eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosnowice › "BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ W SZALEJOWIE GÓRNYM"



Og³oszenie z dnia 2023-04-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ W SZALEJOWIE GÓRNYM”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "Wodociagi Gminy K³odzko" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385877319

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krosnowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-362

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 93 50,

1.5.8.) Numer faksu: 74 8689350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagigk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wodociagigk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alo¶æ w sektorze gospodarki wodnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ W SZALEJOWIE GÓRNYM”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-04dfe821-de86-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00183112

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00130197/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 budowa sieci wodociagowej Szalejów Grn.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach operacji: „Porz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej w miejscowo¶ci ¦cinawica, Szalejów Górny oraz £±czna” (zadanie nr 1). Zadanie wspó³finansowane z krajowych ¶rodków publicznych i ¶rodków pochodz±cych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net
Szczegó³y zosta³y opisane w punkcie 11 -13 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która jest dostêpna pod adresem: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net/
Korzystanie z platformy jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi wej¶æ na stronê platformy zakupowej. Szczegó³owe informacje na temat zasad i warunków korzystania z platformy okre¶la regulamin platformy zakupowej dostêpny na stronie internetowej https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert): 1). Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za pomoc± zak³adki Korespondencja. Za pomoc± zak³adki korespondencja odbywa siê w szczególno¶ci przesy³anie dokumentów w odpowiedzi na wezwanie do wyja¶nieñ oraz uzupe³nienia oferty. 2) Poprzez u¿ycie „Upu¶æ pliki lub kliknij, aby dodaæ z dysku” Wykonawca ma mo¿liwo¶æ dodania plików. Wykonawca posiada mo¿liwo¶æ zaznaczenia, czy pliki zawieraj± informacje niejawne i/lub dane osobowe. Po dodaniu pliku, dopiero klikniêcie „Wy¶lij” skutkuje przekazaniem plików do Zamawiaj±cego. Pliki niewys³ane mo¿na usun±æ za pomoc± ikony kosza. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la regulamin platformy zakupowej link: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem platformy zakupowej, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wodociagigk.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (za pomoc± e- dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
2.1. Administratorem Danych Osobowych s± Wodoci±gi Gminy K³odzko spó³ka z o.o. z siedziba 57-362 Krosnowice 179B, w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 15.00.
2.2. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
2.3. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych.
2.4. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
2.5. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
2.6. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2.7. Posiadaj± Pañstwo prawo do:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Pañstwa danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych2),
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2),
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO,
2.8. Nie przys³uguje Pañstwu prawo do:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie odcinka sieci wodoci±gowej wraz z zagospodarowaniem ujêcia wody na dzia³ce nr 242 w Szalejowie Górnym w ramach zadania „Budowa sieci wodoci±gowej w Szalejowie Górnym” (zadanie 1).
3.1. Wymagania ogólne:
3.1.1. Roboty budowlane: budowa sieci wodoci±gowej od ujêcie wody na dzia³ce nr 242 wraz z pomp± g³êbinow± i ruroci±giem t³ocznym studni do stacji uzdatniania wody na dzia³ce nr 801/4. Zadanie realizowane jest na dzia³kach nr 242, 720, 228, 615dr, 235/24, 234, 620dr, 621dr, 1053/32, 801/3, 801/4 obr. Szalejów Górny.
3.1.2. Zakres robót obejmuje u³o¿enie wodoci±gu od ujêcia (istniej±cy odwiert studni na dzia³ce nr 242) do wpiêcia w istniej±cy system technologiczny na stacji uzdatniania wody (SUW) w Szalejowie Górnym wraz z przebudow± ujêcia wody, zagospodarowaniem terenu dzia³ki nr 242, z niezbêdnymi pod³±czeniami do systemu i uruchomieniem poboru wody ze studni do SUW.
3.1.3. Opisane poni¿ej zakresy robót oraz parametry zadania s± ilo¶ciami i warto¶ciami minimalnymi. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania robót zgodnie z dokumentacj± techniczn±, przy zastosowaniu optymalnych rozwi±zañ maj±cych na celu obni¿enie kosztów zadania.
3.1.4. U¿yte w dokumentacji projektowej, STWiOR nazwy (producenta / systemu), nie maj± na celu ich preferowania, lecz wskazanie na oczekiwane cechy i parametry techniczne - jako¶ciowe wyrobów, urz±dzeñ itp., które s± istotne z punktu widzenia dzia³ania lub u¿ytkowania obiektu jako ca³o¶ci, zgodnie z jego przeznaczeniem okre¶lonym w dokumentacji.
3.1.5. Zastosowanie innych ni¿ wskazane w ww. dokumentacji jest dopuszczalne pod warunkiem, ¿e posiadaj± one parametry/cechy/w³a¶ciwo¶ci takie same lub lepsze od produktów referencyjnych pod wzglêdem funkcjonalnym, technicznym, jako¶ciowym, estetycznym - musz± spe³niaæ za³o¿enia przyjête w ww. dokumentacji oraz obowi±zuj±ce normy i przepisy a tak¿e pozwoliæ na realizacjê zadania zgodnie z wydanymi decyzjami m.in. pozwoleniem na budowê i decyzja wodnoprawn±.
3.1.6. W przypadku zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych, Wykonawcy musz± z³o¿yæ informacje w zakresie których elementów oferuj± rozwi±zania. W przypadku braku takich informacji Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia okre¶lony w dokumentacji. Przy oferowaniu rozwi±zañ równowa¿nych nale¿y mieæ na uwadze gwarancje dostawcy/dystrybutora co do dostêpno¶ci proponowanych materia³ów i urz±dzeñ. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê robót innych wyrobów/urz±dzeñ itp. ni¿ dobrane przez projektanta, w zakresie obowi±zków Wykonawcy na etapie realizacji - w razie konieczno¶ci - bêdzie ponowne dokonanie obliczeñ, sprawdzenie ich doboru, ponowna koordynacja miêdzybran¿owa oraz dostosowanie i uzgodnienie dokumentacji.
3.1.7. W zakresie wskazanych norm w dokumentacji dopuszcza siê zastosowanie nowszych norm, je¿eli wskazane przez Zamawiaj±cego zosta³y wycofane i zast±pione nowsz± norm±.
3.1.8. Wszystkie urz±dzenia i rozwi±zania równowa¿ne powinny zapewniaæ wzajemn± kompatybilno¶æ, równie¿ z instalacjami i urz±dzeniami innych bran¿ jak i urz±dzeniami na stacji uzdatniania wody w Szalejowie Górnym. Pozosta³e informacje zawiera SWZ oraz dokumentacja techniczna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45500000-2 - Wynajem maszyn i urz±dzeñ wraz z obs³ug± operatorsk± do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz in¿ynierii wodnej i l±dowej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni oferty na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA z OBOWI¡ZKOWYM PRZEGL¡DEM GWARANCYJNYM

