingu wraz z towarzyszącymi instalacjami na terenie PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie gminy Zatory
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.