Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071411/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00160107/01 - Wynik z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944c781b-93d1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486709,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnychPrzedmiot obejmuje m.in. następujący asortyment:
Drukarka 3D, akcesoria do drukarki 3D, zestaw z mikrokontrolerem, drukarka 3D do pracowni druku, pracownia druku 3D, zestaw konstrukcyjny z mikrokontrolerem, czujnikami i akcesoriami, laptop, skaner kompatybilny z drukarką 3D, filamenty, laptop do drukarki 3D, Pen 3D z przenośna baterią (power bank) kompatybilny z drukarką 3d, Filtr Cząsteczek stałych do drukarki 3D, Skaner + Stolik jezdny, Polaroid Play+ 3D - długopis 3D z pakietem filamentów.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 142641,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Dostawa sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwiękuPrzedmiot obejmuje m.in. następujący asortyment:
Aparat fotograficzny, sprzęt do rejestrowania i obróbki, mobilny zestaw nagłośnieniowy, mikrofon kierunkowy, blenda fotograficzna, gimbal do smartfona, statyw do aparatu i kamery, zestaw lamp światła, mikroport Saramonic, statyw do aparatu i kamery, zestaw oświetleniowy, nagłośnienie, mikrofon dynamiczny z akcesoriami, kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami, oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video, greenscreen, bezprzewodowy mikrofon.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 5 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 101303,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz środków ochrony indywidualnejPrzedmiot obejmuje m.in. następujący asortyment:
Stacja lutownicza, laminator biurowy, laminarka, biurka.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 6 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42994230-1 - Laminatory
4.5.5.) Wartość części: 9972,79 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowegoPrzedmiot obejmuje m.in. następujący asortyment:
Waga Spożywcza, maszyna do szycia, igły do maszyny do szycia, żelazko, deska do prasowania, instrukcja BHP, stół warsztatowy -roboczy kuchenny, kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym, zestaw garnków, zestaw patelni, komplet sztućców, mikser, robot wielofunkcyjny, blender, zestaw noży, zestaw desek do krojenia, zastawa stołowa, sito, durszlak, stolnica, wałek, miska kuchenna, ubijaczka do piany, opiekacz, zlew + bateria (kran).
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221200-9 - Zastawa stołowa
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241120-0 - Noże kuchenne
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.5.) Wartość części: 40481,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Dostawa wyposażenia edukacyjnegoPrzedmiot obejmuje m.in. następujący asortyment:
Klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami, robot edukacyjny z akcesoriami, zestaw konstrukcyjny z różnych dziedzin, tablice ścieralne, szafka z klockami, tablet 7, pracownia robótek ręcznych, gogle Wirtualnej Rzeczywistości wraz z akcesoriami, biblioteka modeli 3D lub robotów online, wizualizer kompatybilny z mikroskopem, mikroskop wraz z akcesoriami, EDU - zestaw z
podręcznikiem, dron edukacyjny.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 8 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 185806,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Sprzęt AGDPrzedmiot obejmuje lodówkę dwudrzwiową.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia sprzętu, którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 9 do SWZ (Formularz cenowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 6504,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138297,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152034,15 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18811,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18811,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 547 159 84 42
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18811,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Usługa transportowa nieczystości ciekłych oraz odpadów w formie płynnej
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w zakresie skrzyżowania ul. Fabrycznej z ul. Krótką w Warce
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Wyposażenie i dostosowanie pracowni dla zawodu technik robotyk w ramach Zespołu Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych we Wrocławiu.
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.