Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00116913/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym do zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym do zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82c2f9a8-645c-4f23-a6d7-fe5c1db5a044
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037718/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa ulicy Jaśminowej w Lucynowie Dużym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPF.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 446940,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych.
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o nawierzchni z kostki brukowej o łącznej długości 211,0 m w tym odcinek o długości 82,00 m o szerokości pasa drogowego 5,0 m, odcinek o długości 129,00 m o szerokości jezdni 5,0 m i szerokości pasa drogowego 8,0 m
Zakres zadania obejmuje m.in.:
1.1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne;
1.2. okrawężnikowanie;
1.3. wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, typ behaton gr. 8 cm, kolor szary, na posypce cementowo-piaskowej – 921,75 m2; + nawierzchnia progu zwalniającego 45,0 m2;
1.4. wykonanie zjazdów do posesji (kolor grafitowy) oraz dojść do furtek (kolor szary) o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm, typ Holland na posypce cementowo - piaskowej - 82,30 m2,(zjazdy) 9,6 m2 (dojścia);
1.5. wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych JOMB z wypełnieniem otworów kruszywem kamiennym - 209,50 m2;
1.6. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12 x 25 cm na posypce cementowo - piaskowej na ławie betonowej z oporem 554,70 m; Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 m na posypce cementowo - piaskowej na ławie betonowej z oporem 20,00 m;
1.7. Wykonanie poboczy o nawierzchni z kruszyw
1.8. wprowadzenie stałej organizacji ruchu, pionowe znaki drogowe: słupki z rur stalowych – 7 szt., tablice – 9 szt.;
1.9. Przebudowa zjazdu z odtworzeniem nawierzchni z kostki z odzysku – 20,00 m2;
1.10. prace wykończeniowe:
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
- wykonanie trawników 180,00 m;
Uwagi:
1. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót.
2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi.
3. Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji przyległych do budowanej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386847,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900299,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386847,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Techniczno - Hadlowych EKO-BUD Eugeniusz Pogorzelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621012799
7.3.3) Ulica: Serocka 32a/1
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386847,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego
- Modernizacja krytej pływalni ' Błękitna' w Wyszkowie - modernizacja stacji uzdatniania wody na nieckach basenowych' w formie ' zaprojektuj i wybuduj'
- Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej na obszarze powiatu wyszkowskiego obejmującego gminy: (...) i jego realizacja.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont destruktem asfaltobetonowym dróg na terenie Gminy Promna
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Wieruszowie
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.