eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Oleśnicy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111767347

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Zamkowa 4

1.11.4.) Miejscowość: Oleśnica

1.11.5.) Kod pocztowy: 56-400

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.11.9.) Numer telefonu: 71 707 04 92

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ckiw-olesnica@ohp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b273dd7d-ddda-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162508/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (POWER 2014-2020)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b273dd7d-ddda-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wszystkie inne szczegółowe informacje zawarte są w punkcie IX SWZ i w punkcie XIII SWZ - Opis sposobu przygotowania oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.DZP.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla uczestników Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Oleśnicy, realizowana w ramach projektu „Aktywni górą!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Zakres zamówienia podzielony jest na 3 etapy i obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku, połączonych z usługą stylisty, obejmujących zakup stroju i zakończonych metamorfozą dla maksymalnie 10 osób (8 mężczyzn, 2 kobiety).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98320000-2 - Usługi fryzjerskie oraz dotyczące pielęgnacji urody

18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) a) Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy posiadający doświadczenie w zakresie realizacji warsztatów z kreowania wizerunku oraz usługi stylisty. W celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym czasie wykonał
co najmniej 2 usługi kreowania wizerunku o zbliżonym charakterze, obejmującą m.in. kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika, sposoby autoprezentacji
i wizażu, w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto.

Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów).
b) b) Dysponowanie osobami
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują
lub będą dysponować osobami (specjalista ds. kreowania wizerunku/wizażysta, stylista), posiadającymi kwalifikacje potwierdzone uzyskanymi uprawnieniami
do kreowania wizerunku osobistego (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia)
oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej ;- oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz usług wraz z dowodami należytego ich wykonania;
- wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia;
- oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) Zmiany terminu umowy spowodowanej okolicznościami związanymi z wystąpieniem COVID-19
2) Zmiana terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych.
3) Wystąpienia innych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności
4) w przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmian stawki urzędowej VAT, stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
5) Strony przyjmują umowny mechanizm waloryzacji wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 5 umowy, w tym płatności częściowej określonej w § 5 ust. 5 pkt 3. Waloryzacja odbywać się będzie w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany co kwartał w Komunikacie Prezesa GUS, jedynie w sytuacji gdy poziom wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych wzrośnie o ponad 5% w stosunku do wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych z poprzedniego kwartału. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwaloryzuje wynagrodzenie określone w § 5 ust. 5 pkt 4 o 5 % ceny wskazanej w Formularzu cenowym. Mechanizm stosuje się odpowiednio na korzyść Zamawiającego w razie spadku poziomu w/w wskaźnika
6) Za początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przyjmuje się miesiąc następujący po miesiącu ogłoszenia wskaźnika w stosunku do części wynagrodzenia Wykonawcy płatnej w 2023 r.
7) Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień dotyczących waloryzacji wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 3 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: CKiW OHP w Oleśnicy, ul. Zamkowa 4, za pośrednictwem platformy eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.