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±c± na budowie sieci wodoci±gowej (obiektów) lub kanalizacyjnej, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 150.000 z³ brutto ka¿da (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych) oraz przedstawi dowody potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie.
5) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi
do realizacji zamówienia tj. co najmniej 1 osob± zdoln± do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku kierownika budowy, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, na zasadach okre¶lonych w pkt. 7 SWZ.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wed³ug za³±cznika do SWZ,
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 6 do SWZ; zgodnie z punktem 6.2.podpunkt 4)
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ; zgodnie z punktem 6.2.podpunkt 5).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postêpowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert±, za³±cznik nr 1 do SWZ, Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - za³±cznik nr 3
2) Zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie, o których mowa w pkt. 9 ppkt 9.2. i 9.8. (je¿eli dotyczy), za³±cznik nr 7 i za³. nr 3.
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia za³±cznik nr 4 .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie trzy tysi±ce z³otych); Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i ust. 2 ustawy Pzp. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku: Bank Spó³dzielczy w K³odzku nr rachunku: 03 9523 0001 0004 0527 2000 0005, z dopiskiem „Wadium – budowa sieci wodoci±gowej Szalejów Grn.” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Wadium w formie pieniê¿nej musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego przed dat± i godzin± sk³adania ofert.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p. zostanie odrzucona.
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku przez wykonawcê w przypadkach przewidzianych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp. Szczegó³y zawiera punkt 13 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku, gdy spe³nienie warunków opisanych w SWZ wykazuje:
- co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
- Wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, który zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wed³ug za³±cznika do SWZ.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, ¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców przed zawarciem umowy,
b) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy, o którym mowa w Za³±czniku nr 2 do SWZ oraz w zakresie przewidzianym ustawa Pzp. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dokonuje zastrze¿enia dotycz±cego obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci Zamówienia.
Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom,Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) podwykonawców.
Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
Pozosta³e wymagania dotycz±ce podwykonawstwa zosta³y okre¶lone we Wzorze umowy / Istotnych postanowieniach do umowy, za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Termin realizacji zamówienia, wykonania robót budowlanych: do 30 tygodni od daty podpisania umowy.
3. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022.835).
Dodatkowo Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê: na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – w stosunku, do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Wymagania obejmuj± czynno¶ci, takie jak:
1) roboty ziemne, prace porz±dkowe;
2) przy³±cze wodoci±gowe;
3) operatorów sprzêtu wykorzystywanego podczas pracy.

Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cymi odpowiednio Za³±cznik nr 2 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.