Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173420/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi eksperckiej w zakresie rozliczenia projektu „Skarbiec Dziedzictwa”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278623
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Parkowa 25
1.4.2.) Miejscowość: Chorzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 241 07 18
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumgpe-chorzow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgpe-chorzow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182788
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00173420
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) w okresie ostatnich siedmiu lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę rozliczenia projektu infrastrukturalnego dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, realizowanego w sposób ciągły, o wartości projektu co najmniej 20 milionów złotych brutto, z podaniem daty wykonania i nazwy podmiotu na rzecz, którego została lub jest wykonywana;
b) w okresie ostatnich siedmiu lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę rozliczenia projektu dofinansowanego z co najmniej dwóch źródeł w tym w formie dotacji celowej, o łącznej wartości projektu co najmniej 20 milionów złotych brutto,
z podaniem daty i nazwy podmiotu, na którego rzecz została lub jest wykonywana.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi przedłożyć stosowny wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług wraz z potwierdzeniem, że usługi te były lub są wykonywane należycie. Potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające powyższe.
Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, tj.:
a) Jedną osobą na stanowisku: Specjalista/Koordynator ds. projektu w zakresie rozliczeń (Opiekun) lub równoważnym, która posiada wykształcenie wyższe w zakresie funduszy europejskich, zarządzania lub ekonomicznych i posiada ważny certyfikat PRINC2 lub równoważny, z doświadczeniem zawodowym w rozliczaniu co najmniej dwóch projektów inwestycyjnych współfinansowanych z funduszy unijnych o wartości każdego z nich w wysokości minimum: 5 000 000,00zł brutto.
UWAGA:
Jeżeli usługi są wykonywane nadal, wartość wykonanej/ zrealizowanej części usługi nie może być niższa od kwoty wskazanej powyżej, wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) Jedną osobą na stanowisku Specjalisty ds. rachunkowości lub równoważnym, która posiada: wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, z doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy realizacji co najmniej dwóch projektów (rozumiane jako dwie umowy/zamówienia), inwestycyjnych współfinansowanych z funduszy unijnych o wartości każdego z nich w wysokości minimum: 5 000 000,00zł brutto.
UWAGA:
Jeżeli usługi są wykonywane nadal, wartość wykonanej/ zrealizowanej części usługi nie może być niższa od kwoty wskazanej powyżej, wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) w okresie ostatnich siedmiu lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę rozliczenia projektu infrastrukturalnego dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, realizowanego w sposób ciągły, o wartości projektu co najmniej 20 milionów złotych brutto, z podaniem daty wykonania i nazwy podmiotu na rzecz, którego została lub jest wykonywana;
b) w okresie ostatnich siedmiu lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę rozliczenia projektu dofinansowanego z co najmniej dwóch źródeł w tym w formie dotacji celowej, o łącznej wartości projektu co najmniej 20 milionów złotych brutto,
z podaniem daty i nazwy podmiotu, na którego rzecz została lub jest wykonywana.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca musi przedłożyć stosowny wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług wraz z potwierdzeniem, że usługi te były lub są wykonywane należycie. Potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające powyższe.
Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usług, tj.:
a) Jedną osobą na stanowisku: Specjalista/Koordynator ds. projektu w zakresie rozliczeń (Opiekun) lub równoważnym, która posiada wykształcenie wyższe w zakresie funduszy europejskich, zarządzania lub ekonomicznych i posiada ważny certyfikat PRINC2 lub równoważny, z doświadczeniem zawodowym w rozliczaniu co najmniej dwóch projektów inwestycyjnych współfinansowanych z funduszy unijnych o wartości każdego z nich w wysokości minimum: 5 000 000,00zł brutto.
UWAGA:
Jeżeli usługi są wykonywane nadal, wartość wykonanej/ zrealizowanej części usługi nie może być niższa od kwoty wskazanej powyżej, wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
b) Jedną osobą na stanowisku Specjalisty ds. rachunkowości lub równoważnym, która posiada: wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, z doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy realizacji co najmniej dwóch projektów (rozumiane jako dwie umowy/zamówienia), inwestycyjnych współfinansowanych z funduszy unijnych o wartości każdego z nich w wysokości minimum: 5 000 000,00zł brutto.
UWAGA:
Jeżeli usługi są wykonywane nadal, wartość wykonanej/ zrealizowanej części usługi nie może być niższa od kwoty wskazanej powyżej, wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-10 10:00
Po zmianie:
2025-04-14 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-10 10:15
Po zmianie:
2025-04-14 12:15
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy ulic na terenie Gminy Czempiń.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na zadaniu pn.: "Budowa budynku administracyjno - biurowego w m. Białystok"(sprawa nr 12/ZP/WTiZ/25)
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa modernizacja Oddziału Neurologii wraz z Pododdziałem Leczenia Udarów Mózgu w budynku Szpitala przy ul. Skarbowej 1" (II)
- Budowa dróg gminnych w m. Pozezdrze - wykonanie dokumentacji projektowej
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.