Og³oszenie z dnia 2021-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00266231/01 - Wynik z dnia 2021-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Projektowanie dróg gminnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 512-58-00
1.5.8.) Numer faksu: 22 512-58-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Projektowanie dróg gminnych”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f96f2b25-1611-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00182955
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001960/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Projektowanie dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar przesy³anych plików: 150MB.
Szczegó³owe instrukcje dla wykonawców znajduj± siê na stronie: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Regulamin systemu teleinformatycznego dostêpny jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostêpna jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wroc³aw. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn±, tel.: +48 71 787 35 34; email: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z wykonywaniem zadañ publicznych jest Wójt Gminy Wi±zowa z siedzib± w Wi±zownie ul. Lubelska 59, 05-462 Wi±zowna;
2) Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Wi±zowna mo¿na kontaktowaæ siê pod numerem telefonu 22 51-25-856, email: iod@wiazowna.pl, lub pisemnie na adres urzêdu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniami o udzielenie zamówieñ publicznych prowadzonych w trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a ³±cznie z okresem archiwizacji 5 lat;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z ustawy Pzp.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.22.2021.JS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ I: Wykonanie dokumentacji projektowej do przebudowy dróg gminnych:
a) drogi gminnej o numerze 270825W z odcinkiem drogi wewnêtrznej ulicy Kwitn±cej Jab³oni w Duchnowie na dzia³kach ew. nr 493/2, 492 obrêb nr 0005 Duchnów gm. Wi±zowna, powiat otwocki (Wytyczne Zamawiaj±cego dla zakresu prac projektowych zosta³y okre¶lone w za³±czniku – Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym),
b) odcinka ulicy Nizinnej w Duchnowie, drogi gminnej o numerze 270828W na dzia³ce ew. nr 783/2 obrêb nr 0005 Duchnów gm. Wi±zowna, powiat otwocki (Wytyczne Zamawiaj±cego dla zakresu prac projektowych zosta³y okre¶lone w za³±czniku – Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym),
c) odcinka ulicy Nowej w Kruszówcu, drogi gminnej bez numeru - dawnej drogi powiatowej nr 2712W na dzia³ce ew. nr 114 obrêb nr 0013 Kruszówiec gm. Wi±zowna, powiat otwocki (Wytyczne Zamawiaj±cego dla zakresu prac projektowych zosta³y okre¶lone w za³±czniku – Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Czê¶æ II: Wykonanie dokumentacji projektowej do przebudowy dróg wewnêtrznych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wi±zowna:
a) ulicy Ksiê¿ycowej w Duchnowie na dzia³ce ew. nr 324 obrêb nr 0005 Duchnów gm. Wi±zowna, powiat otwocki (Wytyczne Zamawiaj±cego dla zakresu prac projektowych zosta³y okre¶lone w za³±czniku – Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym),
b) ulicy Zgodnej w Duchnowie na dzia³kach ew. nr: 406/3, 270/4, 406/1 i 376 obrêb nr 0005 Duchnów gm. Wi±zowna, powiat otwocki (Wytyczne Zamawiaj±cego dla zakresu prac projektowych zosta³y okre¶lone w za³±czniku – Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym),
c) odcinka ulicy Rzeki w Woli Karczewskiej na dzia³ce ew. nr 356 obrêb nr 0024 Wola Karczewska gm. Wi±zowna, powiat otwocki (Wytyczne Zamawiaj±cego dla zakresu prac projektowych zosta³y okre¶lone w za³±czniku – Programie Funkcjonalno- U¿ytkowym).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
- wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie (2) zrealizowane us³ugi polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej dla realizacji robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej o warto¶ci realizowanej us³ugi brutto nie mniejszej ni¿ 20.000,00 z³ brutto ka¿da;- skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobê osob±, która posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w projektowaniu obiektów drogowych i posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Osoba ta powinna posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwej izbie samorz±du zawodowego;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± nale¿ycie wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonywaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa powy¿ej w pkt. 1 ppkt.2) d) tiret pierwszy i drugi SWZ zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy, stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ korzystne dla siebie zmiany w zakresie jako¶ci lub innych parametrów technicznych charakterystycznych dla danego obiektu w tym zmianê technologii ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie produktu z rynku), je¿eli zmiany te nie wp³yn± na termin wykonania prac i nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.2. Zamawiaj±cy, po wyra¿eniu zgody, dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w przypadku:
1) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego;
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
2) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany, w tym w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, zwi±zana ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT),
4) zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych charakter tzw. „si³y wy¿szej” w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
5) wyst±pienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczno¶ci, nie powsta³ych z winy Wykonawcy,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-23 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-22
INNE PRZETARGI WI¡ZOWNA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ i us³uga dystrybucji) do Oddzia³ów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spó³ka z o.o. w Zagórzu
- Sta³y przewóz uczniów Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Zagórzu z oddzia³ów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
wiêcej: przetargi WI¡ZOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej do zadania pn. "Dostosowanie o¶rodka "Krucze Ska³y" w Karpaczu do potrzeb szkoleniowych S³u¿by Wiêziennej
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposa¿eniem
- Zaprojektuj i wybuduj: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegaj±cych na rozp³ytowaniu nawierzchni w ramach realizacji bud¿etów obywatelskich
- (06A) Wymiana wagi samochodowej wyjazdowej na now± wraz z optymalizacj± systemów komunikacji i wa¿enia
- Weryfik. dokume. bud., udzia³ w przygot. i przepr. post. przetarg. na wyboru wyk. robót bud. w ramach zad. pn. Dokoñcz.realizacji inwest. pn. Budowa budynku dydakt. Instyt. Nauk Med. PANS w Che³mie
- U/14/2025 Opracowanie projektu technicznego dla przebudowy stacji elektroenergetycznej WSP-1/OPC 20352
wiêcej: Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.