Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00676579/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00020012/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10419411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d39d296-e39a-4b16-ae0c-8f65ea4a9282
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa odczynników chemicznych
1.2.17 Dostawa materiaów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/83/24/MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298773,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 15807,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wzorców dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 42106,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do HPLC dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2361,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów do chromatografów gazowych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 78688,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów do chromatografów gazowych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 87422,25 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów (probówki, pipety, nakrętki) dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 24766,05 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów (paski, papierki) dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3100,83 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów (końcówki do pipet, probówek) dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3813,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów (cylindry, zlewki, lejki, szpatułki, itp.) dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 18188,01 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów (fiolki, filtry, kolumienki) dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 22404,45 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów myjących, dezynfekujących dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4034,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów daktyloskopijnych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 12659,16 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy testów do wykrywania materiałów wybuchowych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2706,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wzorców substancji dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11801,85 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do genetyki dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 12590,28 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy Zestawu multipleksowego do ilościowego oznaczania ludzkiego DNA techniką „real time PCR” Quatifiler Human Plus dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 8634,60 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników do genetyki do aparatu AB3500 dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6917,52 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynnika Nucleospin Tissue - stosowanego w kryminalistyce i medycynie sądowej do izolacji DNAdla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3694,71 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy 2-Propoanol ACS reagent B≥99,5% dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Łodzi, których minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2 do SWZ (odpowiednio do numeru części).2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego dla poszczególnych części – załącznik nr 2.1-2.19 do SWZ.
5. Ustalone w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment – zgodnej z treścią opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w załącznikach nr 2.1-2.19 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniami lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu.
8. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, taki jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. Wszystkie etykiety opisowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
9. W przypadku asortymentu wymagającego sterylność, opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność.
10. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: do LK KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2159,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18344,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23105,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18344,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18344,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 02.04.2025 r. Wykonawca Tusnovics Instruments Sp. z o.o. przesłał do Zamawiającego drogą elektroniczną pismo, w którym poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy .
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
W związku z regulacjami zawartymi w art. 263 ustawy Pzp Komisja przetargowa proponuje jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52262,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52262,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52262,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3456,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14883,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3456,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75497,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75497,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75497,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI” E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181788600
7.3.4) Miejscowość: Izabelin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75497,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonując wstępnej analizy złożonych w postępowaniu ofert dla części 5 stwierdził, że ww. postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia.
Zgodnie z zapisami Formularza asortymentowo-cenowego – zał. nr 2.5 do SWZ, w którym to wskazano minimalne parametry oraz wymagania funkcjonalne, w poz. nr 8, zawarty był błąd. Zamawiający w tej pozycji napisał: „Zatyczki z szarej gumy butylowej 20 mm, pasujące do fiolek szklanych z pozycji nr 7, konfekcjonowane po 100 szt./op”. Zapis ten jest na tyle nieprecyzyjny, iż został różnie zinterpretowany przez Wykonawców, co spowodowane było brakiem doprecyzowania przez Zamawiającego parametrów zatyczki a konkretnie jej budowy. Opis jednoznaczny to opis precyzyjnie określony, niebudzący wątpliwości natomiast opis wyczerpujący to opis przedstawiający przedmiot zamówienia w sposób wszechstronny i szczegółowy. A jak wynika z zapisów art. 99 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Nadto, opis powinien w sposób rzeczywisty oddawać potrzeby Zamawiającego w odniesieniu do wymagań stawianych dla prawidłowej realizacji zamówienia, które to wymagania winny uwzględniać rzeczywiste potrzeby i możliwości Zamawiającego. Skutkiem nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego jest fakt, że zaoferowane w poszczególnych ofertach zatyczki różnią się swoją budową a to powoduje, że złożone oferty są nieporównywalne.
Na tym etapie postępowania, tj. po terminie otwarcia złożonych ofert - wada Opisu Przedmiotu Zamówienia ma nieusuwalny charakter.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19297,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19297,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19297,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132712844
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI" E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19297,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3293,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6979,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3293,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3293,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 977,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
jakie przetargi wygrała firma
Labindex Spółka Cywilna Marcin Grzelka Michalis Stambuldzys
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8410,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50747,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8410,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8410,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2533,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3280,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2533,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2533,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4108,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10602,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4108,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4108,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla części nr 12 do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
dla części nr 13 do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15835,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15835,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15835,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tusnovics Instruments Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771783747
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15835,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171629,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171629,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171629,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171629,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62486,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62486,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62486,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62486,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania złożono jedną ofertę, którą odrzucono na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2936,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2936,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2936,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA LAB A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242445688
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2936,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TUSNOVICS INSTRUMENTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup wraz z dostawą - 1 szt. kosiarki wysięgnikowej dla RDW Piotrków Tryb. - 1 szt. rębaka do gałęzi dla RDW Łowicz - 2 szt. kosiarek bijakowych dla RDW Bełchatów i RDW Łowicz"
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa 4 zestawów tokenów do analizy danych surowych z plików FASTQ
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- 8/ZP/2025 Najem dystrybutorów wody wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek oraz materiałów zużywalnych do (...)
- TPm-32/25 Sukcesywna dostawa drobnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 2 części.
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych dla Wydziału Chemicznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Zakup i sukcesywna dostawa środków kontrastowych dla grupy zakupowej prowadzonej przez Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.