eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry"Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej" 2025 - Koszenie traw i chwastów



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej” 2025 – Koszenie traw i chwastów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276288702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 54

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/zdp.tgory

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej” 2025 – Koszenie traw i chwastów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef325190-b0cf-4cff-ac1b-9da84bad3206

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034216/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.02c.13.03.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnogórskiego – Koszenie traw i chwastów
1.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia jest jednorodny i świadczony kompleksowo zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Niedokonanie podziału zamówienia na części nie ma wpływu na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto zapewniona zostaje w ten sposób jednolitość świadczenia oraz zwiększa się odpowiedzialność wykonawcy za rezultat końcowy Dzielenie zamówienia na części byłoby formalnie i finansowo nieopłacalne, gdyż oznaczałaby znaczący wzrost zaangażowania Zamawiającego do nadzoru i koordynacji nad realizacją zamówień oraz generowałoby dodatkowy, nieuzasadniony wzrost kosztów u Zamawiającego.
1.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
1.3 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa art.
214 ust. 1 pkt 7ustawy Pzp.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Koszenie traw i chwastów
Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym, rowach, skarpach, pasach rozdziału i wysepkach w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach zgodnie z zaleceniami cząstkowymi i wytycznymi Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie koszenia na całej szerokości pobocza tj. na skarpie, przeciwskarpie rowu lub zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (wykaz dróg i zakres koszenia na poszczególnych drogach zawiera załącznik nr 5.
b) Wykonawca przystąpi do koszenia wskazanego zakresu po pisemnym (przesyłanym drogą elektroniczną) wezwaniu przez Zamawiającego.
c) Koszenie należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 12 dni roboczych od daty wskazanej w zleceniu jako rozpoczęcie koszenia wyznaczonych odcinków pasa drogowego.
d) Nazwa(y) i kod(y) Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77312000-0- Usługi usuwania chwastów
77314100- Usługi w zakresie trawników

e) Nazwa(y) i kod(y) Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000 Usługi usuwania chwastów
77314100 Usługi w zakresie trawników
77342000 Przycinanie żywopłotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297069,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333907,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297069,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bilpol - Kużaj Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270017717

7.3.4) Miejscowość: Koszęcin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297069,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.