Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Suwałki: Dostawa materiałów zespalających złamania kości, żel do USG, maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 200182 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zespalających złamania kości, żel do USG, maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zespalających złamania kości ,żel do USG ,maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy. (CPV: 33.19.00.00-8).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2.3.wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 2.4.katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). 3.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 3.2.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3.3.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3.4.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital
Wojewódzki w Suwałkach
ul. Szpitalna 60
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet IMateriały zespalające złamania kości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź udowy uniwersalny śr.9-13mm, L=180-480mm stalowy, kaniulowy lub lity-spełniający warunki gwożdzia kompresyjnego, rekonstrukcyjnego i odkolanowego.Celownik zapewniający blokowanie gwożdzia w odcinku dalszym w dwóch prostopadłych płaszczyznach Szt. 20 Gwóźdź piszczelowy z kompresją śr. 8-12mm, L=270-390mm stalowy, kaniulowany lub lity. Przekrój poprzeczny gwożdzia zbliżony kształtem do trójkąta zapewniający obniżenie ciśnienia śródszpikowego w trakcie implantacji. Szt. 50 Gwóźdź krętarzowy Gamma śr. 8-12mm, L = 200-420mm lity lub kaniulowany blokujący w części bliższej z śrubami śr. 11 i 6,5Szt. 5 Gwóźdź ramienny z kompresją śr. 6-9mm, L=180-320mm stalowy, kaniulowany lub lity. W części dalszej min. 4 otwory regulujące zapewniające co najmniej dwupłaszczyznową stabilizację. Szt. 15 Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny tytanowy L lub P dł.340-440mm, śr. 10-12mm. Komplet-śruby blokujące, zaślepiające, śruba kompresyjna Szt.5 Wkręt blokujący fi 3,5mm, L=16-50mmSzt. 10 Wkręt blokujący lub trzonowy śr. 4,5mm, L=20-70mm Szt.300 Wkręt blokujący lub rekonstrukcyjny śr.6,5mm, L=40-110mm Szt. 10 Śruba zespalająca śr. 6,5mm, L=70-120mm Szt.2 Śruba zespalająca kaniulowa śr. 11mm, L=70-120mm Szt.5 Zestaw blokujący L=50-105mm Szt.4 Śruba kompresyjna/zaślepiająca do w/w gwoździ Szt.95 Płyta ustalająca DHS/DCS samodociskowa-część szyjkowa 25/38mm.Standardowe o długości płyt DHS od 68mm dla płyty 2 otw. Do 356mm dla płyty 20otw. Kąt szyjkowy dziale 135 lub 145 st. Zakres długości płyt DCS od 86mm dla płyty 4 otw. do 342mm dla płyty 20 otw. Szt.80 Śruba zespalająca śr. 12,5 lub 16,0mm, długość gwintu 1827mm Szt.80 Śruba kompresyjna Szt.80 Płytka kłykciowa piszczelowa - lewa lub prawa Szt.10 Płytka piszczelowa - szeroka lub wąska, lewa lub prawa Szt.10 Płytka kształtowa wąska Ltytanowa, blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej. W części nasadowej 6 otworów blokowanych o wielokierunkowym ustawieniu w celu pewnej stabilizacji odłamów blokowanych. Otwory blokowane posiadają oporową część stożkową oraz gwintowaną walcową Szt.5 Płytka rekonstrukcyjna blokowana 4-10 otworów Szt.6 Płytka prosta blokowana, wąska z ograniczonym kontaktem 5-10 otworów Szt.5 Płytka kształtowa tytanowa, blokowana do bliższej nasady kości ramiennej. W części trzonowej 3-6 otworów. W części nasadowej 9 otworów blokowanych o wielokierunkowym ustawieniu w celu pewnej stabilizacji odłamów blokowanych. Zakończenie części trzonowej płytki odpowiednio wyprofilowane do wprowadzenia płytki metodą minimalnego cięcia Szt.6 Płytka blokowana obojczyka z hakiem, prawa i lewa 4-7 otworów Szt.10 Wkręt blokowany tytanowy, korowy z gwintowaną główką śr. 3,5mm Szt.200 Wkręt korowy tytanowy samogwintujący śr. 3,5mm Szt.40 Płytka AO szeroka gruba 8-14 otworów Szt.20 Płytka rynnowa ?, 1/3, 4-7 otworów Szt.15 Płytka T do szyjki kości ramiennej 3-5 otworów Szt.20 Wkręt korowy śr. 2,7mm - samogwintujący Szt.10 Wkręt korowy śr. 3,5mm - samogwintujący Szt.10 Wkręt korowy śr. 4,5mm - samogwintujący Szt.600 Wkręt gąbczasty 6,5mm - pełny gwint lub 16/32 mm Szt.150 Wkręt kostny śr. 4,5mm - samogwintujący Szt.20 Wkręt łódkowaty śr. 3,5-4,0 mm- samogwintujący Szt.5 Wkręt kaniulowy gąbczasty śr. 4,5 i 5,0 mm - pełny gwint lub 5-16mm Szt.30 Szpilka prowadzącz DHS 2,5/230 Szt.10 Podkładki do w/w wkrętów Szt.30 Wiertła spiralne śr. 3,2; 4,5 dł. 150-250mm Szt.15 Wiertła kaniulowe śr. 1,5-4,5mm Szt.2 Wkrętak sześciokątny kaniulowy śr. 2,5-5,0mm Szt.2 Rozwiertak szpikowy giętki 6,0 - 15,0 mm Szt.2 Drut prowadzący rozwiertak - prosty 2,5-4,0 mm, L=600-1000mm Szt.4 Drut Kirschnera śr. 1,0-3,0mm dł150- 310mm Szt.730 Drut Kirschnera gwintowany śr. 2,0-3,0mm dł 150-250mm Szt.20 Drut plastyczny o średnicy 0,6mm 1,5mm x 10mb Szt.5 Drut kostny o średnicy 0,6mm- 1,2mm x10mb Szt.5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet IIżel do USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do USG op=0,5 litra Op. 800 Żel do USG op=5 litrów Op.10 Żel do echokardiografu typu Parker Aguasonic op=5l Op.8 Zel do USG 0,5 litra do elektrokardiologii Op.30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Maty podłogowe antybakteryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mata przeciwpyłowa do stosowania w obszarach wzmożonego reżimu sanitarnego: Zastępują tradycyjne wycieraczki - Zbierają kurz i zanieczyszczenia z obuwia kół wózków transportowych - Możliwość przeklejenia/bez dodatkowych ram/do podłoża poprzez winilowe podłoże - Akrylowy klej zawiera środek bakteriologiczny - arkusze usuwa się w momencie kiedy przestają się kleić, łatwa wizualna ocena zanieczyszczenia/kolor biały/ - nie utrudnia przemieszczenia sprzętu +/- 2,5mm grubości, - prosty montaż dzięki naprzemiennej numeracji możliwość określenia liczby pozostałych arkuszy wymiary: 45x115 cm Szt.40 j.w. 60 x 115cm Szt.120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE AKCESORIÓW DO KARDIOMONITORÓW PRODUKCJI PHILIPS ORAZ KART DO MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
- Dzierżawa mieszalnika przeznaczonego do produkcji mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z zakupem przewodów i opakowań na gotowe mieszaniny
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa sprzętu wyposażenia medycznego: podestów operacyjnych, stolików chirurgicznych, opatrunkowych, wózków medycznych i innych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji.
- SZP.221-20.2024 Dostawa urządzeń medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.