eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa materiałów zespalających złamania kości, żel do USG, maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Suwałki: Dostawa materiałów zespalających złamania kości, żel do USG, maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 200182 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zespalających złamania kości, żel do USG, maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zespalających złamania kości ,żel do USG ,maty podłogowe antybakteryjne ujęte w Pakietach I-III dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy. (CPV: 33.19.00.00-8).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 4 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2.3.wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 2.4.katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). 3.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 3.2.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3.3.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 3.4.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet IMateriały zespalające złamania kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź udowy uniwersalny śr.9-13mm, L=180-480mm stalowy, kaniulowy lub lity-spełniający warunki gwożdzia kompresyjnego, rekonstrukcyjnego i odkolanowego.Celownik zapewniający blokowanie gwożdzia w odcinku dalszym w dwóch prostopadłych płaszczyznach Szt. 20 Gwóźdź piszczelowy z kompresją śr. 8-12mm, L=270-390mm stalowy, kaniulowany lub lity. Przekrój poprzeczny gwożdzia zbliżony kształtem do trójkąta zapewniający obniżenie ciśnienia śródszpikowego w trakcie implantacji. Szt. 50 Gwóźdź krętarzowy Gamma śr. 8-12mm, L = 200-420mm lity lub kaniulowany blokujący w części bliższej z śrubami śr. 11 i 6,5Szt. 5 Gwóźdź ramienny z kompresją śr. 6-9mm, L=180-320mm stalowy, kaniulowany lub lity. W części dalszej min. 4 otwory regulujące zapewniające co najmniej dwupłaszczyznową stabilizację. Szt. 15 Gwóźdź śródszpikowy udowy anatomiczny tytanowy L lub P dł.340-440mm, śr. 10-12mm. Komplet-śruby blokujące, zaślepiające, śruba kompresyjna Szt.5 Wkręt blokujący fi 3,5mm, L=16-50mmSzt. 10 Wkręt blokujący lub trzonowy śr. 4,5mm, L=20-70mm Szt.300 Wkręt blokujący lub rekonstrukcyjny śr.6,5mm, L=40-110mm Szt. 10 Śruba zespalająca śr. 6,5mm, L=70-120mm Szt.2 Śruba zespalająca kaniulowa śr. 11mm, L=70-120mm Szt.5 Zestaw blokujący L=50-105mm Szt.4 Śruba kompresyjna/zaślepiająca do w/w gwoździ Szt.95 Płyta ustalająca DHS/DCS samodociskowa-część szyjkowa 25/38mm.Standardowe o długości płyt DHS od 68mm dla płyty 2 otw. Do 356mm dla płyty 20otw. Kąt szyjkowy dziale 135 lub 145 st. Zakres długości płyt DCS od 86mm dla płyty 4 otw. do 342mm dla płyty 20 otw. Szt.80 Śruba zespalająca śr. 12,5 lub 16,0mm, długość gwintu 1827mm Szt.80 Śruba kompresyjna Szt.80 Płytka kłykciowa piszczelowa - lewa lub prawa Szt.10 Płytka piszczelowa - szeroka lub wąska, lewa lub prawa Szt.10 Płytka kształtowa wąska Ltytanowa, blokowana, do bliższej nasady kości piszczelowej, zakładana od strony bocznej. W części nasadowej 6 otworów blokowanych o wielokierunkowym ustawieniu w celu pewnej stabilizacji odłamów blokowanych. Otwory blokowane posiadają oporową część stożkową oraz gwintowaną walcową Szt.5 Płytka rekonstrukcyjna blokowana 4-10 otworów Szt.6 Płytka prosta blokowana, wąska z ograniczonym kontaktem 5-10 otworów Szt.5 Płytka kształtowa tytanowa, blokowana do bliższej nasady kości ramiennej. W części trzonowej 3-6 otworów. W części nasadowej 9 otworów blokowanych o wielokierunkowym ustawieniu w celu pewnej stabilizacji odłamów blokowanych. Zakończenie części trzonowej płytki odpowiednio wyprofilowane do wprowadzenia płytki metodą minimalnego cięcia Szt.6 Płytka blokowana obojczyka z hakiem, prawa i lewa 4-7 otworów Szt.10 Wkręt blokowany tytanowy, korowy z gwintowaną główką śr. 3,5mm Szt.200 Wkręt korowy tytanowy samogwintujący śr. 3,5mm Szt.40 Płytka AO szeroka gruba 8-14 otworów Szt.20 Płytka rynnowa ?, 1/3, 4-7 otworów Szt.15 Płytka T do szyjki kości ramiennej 3-5 otworów Szt.20 Wkręt korowy śr. 2,7mm - samogwintujący Szt.10 Wkręt korowy śr. 3,5mm - samogwintujący Szt.10 Wkręt korowy śr. 4,5mm - samogwintujący Szt.600 Wkręt gąbczasty 6,5mm - pełny gwint lub 16/32 mm Szt.150 Wkręt kostny śr. 4,5mm - samogwintujący Szt.20 Wkręt łódkowaty śr. 3,5-4,0 mm- samogwintujący Szt.5 Wkręt kaniulowy gąbczasty śr. 4,5 i 5,0 mm - pełny gwint lub 5-16mm Szt.30 Szpilka prowadzącz DHS 2,5/230 Szt.10 Podkładki do w/w wkrętów Szt.30 Wiertła spiralne śr. 3,2; 4,5 dł. 150-250mm Szt.15 Wiertła kaniulowe śr. 1,5-4,5mm Szt.2 Wkrętak sześciokątny kaniulowy śr. 2,5-5,0mm Szt.2 Rozwiertak szpikowy giętki 6,0 - 15,0 mm Szt.2 Drut prowadzący rozwiertak - prosty 2,5-4,0 mm, L=600-1000mm Szt.4 Drut Kirschnera śr. 1,0-3,0mm dł150- 310mm Szt.730 Drut Kirschnera gwintowany śr. 2,0-3,0mm dł 150-250mm Szt.20 Drut plastyczny o średnicy 0,6mm 1,5mm x 10mb Szt.5 Drut kostny o średnicy 0,6mm- 1,2mm x10mb Szt.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet IIżel do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do USG op=0,5 litra Op. 800 Żel do USG op=5 litrów Op.10 Żel do echokardiografu typu Parker Aguasonic op=5l Op.8 Zel do USG 0,5 litra do elektrokardiologii Op.30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Maty podłogowe antybakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mata przeciwpyłowa do stosowania w obszarach wzmożonego reżimu sanitarnego: Zastępują tradycyjne wycieraczki - Zbierają kurz i zanieczyszczenia z obuwia kół wózków transportowych - Możliwość przeklejenia/bez dodatkowych ram/do podłoża poprzez winilowe podłoże - Akrylowy klej zawiera środek bakteriologiczny - arkusze usuwa się w momencie kiedy przestają się kleić, łatwa wizualna ocena zanieczyszczenia/kolor biały/ - nie utrudnia przemieszczenia sprzętu +/- 2,5mm grubości, - prosty montaż dzięki naprzemiennej numeracji możliwość określenia liczby pozostałych arkuszy wymiary: 45x115 cm Szt.40 j.w. 60 x 115cm Szt.120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.